SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 912

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 11
Cześć.
Jestem początkujący i zupełnie "zielony" w tych sprawach. Chciałbym aby ktoś wyznaczył mi trening i diete. Mam 186cm wzrostu i waże 86kg. Chciałbym ćwiczyć każda partie ciała. Obecnie na klate podnosze 40kg. Ale na koniec ćwiczeń chcem podnosić 100kg. Mam mały brzuch i grube uda :(. Po zrealizowaniu tego chciałbym ćwiczyć rzeźbe. Nie chce brać różnych środków(chyba że jest to konieczne), tylko chodzić na siłke, biegać i pływać.
Proszę o odpowiedź w temacie albo na emailu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 344 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1898
http://www.kulturystyka.pl/atlas/ tu masz cwiczenia. Uloz sobie trening i wlep go to ktos ci go oceni. A co do diety to nie ten dzial.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 102 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 1409
Nie wiem czy się przeczytałem ale czy ty chcesz pod koniec jednego cyklu treningowego podnosić 100 kg. To nie jest takie proste. Siła ci nie skoczy po kilku treningach o 60 kg. A co do treningu to na początek najlepszy będzie ACT. Wybierz sobie jakieś 10-12 ćwiczeń na maszynach tak żeby ćwiczyć każdą partię ciała i rób na każde ćwiczenie 12-15 powtórzeń. Tylko ciężary dobierz tak, żebyś nie wysiadł w połowie treningu. Najlepiej poszukaj w wyszukiwarce o ACT to się dowiesz wiele wiele więcej i nie będziesz miał wątpliwości. A co do diety to dział odżywianie.