SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 637

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 298
Wzrost 179
Waga 86
Cześć, przez wakacje udało mi się zrzucić ponad 10 kg na diecie low carb, no i jako, że zaczynam mieć teraz czas, postanowiłem też wrócić na siłownię, tylko, że narazie na taką w warunkach domowych . No i chciałem zapytać czy taki trening się nada, do dalszej redukcji przy diecie low carb oczywiście dalej

Trening 2-3 razy w tygodniu
trening z podwieszonych:
Przysiad ze sztangą na barkach 3 x 12
Wiosłowanie sztangą 3 x 12
Wyciskanie sztangi na płaskiej 3 x 12
Wyciskanie sztangi zza głowy 2 x 12
Uginanie ramion ze sztangą 2 x 12
Wyciskanie sztangi wąsko 2 x 12

wybrałem taki prosty trening, bo sporo czasu minęło odkąd ćwiczyłem , a jako, że technika też ważna to małymi krokami czas zacząć :P

do dyspozycji mam ławkę regulowaną, hantle , gryf prosty, łamany, drążek ( ale no będe szczery, podciągne się 1-2 razy, to chyba większego sensu nie ma na nim ćwiczyć póki co) oraz sporo ciężaru no ale on to się w większości będzie kurzyć ;p

Proszę o poprawkę ewentualnie.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 22

Waga: 86.6

Wzrost: 179

Cel treningowy: redukcja

Staż treningowy na słowni: około roku , ale aktualnie ze sporą przerwą

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga, ławka regulowana ( prosta ,skos +) , hantle

Dieta: low carb

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak

Zmieniony przez - guralq w dniu 2011-09-17 09:04:06

Zmieniony przez - guralq w dniu 2011-09-17 09:04:53
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
guralq

proste bierzesz gotowca i jedziesz na treningi , skupiasz sie na odzywianiu i wypoczynku odpowiednim do wysiłku fizycznego i wtedy moze cos z tego bedzie jak bym zamienił na cos takiego patrz:

http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 298
1. przysiad
2. rdl (rumunski martwy ciag)
3. wyciskanie na lawce
4. wioslowanie
5. wyciskanie w staniu
6. podciaganie na drazku (nachwyt)

po 1. no okej ten plan, tyle, że drążek musiałbym na coś zamienić :P , a nie mam wyciągu, tylko na co?:D
po 2. czyli każde ćwiczenie wykonuję z progresją lekkie, 50%CD, 75%CD, i ostatnia seria powinna się mieścic w przedziale 12-15 powtórzeń , da się pokombinować

przerwy to akurat zawsze mam z zegareczkiem, to tym się nie przejmowałem, bo nie lubię bezczynnie siedzieć

po 3. to czy mogę ten wcześniej wspomniany trening robić na zmianę z tym, tylko stosować ten schemat progresji, który jest tam wpisany, bo z tego co widzę to spory nacisk jest kładziony na plecy w tym schemacie, który podałeś, niby 3 ćwiczenia na 6


co do diety, to zjadam około b-2g/w-2g/t-0,5g-1g / na kg masy ciała

na regenerację też mam czas, bo siłownie rozplanowałem tak, że raz w w weekend i 2 razy w tygodniu podejrzewam, że wtorek czwartek i sobota, albo sroda i sobota , zależy jakim czasem będe dysponować, od października napewno 3 dni już
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
1.dlaczego chcesz zamieniac drazek??
3.po co ?? nierozumiem , a co przejmujesz sie że nie ma nic na biceps czy co??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 298
1. bo bardzo mi słabo idzie na drążku, jak napisałem max 3 powtorzenia robie nachwytem


3. tak, żeby nie było nudno :P , a nwet nie zwróciłem uwagi z tym bickiem haha

Zmieniony przez - guralq w dniu 2011-09-17 16:05:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
" bo bardzo mi słabo idzie na drążku, jak napisałem max 3 powtorzenia robie nachwytem "

nie ma takiej opcji , jak nie dajesz rady podkładasz ławeczke pod nogi i jedziesz , podciaganie złote ćwiczenie i jak nie masz na imie KASIA to robisz drazek, nawet jesli by to miało byc 3 powtorzenia.

"tak, żeby nie było nudno :P , a nwet nie zwróciłem uwagi z tym bickiem "

żeby nie było nudno mozesz isc na inna siłownie o godzinie której jest areobik i popatrzec

trenuj jednym programem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 298
hehe no dobra dzięki za pomoc
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do oceny

Następny temat

TRENING DO SPRAWDZENIA (FBW) Staż 6 miesięcy.

whey deli