SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

silka + bjj

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1592

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 348 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2630
Witam!!

Potrzebuje pomocy. Chcialbym do treningu bjj dorzucic trening kulturystyczny (jesli to mozliwe). Treningi BJJ mam pon/st/pt, w soboty rano boks, tak wiec zostaje wt/czw i sobota po poludniu. Kiedys cwiczylem na silowni, ale teraz mialem pol roku przerwy, a zaczalem trenowac bjj. Bylbym wdzieczny gdyby pomogl mi ktos ulozyc jakis sensowny program.

Z gory dziekuje

Pozdrawiam i zycze sukcesow

Pozdrawiam i zycze sukcesow

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE wg tego szablonu, co z pewnoscią pozwoli nam na udzielenie pomocy pod kątem indywidualnym, specjalnie dla Ciebie:

1. Napisz ile masz lat, swoją wagę, wzrost
=======================================
2.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
=======================================
3.Jak trenowałeś ostatnio: podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszcz, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itp. itd. ??
=======================================
4.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
=======================================
5.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
=======================================
6.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
=======================================
7.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?
=======================================

.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
-------------TRENINGOWY MAHARADŻA
-------------oraz krwawy hetman ciemnosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 537
jak najbardziej da sie połączyc bjj z siłką jesli tylko masz tyle czasu. A twoim celem na siłowni napewno niemoże byc masa gdyz baaaaardzo trudno osiągnąć masę trenując bjj przynajmniej ja tak miałem i prawie wszyscy których znam co chodzą na bjj i siłke. A więc musisz sie zdecydować czy bedziesz cwiczyc na rzezbe czy siłe???a jesli juz konicznie sie uprzesz zeby robic tą mase i bedziesz miał siłe na trening masowy to konieczne bedą suple, moge tak mniej więcej powiedzieć iż bedziesz musiał pic gainerka najlepiej przed i po treningu bjj:) aha i jak chcesz jakis plan to podaj na ile dni ma byc????a więc to jest twoja chwila prawdy ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
drops .. jaka rtzeźbe co ty gadasz

.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
-------------TRENINGOWY MAHARADŻA
-------------oraz krwawy hetman ciemnosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 537
****master chodzi mi o to ze moze on chce sie tylko wyzezbić a nie nabierac masy bądz siły a tak wogóle to nawet mistrz taki jak ja moze sie pomylić więc sie nieczepiaj bo starszy jestem i bardziej zmasowany ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
rzeźbić terzba miec miesnie, a on ma zapewne lekko zarysowaną tk. miesniową, moim zdaniem JESLI CHCE NABRAC MASY :
- priorytetem powinna być siłka 3-4x tydzien a z dobrym planem , dieta i regeneracja mase zrobi

.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
-------------TRENINGOWY MAHARADŻA
-------------oraz krwawy hetman ciemnosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 348 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2630
No wiec opisuje sie

1. 21 lat (w styczniu), 75kg (jak trenuje to 72), 176 cm wzrostu, biceps 35, klatka 103, pas 82, udo 60

2-3. Ogolnie to silka juz trzy lata, ale bardzo nieregularnie (od pol roku nie cwicze). Ciezko mi przytoczyc ostatni program treningowy. Na pewno bylo to 3x/tydzien, kazda grupa raz w tygodniu.

Efekty - troche masy, ale przy takich przerwach to wszystko spada. Byla rowniez sila.

4. Zalezy mi na sile i masie, chociaz wiem ze z tym drugim moze byc ciezko przy treningach bjj+boks

5. Sprzet: standardowa silownia - sztangi, sztangielki, lawki, wyciag, kilka maszyn. Czas: wt/czw/sob tak do 2 godzin, po poludniu.

6. Przeciwwskazan brak.

7. Brak specjalnej diety. Staram sie uwazac co jem zeby sie zbytnio nie zatluscic, ale nie glodze sie.

Pozdrawiam i zycze sukcesow

Pozdrawiam i zycze sukcesow

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
mysle ze powinno byc dobre :
grupa II - mały staz masa http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104892 


------------
Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji MICHAILA "Trenuj z nami CYKLICZNIE"

TUTAJ MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412 

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120 
=======================================

a tutaj dyskutujemy ogólnie o tej akcji:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=102412
=======================================

ilu nas jest w Akcji:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105827
=======================================

NO I

SUPLEMENTACJA:

http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1000&topic_id=105681 
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107727
DAWKOWANIE ODZYWEK/SUPLEMENTÓW W POSZCZEGÓLNYCH GRUPACH:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681&whichpage=4&crc=322163#post57
=======================================

ORAZ ODŻYWIANIE:

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824


.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
-------------TRENINGOWY MAHARADŻA
-------------oraz krwawy hetman ciemnosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 537
****master niewiem czy wiesz jak wygląda trening bjj (przynajmniej umnie).Jakby chodził na trening 4 razy w tygodniu to napewno niemiałby siły robic typowego treningu na mase. W najlepszym wypadku by sie przetrenował a w najgorszym spalił mięsnie albo stagnacja z przetrenowania. Dlatego on musi miec trening lajcikowy najlepszy byłby chyba siłowy ale tez niekażdy plan a więc jest niezła rozkmina;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
ech napsiałem ze jak chce masy SILOWNIA ma byc priorytetem,
a btw: jak ty jestes bardziej zmasowany ? masz 38 w bicu (ale masz 180 wzrostu ) a ja 37 (ale mam 175 ) czyli na jedno wyłazi nie ?

.:wiesz co ci powiem... własnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:.
Oraz nowe motto : "zabij i zakop swoich starych wyrośnie 2x wiecej "
-------------TRENINGOWY MAHARADŻA
-------------oraz krwawy hetman ciemnosci
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 59 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 537
ano w sumie to masz racje chociaż niezupełnie ciekawa teza a tak wogóle jesteś słabszy ;) a pozatym przypomniałes mi o tym że musze profil zaktualizowaćpozdrówka dla wszystkich którzy niestawiają alkoholu i dragów na pierwszym miejscu albo najlepiej wogóle niema ich w ich zyciu hahahaha;)ale dzis mam za***isty humor
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

EXTRASZYBKI PLAN NA MASE!!!PLISSS

Następny temat

PROGRAM NA SIŁOWNIĘ

Nutlove-choco