SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

skręcony staw skokowy

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36115

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 25
Miesiąc temu miałem skręcony staw skokowy (opuchlizna, średnio duży krwiak). Noga nie była włożona do gipsu (tak zalecił ortopeda), natomiast przez trzy tygodnie chodziłem o kulach. W tej chwili kule juz odrzuciłem natomiast przy chodzeniu mam ból z tył kostki i nad nią, pozostał również obrzęk samej kostki. Proszę o poradę co teraz mogę robić żeby problem zniknął jak najszybciej, jakie ćwizcenia stosować ewentualnie jakie lekarstwa zażywać. Jeszcze jedno, po jakim czasie będę mógł w pełni obciążać stopę (koszykówka).
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1115 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6377
ja mialem skrecona kostke rok temu dokladnie i nadal
nie moge nia ruszac do konca :/ cos sie tam przestawilo(mialem syzne zalozona) lekarz mi zalecilmasowanie tej nogi i naciagania tak
jakbys deptal po pedalach w samochodzie: daj sobie jakis sznurek pasek czy cos pod palce, usiadz z noga wyprostowana i naciskaj, mi pomoglo bo po
2tygodniach pojechalem na oboz (kwasna woda na opuchlizne)
ale narazie jak Ci jeszcze boli to jej nie przeciazaj nie ma co kostki niszczyc
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 208 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3763
co do obrzeku no to ja mam takie stwardnienie obrzekowe po urazie juz chyba na stale... mialem zerwanie przyczepu z peknieciem torebki stawowej o tez mnie wsadzili w gips z ta roznica ze po zdjeciu gipsu o kulach chodzilem z tydzien.
JA tylko jak mialem uraz zakupilem Glukozamine zaczolem lykac Wit.c do tego dietka nastawiona na nabial i te sprawy...Wg mnie to mi pomoglo

Bez ciężkiej pracy nie ma wielkich rzeczy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 353 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2573
ta jak ostryziom napisal, ja bym tylko jeszcze zaproponował uzycie np. mobilat, naproxen lub fastum (tylko nie wszystkie naraz ). Co do cwiczen tej nogi ja bym poczekal az kostka przestanie bolec, z twojego opisu wnioskuje ze moesz miec problem równiez z achillesem dlatego jesli chcesz sobie jeszcze nogi pouzywac w przyszlosci to radze poczekac

najważniejsza jest determinacja!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 208 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3763
ooo wlasnie... Uzywalem jeszcze masci takiej zawalistej DR Żel !!!! Taka przecibolowa i obrzekowa
1

Bez ciężkiej pracy nie ma wielkich rzeczy...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 14568 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53165
Napewno odczówasz ból jak obciągasz stope. To przejdzie z czasem, ale nie próbój na siłe za wcześnie wrócić do gry w kosza. Najpierw wzmocnij staw skokowy ćwiczeniami.

Sklep kibica www.ISS-sport.pl sponsorem Ligi Typerów! Zagraj z nami!
http://www.sfd.pl/Liga_Typerów__VII_Edycja-t567860.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 880 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5219
a ja kiedys raz czy dwa razy mialem skrecona prawa kostke no i teraz co jakis czas jak duzo trenuje to wtedy mam takie uczucie "lóźnego" stawu skokowego i cos mi przeskakujei jak biore w dol to tez mnie achilles boli ostatnio mialem tak po grze w noge na asfalcie. chyba bede nosic jakis taki sciagacz po 30 zl przynajmniej wtedy czuje sie pewniej

"Co Cie nie zabije to Cie wzmocni!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1115 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6377
uwazaj andy na te sciagacze
ja zawsze sobie bandazowalem ale ostatnio przestalem
nawet na opakowaniu jest napisane ze zbyt czeste ich noszenie
powoduje zmniejszenie wytrzymalosci, zmniejszenie miesni
z tego co widzialem po chlopakach z druzyny to niektorzy mieli przez
noszenie za ciasnych albo przez zbyt dlugie 3manie np na kolanie
jakies zylaki czy cos (zyly im powychodzily - wiadomo)

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 880 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5219
aa...hm to nie wiem. narazie gram bez niczego. nie wiem moze przejdzie zobaczy sie mam nadzieje ze nic nie bedzie trzeba zrobic no ale wiesz teraz mam caly czas full treningow dopiero tak od polowy lipca bede mial wiekszy looz przez miesiac choc na pewno bede jechac jumpa i grac se na dworze w noge czy kosza no nie wiem ale mysle zejakos bedzie gorzej z kolanami bo po kazdym treningu z ciezarami jest gorzej jak juz bedzie naprawde zle to przestane ale mam nadzieje ze nie bede musial

"Co Cie nie zabije to Cie wzmocni!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 100 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2319
najlepszym rozwiazaniem beda jakies zabigi z fizykoterapii. Sprubuj w ramach mozliwosci laser punktowy, jonofereze, terapuls, kurapuls. Powinno pomoc. Dobre tez sa roznoego rodzaju zabiegi z hydroterapi - np wirówka ( podobny efekt mozesz uzyskac przy urzyciu frani- takiej starej pralki)
A z innych domowych sposobów mozesz próbowac wzmacniac staw skokowy cwiczeniami w cieplej wodzie (mzoe byc woda z sola jodowa lub jodowo-bromowa)
jesli chodzi o treningi to staraj sie nie nadwyrezac stawu skokowego dpuki go nie wzmocnisz wystarczajaco- mozesz to robic np. truchtajac, najlepiej na miekkim podlozu( trawa) a nie na hali czy betonie
Z masci obok wyzej wyminionych najlepszy na obrzeki bedzie reparill.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 100 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2319
aaa a najwazniejsza jest jak najmniejsza utrata ruchomosci w stawie skokowym!! skup sie na tym przy wykonywaniu cwiczen w cieplej wodzie(rozluznia sciegna i pozwala na szerszy zakres ruchu)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Gregry jakie efekty

Następny temat

brak powietrza przy kraulu

BF