[...] (z dupa na siodelku - z dupa podniesiona jest trudniej o wiele ) . Potem znajdz sobie gorke i sproboj robic to samo na gorce . Potrzebne sa do tego koniecznie dobre hamulce i co najwazniejsze ROWNO ŁAPIĄCE bo inaczej lipa z manuala . Aha i kup se kask i ochraniacze na piszczele jak masz platformowki bo zamiast nog bedzisz mial sajgon . [...]
[...] "techniczny". Szkoda, że w taki sposób Mercedes poniósł porażkę. Rosberg kozak, że zdołał dojechać na tak dobrej pozycji w obliczu problemów technicznych. Szkoda mi Pereza, chłopak pięknie jechał, na koniec padły mu hamulce i Massa ściągnął go z toru. Na dodatek został uznany winnym tego zajścia i jeszcze dostał karę do następnej Grand Prix...
[...] w wojsku nie mają zastosowania na froncie -od walki na froncie są karabiny i pistolety. Mocna konstrukcja samochodu nie ma sensu. Przecież nigdy się nie rozbiję, bo mam hamulce W powyższych opiniach jest tyle samo logiki. Czyli niewiele. Żołnierz to zawód, którego polem działania jest WOJNA. A na wojnie umiejetnosc dania w morde moze sie [...]
Jak już wyżej zostało wspomniane to nic się nie stanie jak raz na czas napijesz się trochę alkoholu i nic sie nie stanei jak raz na czas puszcza ci hamulce, jesteśmy tylko ludzmi więc raz na czas wypada się napić pzy okazji a to od nas zalezy jak to picie wygląda.Kolejna sprawa to tak jak kolega wyżej dodam że jeśli to jest twój pierwszy [...]
dalem nie duzo - i pewnie dlatego juz go nie mam ........... okazalo sie ze jest walniety - po dwuch dniach rozsypal mi sie osprzet - nie zgrany lancuch i wielotryb (trzaski i stuki podczas pracy), najwiekszy blat przy korbie powiginal sie (?) podczas jazdy (30km...), ciagle odkrecajacy sie wklad suportu ( trzy razy dokrecany i nic... po kilku km [...]
Witam. Przy Twojej wadze musisz zwrócić uwagę na mocne koła. Dobre piasty, obręcze kapslowane. Inaczej się to koło rozleci. Wystarczą Ci hamulce V-Brake. Rama każda da radę. Amor też nie musi być najwyższych lotów. 1500zł hmm w tym przedziale nie znajdziesz chyba nic co by miało mocne kółka, choć warto poszukać.
Co to za osprzęt będziesz mial z innego roweru? Zostaje jeszcze amor, hamulce, reszta napędu, manetki, sztyca, mostek, siodełko, to wszystko plus rama i 700 zł może nie starczyć.
Wsumie to bym potrzebował : Rame,Amortyzator,hamulce,mostek bo reszte bym mógł przełożyć ze starego roweru (firmy Shimano)i poprostu w swoim czasie bym je wymienił.
chodzi mi o taką jazde po ulicy w mieście i poza miastem a także na bezdroża w lesie, na rowerku smigam codziennie, ale nie z A do B tylko raczej dla kondycji dlatego pytam się czy na taką jazde te hamulce będa wystarczające czy raczej odpuścić a na te miejsce kupić suport<wkład>?
Moze wam sie wyda smieszne pytanie, ale po co wydawac tyle kasy na hamulce? Tansze tez hamuja szybko i po klopocie. Rozwijacie az takie predkosci ze potrzebne wam hydrauliczne albo inne za kilkaset zl?
Ja w trialu nie jeżdze, ale jak jest hamulec zrobiony z kiepskiego jakośćiowo materiału i Ci pęknie w najważniejszym momęćie to możesz się zdrowo połamać, a poza tym kiepskie hamulce mogą się wyginać i nie mają już tak mocnego uścisku.
No pewnie, że nie trzeba dawać góry szmalu by kupić dobre hamulce, dajmy na to tytułowe SRAM 9.0 : jest to najwyższy model, nie są drogie, a są naprawdę dobre i godne polecenia.