SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

HIT system -> program treningowy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6007

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Nie znam HITa to po pierwsze. Mam wszak wrażenie, że nie każdy program jest dla wszystkich. Zejrzałem do archiwum i znalazłem kilka programów, ale mam prośbę: czy mógłby mi ktoś zaproponować program HITa konkretnie dedykowany dla mnie. Dodam przy tym , że nie koniecznie zależy mi na zbieraniu masy a raczej na definicji mięśni i sile.

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Wiem, że dzisiaj jest 13 i piątek, ale może się jednak ktoś wypowie, he ?

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10804 Napisanych postów 47889 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Mogę Ci zaproponować coś takiego, ja go stosuje okresowo w celu zwiekszenia siły i wydolnosci.


Wybieramy 3 cwiczenia, jedno atakujace nogi i biodra, drugie - ruch wyciskajacy - klatka, barki i triceps, trzeci ciagnacy - plecy, biceps.
Cwiczenia wykonuje sie bez przerw pomiedzy nimi - po zakonczeniu jednej seri danego cwiczenia przechodzi sie do nastepnego i caly cykl powtarza sie trzykrotnie.
Dla przykladu moga to byc nastepujace cwiczenia:
Wyciskanie nogami 20-15-12
Wyciskanie sztangi lezac 12-10-8
Podciaganie sie na drazku (waski uchwyt) 12-10-8

Te liczby to ilosc powtorzen w kolejnych seriach - czyli wykonujemy Wyciskanie nogami 20 powtorzen od razu przechodzimy do wyciskania sztangi 12 powt i od razu do podciagania 12 powtorzen. Nastepnie powtarzamy caly cykl ze zmniejszona liczba powotrzen/zwiekszonym ciezarem. Trzy krotnie.
Odpoczynki tak male jak sie tylko da.

To jest tzw. program 3x3 wg. Matt'a Brzyckiego
ja stosowałem jego nieco zmienioną formę

Dzien pierwszy:
martwy ciag, wyciskanie sztangi, podciaganie na drazku.

Dzien drugi:
Przysiad, wyciskanie stojac, wzruszenia ramion.

Program jest bardzo wyczerpujacy - ale ja na nim sie rzezbilem w tym roku - mimo, ze jest bardzo krotki w wykonaniu, ale bardzo anaboliczny.

Sprobuj go, gdzies po 6 tyg, mozesz go zostawic bo prawdopodobnie bedziesz zbyt przemeczony i zaczac robic zwykly HIT (czyli cale cialo na jedym treningu, podstawowe cwiczenia - minimalny odpoczynek pomiedzy seriami)

Efekty powinny byc widoczne

bst
Moderator dzialu HIT
Zapraszam do dyskusji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 2914 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17433
Dzieki bst - wiedziałem, że na Ciebie można liczyć.
Poćwiczymy - zobaczymy

Fighter
Moderator: Sztuki Walki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Góra i dół klaty

Następny temat

jakie osiagniecia po hit?????

Whey vit