SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening bez przyrządów

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 11340

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
dziękuje i nawzajem wesołych świąt

Chodzi o to że podczas wykonywania ćwiczenia staraj się wyizolować maksymalnie ruch i poczuć napięcie w mięśniu w którym ćwiczysz. Nie machaj tak na odwal się tylko dokładnie z czuciem mięśnia wykonuj poszczególne ćwiczenia. I nie chodzi tu o napięcia w poszczególnych fazach ruchu tylko o cały różnych, żeby wykonywać go z napięciem mięśnia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2700
wlasnie ja nie potrafie wyczuć mięśni bo mnie tylko bola i czuje zmeczenie myslalem ze to chodzi by napinac miesnie ale jak tak to nie wiem musze ci sie przyznac ze nie cwicze tym planem od ciebie bo nie wiem jak napnac mniesnie co to znaczy wyizolowac miesnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2700
sorry chodzilo mi o to co to znaczy wyizolować maksymalnie ruch i poczuć napięcie w mięśniu w którym ćwiczysz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
chodzi o to że jak robisz biceps to nie robić go w taki sposób



?t=4845
!!!!

Tylko ma pracować biceps a nie wszystko prócz niego.

I jak wykonujesz ruch czy to wiosło, wyciskania itd to staraj się podnieść ciężar tym co ćwiczysz tą partią a nie inną Ćwicz po po prostu sam do tego dojdziesz po pewnym czasie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2700
dam ci znać jak będzie szło ale mozesz podac mi swoj numer kontakatowy np gg lub cos podobnego aha odnosnie cwiczen to nic nie napinac miesnie same sie napinja jak cwicze tak dobrze rozumiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 3352 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 46894
sam do tego dojdziesz w czym szum

kontakt poszedł priv
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8
Witam, nie wiedziałem w jakim temacie napisać więc pisze tutaj.

Jestem troche zielony jeszcze w tych rzeczach i słyszałem żeby było widać efekty, powinno się w każdym dniu TRENINGU ćwiczyć inne partię ciała więc czy ten plan który Pyzaa napisał z atlasu ćwiczeń napewno jest dobry?
Chciałem przybrać na wadze (obecnie waże 67 kg i mam 183 cm, jestem poprostu żylasty ;] ) a przyżądów do ćwiczenia nie mam żadnych po za drążkiem... niedługo kupie ławeczke i obciążenie ale póki co chciałem dowiedzieć się jaki plan zastosować 3 dni w tygodniu w domowych warunkach.
Pomożecie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31458
Zastosuj plan dla początkujących Mawashiego http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html
To nie jest tak że się powinno robić każdego dnia inną partię, właśnie na początku najlepiej jak będziesz robił podczas jednego treningu wszystkie partie i pobudzał je w równym stopniu, a tak właśnie zakłada plan z linku który Ci podałem ;)
Pyzaa podał tylko parę ćwiczeń na klatkę i brzuch, a nie cały plan.

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zaczynamy

Następny temat

Trening 15-latka do korekty. Proszę o odp!

Fruzelina