SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • coś dla mnie się znajdzie ?

    Post
    Trening dla początkujących

    3 w tygodniu te plansze to 1)a 2)b 3)c ... ale na 3 miesiącu jest tylko 5 powt a potem 9 to chyba za mało

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1175 Data: 8/19/2010 5:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Gala Boksu zawodowego ADAMEK vs GRAND %)

    Post
    Doping

    adamek to c.i.p.a Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2010-08-19 19:13:20

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 8020 Data: 8/19/2010 7:13:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lady M/ ''MMA, panowie, MMA!'' - str. 191

    Post
    Ladies SFD

    czwartek - dzień 39/56 Micha: 1. omleto-jajecznica, cynamon, owies, masło orzechowe, pomidor (+ Green Tea CLA, VitaMin Sport, Omega3) 2. duński razowiec z oscypkiem ogór 3. kurocyc, kalafior, oliwa 4. jabłko *trening* 5. Syntha czeko-mięta, daktyle suszone 6. Danio waniliowy, musli (+ Green Tea CLA, wit. C, magnez 300mg) 7. Lean czeko-kokos Ogółem: 1799 kcal, B/T/W: 122.9/ 71.1/ 168.8 (28%/35%/37%) pojechałam z węglami Trening: I. rozgrzewka - bieżnia 750m, czas 4:17 II. wytrzymka: 1. RDL 10x 2. wiosło 10x 3. zarzut 10x 4. przysiad przedni 10x 5. push press 10x 6. przysiad tylni 10x sztanga: 15.5kg 6 obwodów, czas: 17:20 ale ta sztanga była ciężka! czas - kiepski strasznie mnie ta wytrzymka wyrypała III. aero - rowerek 25min, dystans: 9.21km IV. rozciąganie ------------------------------------------------- mało dzisiaj spałam, więc większą część dnia ziewałam ogólnie czuje sie zmęczona, ale z tego co obserwuje po ludziach, to wszyscy mają kiepściejsze samopoczucie, więc sie nie przejmuje. mam mega zakwasiory w klacie i na mięśniach górnych brzucha (chociaż to drugie to pojęcia nie mam skąd sie wzięło, bandziocha dawno nie męczyłam ) jutro robie sobie dzień przerwy, musze odpocząć aha, pytanie do znawców tematu: jak najlepiej dawkować BCAA? Przed trenem, czy lepiej po, czy na noc? Bo słyszałam już milion opinii, szukam tej właściwej Zmieniony przez - Lady M w dniu 2010-08-19 19:37:04

    Odpowiedzi: 2672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 7:20:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość w SPAMIE chudych klusek, każdy chce wyglądać jak BUSEK !!! SPAM POWER!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak sobie caly czas rozmyslam o tym praawku A i to bedzie c*** bo przeciez podzialy sa typu 51-125 126-250 251-500 501-750 750-1000 1001 i w gore wiec ten podzial do 600 to skad oni wytrzasneli? z dupy? czy to tez bedzie podzial 501-750? do ilu KM? lub kW? do kiedy dokladnie mozna zdawac prawko A? do konca wrzesnia czy do konca pazdziernika? Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2010-08-19 19:43:18

    Odpowiedzi: 2988 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 7:37:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Carwin w aferze dopingowej

    Post
    Scena MMA i K-1

    Wbijem się Wam w dyskusję, ale dla zainteresowanych są tutaj takie rzeczy: http://mobile.bloodyelbow.com/2010/8/19/1631437/does-the-s-c-in-steroids-trial O "S.C. 31 letnim mężczyźnie i o jego "receptach".

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 7123 Data: 8/19/2010 7:40:45 PM Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Lady M/ ''MMA, panowie, MMA!'' - str. 191

    Post
    Ladies SFD

    może znawcą nie jestem,ale mogę się wypowiedzieć na temat BCAA najlepiej okołotreningowo i w ilości 1g BCAA/10kg m.c 15min przed treningiem i od razu po albo również fajny układ w trakcie treningu i potem bezpośrednio po też fajnie wchodzi...tak piłam na redukcji

    Odpowiedzi: 2672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 7:44:58 PM Liczba szacunów: 0
  • ***Słowny slam, czyli grappling SPAM!!!%)***

    Post
    Sztuki Walki

    Lady, mi najbardziej pasowało picie w trakcie treningu jednej porcji, a po treningu drugiej porcji. A dawkowanie miałam takie, jak Vena podała - 1g/kg m.c.

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 7:50:59 PM Liczba szacunów: 0
  • carbon91 / J-NJ / Haipe-Haope eNigiedeigrek eSteope

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 151 - 19.08.2010 - CZWARTEK 1. (07:40) 20g WPC + 60g orzechów + ogórek 2. (10:40) (SZEJK: 2 jajka + 10g WPC) + 40g orzechów + 2 ogórki BURPEES 3. (13:30) 4 jajka + 25g orzechów + pomidor,cebula + 3 marchewki 4. (16:30) CZIT: ziemniaczki + 150g kuraka + 60g ryżu brązowego // czitem jest ilość - dla jasności TRENING 5. (19:40) banan + 200g kuraka 6. (23:00) 150g twarogu + 15g oliwy + ogórek + marchewka --- po treningu : 10g BCAA przed snem : 3x Magne B6 --- Typ treningu : GÓRA B Ostatni taki trening : http://www.sfd.pl/_carbon91_%2F_Per_Aspera_Ad_Astra_%2FFOTY_str.67-t581441-s78.html#post1 * Literki "a, b, c" przy numerach oznaczają, że są to 2 lub 3 serie łączone. * W ćwiczeniach ze sztangielkami podawana jest waga 1szt. * CC - ciężar ciała. Ćwiczenia : 1a. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej : 42,5x12 , 45x12 , 50x12 1b. Przenoszenie sztangielki : 13,5x12 , 13,5x12 , 16,5x12 2. Podciąganie nachwytem : CCx3 , CCx2 3a. Arnoldki : 10,5x8 , 10,5x8 , 13,5x8 3b. Unoszenie w bok w opadzie : 6x8 , 7x8 , 7x8 3c. Unoszenie sztangielek do przodu na przemian : 6x8 , 7x8 , 7x8 4a. Ściąganie drążka wyciągu górnego podchwytem : 50x12 , 50x12 , 50x12 4b. Młotki sztangielkami na przemian : 13,5x12 , 13,5x12 , 13,5x12 + 25min afterburning (rowerek) : 11,5km] Komentarze : 1a. Poszło całkiem dobrze. W ostatniej serii niewielkie problemy tylko 1b. Ciężko trochę. 2. Ciężko 3a. Ładnie szło to się pokusiłem o 13,5 no i poszło. 3b. Opad lepszy niż ostatnio, poszło dośc dobrze. 3c. Cieżko. 4a. I tu także ciężko, szczególnie w ostatniej serii. 4b. Masakra dziś te młotki, tydzień temu było lepiej, ale wtedy w 1 serii bylo 10,5 a nie 13,5. Afterburning zmęczył mi nogi, nie lubie dlatego rowerka bo palą uda -- *Burpee Challenge : x42 ( ) --- Dzień bez treningu biegania. --- Zrobilem sobie czita w postaci większej ilosci węgli przed treningiem. Od razu dużo lepiej się ćwiczyło, ale za tydzień jak będzie normalna ilośc to jakiś dobry progres jest raczej wątpliwy Burpees masakra.. Podczas aerobów obserwowałem sobie tętno (było tak w granicach 130-140) i pod koniec przyłozyłem ręce patrzę a tu wyskoczyło 70 czy 80 mało nie spadłem z tego rowerka, ale to coś się chyba tam zyebało z tym urzadzeniem -- "Suma Styli - Echo" -- Martucca - e tam podsumowanie, częściej też wpadaj A stosowna informacja o podsumowaniu pojawi się na pewno w temacie próśb do moderatorów w dziale, w postaci prośby o zmiane tematu rossi - hah no mówiłem że pycha? To jest świetna opcja naprawdę dorzuć jabłko jeszcze jeśli chcesz ----- Zmieniony przez - carbon91 w dniu 2010-08-19 21:07:40

    Odpowiedzi: 1885 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 9:04:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiany - propozycje - sugestie - skargi DO MODERATORÓW

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak mozna to prosze o zmiane tresci na 1 stronie w moim dzienniku na: Witam! Moja przygoda z siłownia rozpoczęła się w 1 klasie liceum. Po ok roku zupełnie nie przemyślanych treningów kompletnie wysiadł mi prawy łokieć i musiałem zrobić sobie dluższą przerwę - oczywiście chodziłem na rożne zabiegi do szpitala ale szkoda gadać. Minęło 2-3 lata, łokieć wydobrzał wiec ponownie wznowiłem treningi. Tym razem po ok 1,5 roku wysiadł lewy bark. Aczkolwiek po 3 latach studiów na wychowaniu fizycznym stan wszystkich moich stawów był raczej opłakany (znowu nie przemyślane treningi + dużo za dużo rozciągania). Znowu dłuższa przerwa aż w końcu natrafiłem na osoba (znana pod pseudonimem WODYN) która rozpisała mi pierwszy plan na usztywnienie barków - pompki i podciąganie na drążku na rożny sposób. USG wykazało stan zapalny ścięgna dwugłowego ramienia (plus woda w ścięgnach). Trening na siłowni rozpocząłem w Grudniu 2008 - z mniejszymi i większymi przerwami trwa do dziś dzień :):) Poprawa jest kolosalna ale oczywiście "leczenie" trwa dalej.. ----------------------------------------------------------------- Aktualny plan - trening 3 x w tygodniu: Dzień A: 1. dociskanie nad glowa siedzac 2. końcówki uginania nadgarstkow małpim podchwytem 3. wspiecia na palce jednonoz bez przerwy 4 serie na kazda noge po 30 powt 4. wyciskanie pełnozakresowe ponad glowe przodem stojąc tempo 4+4 - 4 serie po 8 5. nadgarstki - uginanie nachwytem tempo 4+4 4 x 8p ------------------------------------------------------------------ Dzień B: 1. Mod Wod 2. koncowki przysiadów 3. podciąganie na drążku podchwytem ze stania do brody tempo 4+4 - 4 x 8p 4. hack przysiady 4+4 - 4x8p 5. pompki na pięściach 4+4 - 5 serii po 5-10powt ------------------------------------------------------------------ Dzień C: 1. koncowki martwego ciagu 2. koncowki dociskania leżac sredni chwyt 3. wyciskanie z kaptura siedząc tempo 4+4 - 4 x 8 powt 4. mc na sztywnych nogach 4+4 - 4x8p 5. pompki .na poreczach 4+4 - 4x8p 6. rozciaganie za pomoca recznika - 5x10p Zmieniony przez - krawat w dniu 2010-08-19 21:46:58

    Odpowiedzi: 1162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 9:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Junior Dos Santos - mogę sprawić niespodziankę

    Post
    Scena MMA i K-1

    Lesnar > Velasquez Lesnar > Dos Santos Walka z Carwinem, po rocznej przerwie i chorobie, dobitnie pokazała, że to ***any freak of nature :D (wytrzymalosc, jaja, sila i calkiem niezla technika) Bardzo cenie Velasqueza, ale uwazam, ze nie ma c***a - nie pokona Brocka, bo nie ma praktyycznie zadnego zdecydowanego atutu - zapasami go nie wezmie, silowo nie pokona, w stojce tez lepszy nie jest; natomiast JDS ew moze trafi go jakas konkretna bobma, i to jego jedyna szansa. Mimo to sadze, ze Brock ich rozwali przed czasem, choc wcale nie jestem jego kibicem ;)

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3573 Data: 8/19/2010 10:37:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadgarstek

    Post
    Sztuki Walki

    2-3 gramy witaminy C + glukozamina i bierz przez okres 3-4tyg

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3803 Data: 8/19/2010 10:48:46 PM Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / Iść swoją drogą... / Nowy plan - str 205

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rr Fajne ćwiczenie Spróbuj na większej ilości powtorzen rion To byl taki skok, bo teraz bedzie przerwa Jeszcze trening C w pt/sob i tydzien wolnego Raczej dziczek Zmieniony przez - adzik123 w dniu 2010-08-19 23:27:12

    Odpowiedzi: 2539 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 11:26:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 51 dni efekty a6W

    Post
    Galeria Zdjęć

    c.d.

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 11:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • ~ Masz pojedyńcze pytanie/pytania ?- reaktywacja ~

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mam pytanie do apokalipsy :) zrobilem sobie wlasnie tydzien przerwy w celach regeneracyjnych,no i nie wiem,czy od przyszlego tygodnia zaczac normalny trening(dodam,ze dzielony),w koncu to tylko tydzien przerwy,czy moze jednak zrobic tygodniowy mikrocykl na mniejszych obciazeniach?? myslalem nad FBW pn/sr/pt,powiedzmy,ze zwiekszajac obciazenia z treningu na trening(taki rozruch:) ,oraz nad treningiem wlasnie dzielonym,ale nie na 100%..wlasnie nie wiem generalnie,na ile w tym przypadku,czy 50%,czy moze bardziej 80%? :) dodam,ze moim celem jest obecnie masa,wiek 22 lata,stazu jakies 2. nie chcialbym po prostu zaczynac z wysokiego C,chyba,ze to nie problem dla organizmu..ale podejrzewam,ze owszem ;) raczej nie robilem takich krotkich przerw,takze nie bylo problemow,ani pytan co do pierwszych treningow po odpoczynku..no ale teraz stwierdzilem,ze spytam kogos z wiekszym stazem :)

    Odpowiedzi: 3014 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2010 1:16:18 AM Liczba szacunów: 0
  • BNowy trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    do dupy.trzymaj się 12 s na ćwicz wszystkie partie,trzymaj się padstawowych ćwiczeń. A. Klatka+triceps -WL 4s -WL skos 4s -dips w wersji na klate 4s -wyciskanie francuskie 3s B. Nogi+ barki -Przysiad przedni 4s -Przysiad tylni 4s -wspięcia na palce -wyciskanie do czoła 4s -wznosy hantli stojąc przodem,bokiem i w opadzie tłowia3s c.Plecy+biceps -Martwy ciąg 4s -podciąganie nachwytem 4s -wiosłowanie 4s -uginanie ramion ze sztangą stojąc 3s -młotki 3s Do tego brzuch w dzień który sobie chcesz... Zmieniony przez - kondek w dniu 2010-08-20 07:57:16

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 576 Data: 8/20/2010 7:56:18 AM Liczba szacunów: 0
  • BNowy trening do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dużo lepiej ale nie doczytałem że na siłe bo jak zobaczyłem trening bez nóg i pleców to mnie krew zalała A: Przysiad tylni Podciąganie nachwytem wyciskanie lerząc push press/wyciskanie do czoła uginanie ramion ze sztangą B: MC dips wznosy hantli bokiem stojąc i w opadzie tłowia jakieś ćw na brzuch C: Przysiad przedni wiosło sztangą Wl skos jakieś ćwiczenie na brzuch młotki po 4s na biceps po 3s Zmieniony przez - kondek w dniu 2010-08-20 08:19:14

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 576 Data: 8/20/2010 8:18:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 13 , WEEK - 2 , THURSDAY Trening shotgun A) Wyciskanie leżąć Serie: 6 Powtorzenia: 6 Cieżar: 90kg Przerwy między seriami: 120 seconds B) Wiosłowanie sztangą podchwytem Serie: 6 Powtorzenia: 6 Ciezar: 90kg Przerwa między seriami: 120 seconds C) Przysiady tylnie Serie: 6 Powtorzenia: 6 Ciezar: 100kg Przerwa między seriami: 120 seconds D1) Allahy Serie: 4 Powtorzenia: max Ciezar: max + 20kg Przerwa między seriami: 60 seconds D2) Unoszenie nóg w zwisie na drązku Serie: 4 Powotrzenia: max Ciezar: 0kg Przerwa miedzy seriami: 60 seconds ---------------------------- Komentarz: Bez większych problemów. Chociaz nie jestem do konca zadowolony, czuje, ze nie dałem z siebie wszystkiego. ==================== 1. (Kuskus, Ryz parboleid) 100g, 5 jajek, jabłko 2. Ryz brazowy 100g, kurczak 150g, ogórek swiezy, 2 lyzki oliwy 3. Ryz brazowy 100g, szynka pieczona, ogórek kiszony - trening - carbo, mono, WPC 4. Owies 100g, Szynka pieczona 5. Jajecznica (4) z cebulą 6. Twaróg 200g, 2 łyzki oliwy

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2010 10:47:06 AM Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    wczoraj jedzenie zgodnie z tym co rozpisane wyzej basen tez zgodnie z planem, za to po powrocie do domu czekala mnie niespodzianka w postaci @ Z tej okazji dzisiejsza wizyta u lekarza odwolana, moze bede stosować wizyty jako srodek wywolawczy Zaznajamiania sie z BWT c.d. czyli rozpiska na sobote : 1.platki, jaja, lniany, rodzynki Trening 2. syntha, jabłko 3. wolowe, soczewica czerwona, warzywa 4. razowiec, pasta paprykowo tunczykowa, lniany, warzywa znow koncert 5. cos na koncercie B99,46 W144,89 T75,72 kcal1632,86 chyba ujdzie Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-08-20 11:20:31

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2010 11:18:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Bel07 / Sila eksplozywna blog

    Post
    Trening dla początkujących

    19/08/2010 15+ A1. Bench press: + 10/12.5/15/17.5/20/22.5x12 22.5 x13 A2. Pulldown: + 7/8/9/10/11 x11 11 x12 B1. Wyciskanie od czubka glowy: 10/12.5/15/17.5/20x 10 20 x12 B2. Shrug: + 30/35/40 x15 40x15 C. Dwu set na barki: 10/10 x15 7.5kg D1. Biceps curl standing: + 5/7.5/10/12.5 x11 12.5 x13 D2. French press: + 5/7.5/10/12.5/10/12.5 x9 15 x10 Zmieniony przez - bel07 w dniu 2010-09-01 00:23:07

    Odpowiedzi: 204 Ilość wyświetleń: 11976 Data: 8/20/2010 12:16:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 14, WEEK - 2 , FRIDAY Trening troubleshooting A) Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Cieżar: 11kg + gryfik Przerwy między seriami: 60 seconds B1) Uginanie ramion ze sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 36kg Przerwa między seriami: 100 seconds B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangą Serie: 5 Powtorzenia: 7 Ciezar: 36kg Przerwa między seriami: 100 seconds C) Unoszenie ramion ze sztangielkami w opadzie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Ciezar: 5kg + gryfik Przerwa między seriami: 60 seconds ----------------------- Komentarz: Trening okolo 35 minut. Ładna pompa - szczególnie na bicepsie. Ogólnie to po wczorajszym niespelnionym treningu postanowilem sie dzisiaj troche spocic i sie udało ---- Dieta: 1. 100g owies, 5 jajek, arbuz, grzesiek MEGA %) 2. 100g gryczana, 150g kurczak, ogórki kiszone, papryka - trening - carbo, mono, WPC ... Zmieniony przez - pavveeel w dniu 2010-08-20 14:36:10

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2010 2:35:58 PM Liczba szacunów: 0