SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

superseria !

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3375

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1736
Witam, poczytalem troche o super seriach i mysle a co mi tam wypruboje..

Dokladniej szukam plan tylko na: bicepsa i tricepsa!

Bede wdzieczny za podanie takiego planu i krotkie opisanie go dokladniej (nie konieczne)

I mam jeszcze pytanie..
1. na ta superserie są tylko 2 cwiczenia na przemian tak? Nie jak normalnie sa cwiczenia 3 albo i 4.

Bede wdzieczny za szybka odpowiedz..

Pozdr.

Honor w duszy, siła w dłoni!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 963 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18182
co do superserii to ja robie tak jak napisalem ale oczywiscie nie jest to trening na dluzszy okres czasu ,zazwyczaj robie to 2 x do roku jak biore kreatyne i efekty sa spoko ,nacodzien robie 3 cwiczenia po 3-4 serie ,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 963 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18182
biceps i triceps
1 superseria=1 cwiczenie na bic i jedno cwiczenie na tric

ja robiac trening ramion superseriami robie 3 superserie wiec w sumie po 3 cwiczenian bic i 3 cwiczenia na tric
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1736
A jakie robisz cwiczenia?

Honor w duszy, siła w dłoni!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 963 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 18182
ostatnio robilem mniej wiecej tak:
ugnianie ramion ze sztanga
francuskie hantlem na siedzaco

hantle na siedzaco
prosotowanie z linka gornego wyciagu nachwytem

ugnianie z linka dolnego wyciagu
prostowanie z linka gornego wyciagu podchwytem

3 serie 15 12 10 ,niezaduzy ciezar
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8170
fajnie ale o wieelee za dużo tych superserii , w zupełności wystarczy jedna , polecam taką :

- uginanie sztangi stojąc
- wyciskanie francuskie

bierzesz sztange robisz uginanie i bez odpoczynku z tą sama - jak było u mnie - sztangą kładziesz się i robisz francuzy , po tym nie wiecej niż minuta przerwy , i znów taka seria itd.
zrobisz takie 4 serie i jeśli będą one uczciwe to gwarantuje ze wystarczą
a na większe kombinacje przyjdzie jeszcze czas , szczegulnie jeśli to twoja pierwsza przygoda z superseriami

powodzenia

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1736
Mysle ze bede robil dwa cwiczenia:

Uginanie ramion na stojaco albo na modlitewniku (nie wiem jeszcze)
Wyciskanie hantla jedna za glowy (robil bym "wyciskanie francuskie" ale to juz bedzie zajete na bicepsa, i tym samym ciezarem nie dam rady)

a na drugie cwiczenie:
hantlami obkręcane (zapomnialem jak sie to zwie profesionalnie)
pompki tylem z ciezarem

Mysle ze w zupelnosci 2 cwiczenia wystarcza..


A tak na boczku mam jedno pytanie..
-Wyczytalem ze superserie robic az do bolu bica potem az do bolu odrazu trica (bez liczenia) potem odpoczynek max 2min. To dobry sposob czy nie bardzo?
-A jaka istnieje mozliwosc ze schudne przy super seriach ??

Honor w duszy, siła w dłoni!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8170
qu woli ścisłości , to co chcesz robić to 4 ćwiczenia ale w 2 superseriach , nie wiem ile ćwiczysz ale mi po 2 latach treningu normalnego ( bez superserii ) taki plan jak napisałem to mi w zupełności wystarczył i spompowałem łapki jak trzeba

na pytania to tak ;
1. to co napisałeś to bardziej sposób na wytrzymałość/rzeźbe aniżeli na tzw. masę - i do tego co napisałeś to bierze sie obciążenie nie wieksze niż 60% i macha do bulu i potem triceps tak samo , ale tak jak mówie ,to na mase to zły pomysł ale na wytrzymałość/rzeźbe to dobry wybór - osobiście nie polecam

2. czy można się rzeżbić w ten sposób , hmm... tak jak wyżej napisałem , jesli robisz w ten sposób to możliwe , nigdy jeszcze tak nie robiłem bo nie uważam że mam wystarczajacą masę zeby sie rzeźbic - ale pamietaj ze przedewszystkim w rzeźbie chodzi o dietę a nie o ćwiczenia - i jeśli chcesz rzeźby to dietka a trening to możesz nawet masowy stosować bo to nie od niego zależy

jak masz jeszcze jakieś pytania to wal

narqua

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
glober

daj więcej o sobie,.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 136 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1736
oczywiscie chodzi mi o mase

cos o mnie:

staz 5,5 miecha
wiek 17
wzrost 182
waga 70 (jak widac dalej chdozi o mase, jednak ciezko mi ja łapac z moja przemiana, ok. 1,5kg na miesiac robie)

Wiec jakis fajny trening bez wyciagow
w sumie mam cos takiego:
1. bic: hantle na stojaco obkrecane (80% ciezaru)
tric: sztanga łamana na siedzaco za glowe (70% ciezaru)
2. bic: sztanga łamana na stojaco(lub na modlitewniku, ale nie widzialem nigdzie zeby ktos mial superserie na modlitewniku-wiec jak) (70% ciezaru)
tric: hantla 1 za głowe na lezaco (??% ciezaru)
3. bic: młotkowe (70% ciezaru)
tric: pompki tylem z ciezarem

Co byscie tu poprawili zmienili ? Dzieki za pomoc z gory

pozdr.

Honor w duszy, siła w dłoni!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1972 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 8170
nie chce nic mówić ale ..... yhahahaha aaaaahahahahah

ty nie całe pół roku ćwiczysz i za coś takiego chcesz się brać , idź lepiej stąd człowiecze a nie takie farmazony bajesz produkował , ty pewnie jeszcze dobrze uginać nie potrafisz a za cos takiego chcesz się brać , nie no bo mnie cos trafi , co za ludzie

michał weź mu wytłumacz bo ja już do nich sił nie mam

To live forever is a fantasy
To die tomorrow is reality
- = - = -
zaczynasz ? wejdź tutaj koniecznie http://www.sfd.pl/temat153141/ 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2296
theREDevil - nie rozumiem co cie tak śmieszy, ja również mam staż nieco ponad 6 m-cy i robie superserie na bic/tric. Czuje, że na mnie działają, dają z***bistą pompe i czuje, że mięśnie są wyczerpane po teningu - czyli trening spełnia swoją "rolę". Więc w czym kłopot? I nie rozumiem w jaki sposób możesz sie wypowiadać o czyjejś technice wogule go nie znając, heh... Wyrocznia ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kondycja!

Następny temat

Trening na wakacje(masowy) do korekty - (sogi) :P

nutloveb