SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

trening sprinterski

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 45150

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 109
Mam 16 lat,bardzo interseuje sie bieganiem, jednak nie wiem co potzrebne jest żeby mieć dobre osiągi.W szkole biegam na 100 metrów i wychodzi mi to całkiem nieźle wg mojego wfisty.Potrzebuje rozpiske jakiegoś skutecznego treningu na 100 m dla dziwczyn/kobiet. Bardzo mi na tym zależy.Prosze o pomoc.Z góry dziękuję.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
W końcu cos dla mnie ,a już myślałem ,że wezme urlop

Ok ,napisz na jak długo chcesz te rozpiske i jaki miałaś dotychczasowy kontakt ze sportem czy cos trenowałaś,jak często w tyg. coś robisz.
Noi oczywiście pochwal się swoim wynikiem na 100

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 1713 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34542
<yes><yes>

czekamy na jakas prace! wiosna idzie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 134 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3554
Hej Anferny!

Jeśli miałbyś chwilę czasu, żeby zrobić jakąś rozpiskę na 100m również dla mego kumpla, byłbym bardzo wdzięczny (od jakiegoś czasu obiecuję mu, że się rozglądnę na forum).

Co do faktów to:
Facet ogólnie wysportowany; przy wzroście 180 cm waga 85-90 kg;
Treningi: 1-2 x tydz.siłownia, 1xtydz. siatkówka;
Myślę, że byłby w stanie trenować 2-3 razy w tygodniu (w późniejszym okresie może nawet 4);
W zeszłym roku trenowaliśmy razem (z tym że ja raczej 400-1500 m) 3-4 razy w tygodniu; wcześniej o ile mi wiadomo nie trenował specjalistycznie pod kątem biegów.
Jego wynik zeszłoroczny to ok. 11,4s (życiówka 11,17s - dwa lata temu foto na zawodach);
Zależy mu na przygotowaniu się do zawodów we wrześniu (żeby poprawić życiówkę, a najlepiej zejść poniżej 11s).

Z góry dzięki za wszelką pomoc

Amo lo sport
Omnia deficiant, animus tamen omnia vincit

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 109
2 lata temu bez zadnego przygotowania wygrałam zawody powiatowe z czasem 13.45s . Później miałam problemy z kolanami (główna przyczyna dojrzewanie i przeziębienie stawów).Zaprzestałam treningów.Ale teraz jest wszystko dobrze.Trenowałam co drugi dzien: 5x30m sprintem, 3x 50m sprintem, 3x100m sprintem, 1x200m. W dniach przerwy biegałam 1000m truchtem. Chciałabym być przygotowana na połowe maja na kolejne zawody i być najlepsza:D . treningi moge zacząc od poczatku marca (bo teraz za zimno).Dzia
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Kaolciu więc tak:
Tydzień 1,2,3

Poniedziałek:
Trucht 5min + 15min rozciągania + 2x100m lużno + 2x50m skip -A,B,C,półskip + 4x25m wieloskok + 2x50m podskoki(wybijasz się z jednej nogi przechodzisz na drugą i tak na zmiane przez 50m)-w sumie 600m siły biegowej będzie+ trucht 5min i troche rozciągania

Wtorek
Trucht 5min + 20min rozciagania + 2x100m lużno(50%) + 50m skip A,B,C (w sumie 150m)+ 5 x20m(na maxa) z nabiegu 10metrowego + 3 x 60m z narastającą szybkością ,zaczynasz szybko ,coraz szybciej aż ostatnie 15-20m na maxa + 2x120m lużno ,na koniec 5min truchtu

Środa:
Trucht 5km + brzuszki (3x20powt.) + grzbiety(tyle samo)

Czwartek:
Wolne

Piatek:
5min truchtu + jeśli masz możliwość skombinowania samego gryfy - waga max 10kg to zrób podskoki na łydkach (na wys.ok 15cm) 3 serie po 20 powtórzen i pajacyki z tym że nie boczne ,a przód -tył ,na zmiane nogami raz jedna raz druga + 5min truchtu .Jeśli nie masz gryfu to zrób tylko brzuszki i grzbiety.

Sobota:
Trucht 10min +20min rozciagania + 2x100m lużno + 2x150m(70-80%) + 2x120m(80-90%) + 2x80m (na maxa) + trucht 5min.Przerwy między odcinkami np. pierwszą a drugą 150m -3min ,a miedzy seriami np. 150-tki i 120-stki - 5min


Niedziela:
Wolne

Tydzień 4,5,6

Poniedziałek
Trucht 5min+ 20min rozciagania+ 2x100m +skipy 2x50m A,B,półskip 4x50m skip C-piety o pośladek połączony ze sprintem ,a więc przez 25m skip C i przechodzisz do sprintu ,biegnąc 25m + 3x50m podskoki + 5x30m wieloskoki + 5min truchtu

Wtorek:
Trucht 5min + 20min rozciagania+ 2x100m lużno + 3x50m skip A,B,C + 5x30m na maxa + 5x60m z nabiegu 10m - pierwsze 20na maxa drugie 20m puszczasz na luz i ostatnie 20m znowu max ,musisz odmierzyć linie co 20m na odc.60m.+ 2x120m lużno + 5min truchtu

Środa:
Trucht 5min + bruszki i grzbiety

Czwartek Wolne

Piatek:
Trucht 5min + 20min rozciagania + 2x100m luzno + 6 x30m ze startu niskiego + 3x80m na 80% + 120m lużno + 5min truchtu

Sobota:15-20min truchtu + 30min rozciągania

niedziela wolne

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
a i po tych 6 tyg odświerz ten topik albo napisz do mnie na mejla;Jak czegoś nie wiesz to pytaj


Bigiel witam ,postaram się jutro z rana napisać rozpiske

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Tam gdzie jest Wtorek w tygodniach 4,5 i 6 to ma być skip A,B,C po 50m ,a nie jak napisałem 2x50m kazdy

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 15 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 109
jak w wojsku!!!!zamęczysz mnie!:D dzia!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Jeśli uważasz ,że jest dla Ciebie za ciężki to zrób pierwsze 2 tyg. i napisz do mnie.

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2194 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16768
Choć jeśli Ty chcesz się przygotowac do sezonu w 2 miesiące to nie ma zmiłuj się,normalnie okres przygotowawczy do sezonu trwa około pół roku gdzie główną i największą prace wykonuj się zimą w tzw.okresie przygotowawczym.Wiesz albo się bawisz w bieganie albo trenujesz
1

Życie zaczyna się po piędziesiątce...w bicepsie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

tańce

Następny temat

Trening pływacki - Linaad