SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

igf1 lr3

  • Proszę o poradę do doświadczonych bywalców forum czy dobrze ogarnięty ten konkretny cykl. Kto stosował i poradzi jak najbezpieczniej stosować IGF1-LR3 czy dawki dobre i w jakich porach najlepiej, w zależności do posiłków+ jakie niebezpieczeństwa związane z IGF-LR3 Ogólnie doradzenie co do dawek GHRP-6 z CJC z DAC Planowany cykl 1-8week Cypionat [...]

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/15/2017 12:13:28 AM Liczba szacunów: 2
  • Jak to bić ? IGF1-LR3

    Temat
    Doping

    1. WIEK: 34 2. WAGA: 78 3. WZROST: 178 4. WYMIARY: -biceps: 44 -klatka: -udo: -talia: 86 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 7 z wiekszymi przerwami 6. DIETA: -białko: 3,5 -węglowodany: 4 -tłuszcz: manipuluje 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: było troche 8. TRENING: Split 9. CEL CYKLU: Wycinka 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 5247 Data: 3/17/2016 8:17:35 AM Liczba szacunów: 1
  • IGF1 LR3 GEMSTONE PHARMACUTICAL

    Temat
    Doping - zdjęcia

    WITAM COS TAKIEGO MI WPADLO W RECE , LADNE OPAKOWANIA WYGLADA PROFEZJONALNIE ZNAJOMY BEDZIE BIL , JESTEM CIEKA EFEKTOW . KIEDYS WYCYTALEM GDZIES NA NECIE ZE NIE MA BIOAKTYWNEGO IGF DOSTEPNEGO NA RYNKU , MEDYCYNA NIE ZDOLALA TAKIEGO JESZCZE WYPRODUKOWAC WIEDZ NARAZIE NIE MA APECZNEGO IGF , I TUTAJ PYTANIE DO KOLEGOI ROWKA CZY BY SIE PODJAL ZBADANIA [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3651 Data: 12/7/2012 11:54:10 PM Liczba szacunów: 3
  • [...] niz destylowana i wytrwa dluzej? jesli rozcienczymy z kwasem octowym 1mg w 1ml to przed iniekcja ile wody (i czy destylowanej czy bakteriostatycznej) dodac do strzykawki? czy mozna wbijac bez dodawania wody tylko rozpuszczone w kwasie? czy wbijac domiesniowo symetrycznie czy subq? czy wogole ktos probowal igf1-lr3 z bio-peptide? ;) dzieki pozdro

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2908 Data: 3/26/2015 8:02:28 PM Liczba szacunów: 2
  • Witam zamierzam zrobić cykl CJC 1295 + GHRP 6 + Igf1 Lr3 z BioPeptide. Cykl będzie składać się z 3 injekcji Ghrp6 + CJC 1295 po 100 mcg. Rano po przebudzeniu, po treningu i przed snem zachowując zawsze odstęp min 4h. Nie wiem niestety gdzie wrzucić Igf Lr3 dwa razy po 20 -30 mcg, np. przed treningiem i po razem z GHRP6 + Cjc1295 czy po injekcji [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5108 Data: 5/25/2018 5:59:41 PM Liczba szacunów: 1
  • Poradnik- Jak zwiększyć WZROST vol.2

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Dużo jest peptydów nwm np. IGF1-LR3 lub GRHP-6

    Odpowiedzi: 2978 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2021 10:32:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Poradnik- Jak zwiększyć WZROST vol.2

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Dużo jest peptydów nwm np. IGF1-LR3 lub GRHP-6 Raczej wątpie by to pomogło coś, a być może by to coś zaszkodziło w gospodarce hormonalnej, czytałem na jendym z najpopularniejszych sklepów z odżywkami i suplementami w Polsce ekspert napisał tak o poradzie do suplementu IGF-1 : "Preparat nie powinien być przyjmowany przez osoby poniżej 21 roku [...]

    Odpowiedzi: 2978 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/16/2021 11:52:51 PM Liczba szacunów: 0
  • na igf1 lr3/des wyrabia sie szybko tolerancja i dlatego długo sie tego nie leci , chyba że ktos bije np 1-2x week w odstające partie , wtedy ok słuchaj , to wszystko zalezy od funduszy, bij cały czas gh tyle na ile Cie stac , a jak wskoczy cos extra hajsu i bedziesz chciał tego igf'a to wtedy sobie wrzucasz na 4 -5 tyg igfa i gra Zmieniony [...]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10738 Data: 1/22/2018 5:05:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Stosował/stosuje ktoś z was igf1-lr3 i może się coś wypowiedzieć na temat tego środka ? lr3 strata czasu, pieniedzy, inna forma jest o wiele bardziej skuteczna, oczywiscie biorac pod uwage ze lr3 bedzie legitny. panowie, 4 jednostki dobrego chinczyka gh warto dzielic na rano i po treningu czy lepiej calosc z rana po wstaniu? dosc mala dawka, nie [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2018 12:39:51 AM Liczba szacunów: 1
  • Z Bio piłem cjc ghrp6 gh fragment igf1 lr3 i wszystko działało zaj**iscie aha i jeszcze mt2 i też działało zaj**iście.

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2017 7:59:23 AM Liczba szacunów: 0
  • IGF to nie tak prosty hormon jak testosteron. Znacznie bardziej zlozony. IGF1-LR3 to w wiekszosci IGF1BP3 lub nawet kazdy. Podajemy do miesni BP3 ktory po 10 minutach zostaje zmetabolizowany w watrobie wlasnie do LR3. Jesli chodiz o testosteron to mozna by podciagnac to pod aromatyzacje. Podajesz testosteron a wzrasta E2. Arkus badania w labie [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2017 10:16:59 PM Liczba szacunów: 0
  • IGF to nie tak prosty hormon jak testosteron. Znacznie bardziej zlozony. IGF1-LR3 to w wiekszosci IGF1BP3 lub nawet kazdy. Podajemy do miesni BP3 ktory po 10 minutach zostaje zmetabolizowany w watrobie wlasnie do LR3. Jesli chodiz o testosteron to mozna by podciagnac to pod aromatyzacje. Podajesz testosteron a wzrasta E2. Arkus badania w labie [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/18/2017 10:04:37 AM Liczba szacunów: 3
  • Panowie orientuje się ktoś ile czasu może stać w lodówce IGF rozrobiony w aqua pro iniection? Po pół roku raczej już kibel? half-life igf1 lr3 to 20-30 godzin Przemek , takze kibel niestety Nie wiem ile wynosi half-life (okres półtrwania, okres połowicznego rozpadu leku)) Igf ani ile po rozrobieniu można go przechowywać. Jednak Half-Life, czy po [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/28/2016 12:19:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Panowie orientuje się ktoś ile czasu może stać w lodówce IGF rozrobiony w aqua pro iniection? Po pół roku raczej już kibel? half-life igf1 lr3 to 20-30 godzin Przemek , takze kibel niestety

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/27/2016 2:43:22 PM Liczba szacunów: 0
  • mam nowego ziomka ktory jest sponsorowany przez firme z peptydami i bardzo sobie chwali, moge miec praktycznie po cenie hurtowej, oplaca sie w to bawic? polecal bardzo ghrp6 i igf1 lr3, jedzie ktos dlugi czas na tym?

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2017 11:06:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nowego ziomka ktory jest sponsorowany przez firme z peptydami i bardzo sobie chwali, moge miec praktycznie po cenie hurtowej, oplaca sie w to bawic? polecal bardzo ghrp6 i igf1 lr3, jedzie ktos dlugi czas na tym? zalezy jakie, jak masz np jakies kontuzje, to bierz tb500 lub bpc157, jezeli masz pewnosc ze w igf jest igf, to igf ci sie przyda, [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2017 11:20:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Stosował/stosuje ktoś z was igf1-lr3 i może się coś wypowiedzieć na temat tego środka ?

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2018 1:15:11 PM Liczba szacunów: 0
  • a nie jest to ten srodek, ktorego ori na pewno nikt nie ma, bo ori kosztuje jakąś chorą kasę a wszyscy idą na te z peptydów? igf1-lr3 sam chetnie poznam opinie o tym ale jak kiedys na sfd pytalem to wszyscy mowil izeby zapomniec bo na pewno nie jest to prawdziwy towar Zmieniony przez - mrWodoo w dniu 2018-09-13 15:13:08 Zmieniony przez - mrWodoo [...]

    Odpowiedzi: 28992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2018 3:11:08 PM Liczba szacunów: 0
  • dostane dobry igf1 lr3 na naszym rynku?

    Odpowiedzi: 21682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2019 1:28:38 PM Liczba szacunów: 0
  • czyli bic przed treningiem bo jesli zakladam ze to nie jest prawdziwe igf1-lr3 to nie bedzie sie utrzymywac przez okolo 20 godzin w organizmie...ponad miesiac probuje ghrp6+cjc1295 i spie lepiej i atak glodu po ghrp6 wystepuje takze mam nadzieje ze igf1-lr3 z tej samej firmy tez zadziala

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2908 Data: 3/28/2015 9:42:11 AM Liczba szacunów: 0