kto czyta nie błądzi
...
Napisał(a)
eclipse,celica ^^(nie wiem konkretnie po ile stoją) albo idz na całość i kup se 350z hahahah tyylko nie wiem czy ci keszu podpasuje
...
Napisał(a)
A4 lub A6 mooc
Zmieniony przez - Maniek87 w dniu 2007-06-01 13:29:32
Zmieniony przez - Maniek87 w dniu 2007-06-01 13:29:32
Mam przyjazną materie i jem węglowodany
...
Napisał(a)
Na nasze Polskie drogi to VW Borę i Audi możesz sobie odpuścić. Bora ma aluminiowe zawieszenie i będziesz musiał tyrać w kamieniołomach żeby na to auto wyrobić. Co do Audi, to znajomy ma i mówi, że robisz 30 000 km w Polsce i musisz 10 000 zł na zawieszenie wydać. Audi i Bora, to (na PL drogach) ładowanie całej kasy w elementy zawieszenia.
BMW - dużo pali i części drogie.
Chrysler - amerykański, duży i fajny samochód, ale weź na części i benzynę zarób (mówiłeś, że ma być oszczędny diesel).
Ktoś powiedział Golf IV - fajny samochód, dobre silniki, niemiecka jakość. Samochód OK.
Ja z własnego doświadczenia poleciłbym Ci Volvo. Świetny samochód, praktycznie bezawaryjny, części łatwo dostępne i w rozsądnych cenach. W dieslu mało pali, oszczędny, wygodny. Co do przebiegów w silnikach diesla, to nie martw się - to nie jest benzyna i spokojnie da radę 300 000 km pojechać.
Ogólnie z tego co widzę, to wszyscy polecają extra super BMW i Audi. Owszem fajne auta, ale zależy czy masz $ na części i ogólną eksploatację, bo wśród tych marek jest ona dosyć droga, szczególnie na Polskich drogach off-road.
Ogólnie 40 000 zł, to spora suma i na rynku wtórnym możesz znaleźć naprawdę szeroką ofertę - jest w czym wybierać. Pozdrawiam
PS. Masz tu ciekawy poradnik, może Ci się przyda przed zakupem nowego samochodu:
http://rapidshare.com/files/34475656/Jak_kupic_uzywany_samochod_A4.pdf
BMW - dużo pali i części drogie.
Chrysler - amerykański, duży i fajny samochód, ale weź na części i benzynę zarób (mówiłeś, że ma być oszczędny diesel).
Ktoś powiedział Golf IV - fajny samochód, dobre silniki, niemiecka jakość. Samochód OK.
Ja z własnego doświadczenia poleciłbym Ci Volvo. Świetny samochód, praktycznie bezawaryjny, części łatwo dostępne i w rozsądnych cenach. W dieslu mało pali, oszczędny, wygodny. Co do przebiegów w silnikach diesla, to nie martw się - to nie jest benzyna i spokojnie da radę 300 000 km pojechać.
Ogólnie z tego co widzę, to wszyscy polecają extra super BMW i Audi. Owszem fajne auta, ale zależy czy masz $ na części i ogólną eksploatację, bo wśród tych marek jest ona dosyć droga, szczególnie na Polskich drogach off-road.
Ogólnie 40 000 zł, to spora suma i na rynku wtórnym możesz znaleźć naprawdę szeroką ofertę - jest w czym wybierać. Pozdrawiam
PS. Masz tu ciekawy poradnik, może Ci się przyda przed zakupem nowego samochodu:
http://rapidshare.com/files/34475656/Jak_kupic_uzywany_samochod_A4.pdf
...
Napisał(a)
toyota! zero problemow z eksploatacja np. avensisII, 2003r kupisz juz za 40tys i masz auto gablota
lub taniej avensisI, auto naprawde godne polecenia
pzdr
Zmieniony przez - Gringoo w dniu 2007-06-02 16:54:38
lub taniej avensisI, auto naprawde godne polecenia
pzdr
Zmieniony przez - Gringoo w dniu 2007-06-02 16:54:38
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE
Zgarnij BONUS 40zł
www.bwin.com/?pid=1209&pt=2&language=9&mc=MGM-IY/cnHGpn65IIrXLuJlJw===
...
Napisał(a)
mi osobiscie podoba sie bmw z3 ale to jest 2 osobowe i nie sedan jak chciales
"Mięśnie Mówią Nie,
Ja Mówię Tak"
MOJA SIŁKA: http://www.sfd.pl/SiŁoWnIa_bY_PaWeL-t369290.html
...
Napisał(a)
ford cougar
peugot 307cc
hyundai coupe
peugot 307cc
hyundai coupe
"..im Bewußtsein der Verantwortung vor Gott oder vor dem eigenen Gewissen.."
robie formę na euro 2012
potrzebujesz pomocy - pisz.
...
Napisał(a)
volvo s40 w kombiku 1.9 tdi , super auto lub inne volvo combii, nigdy sie na valvo nie zawiodłem , super zawiszenie, silnik itp. Audi tez super auto a 6 w kombiku, albo zwykla lima.
...
Napisał(a)
Zawieszenia w Audi padały czesto, ale w początkowych A4 (koniec 94, 95-6).
Części wcale nie są drogie (jesli kogos nie stac jest kupa zamienników dobrej jakości, oczywiscie nie wszystko warto "z ASO" brać, bo nie ma sensu).
Dopiero w Volvie popatrz na ceny. Brat ma roczną S60, czesc czesci jest sciagana bezposrednio ze Skandynawii i ceny sa naprawde wysokie.
Czesci do Audi i VW jest kupa, wiec nie ma z tym problemów.
W zaleznosci od modelu czesci eksploatacyjne zawieszenia sa dosc tanie.
Najlepsze zawieszenie miały C4 (pierwsze A6 byly robione z tym zawieszeniem). Jest nie dozajechania. Z nowszymi modelami nie ma tego problemu, wystrzegac nalezy sie dobitych C5 z konća lat 90ych.
Części wcale nie są drogie (jesli kogos nie stac jest kupa zamienników dobrej jakości, oczywiscie nie wszystko warto "z ASO" brać, bo nie ma sensu).
Dopiero w Volvie popatrz na ceny. Brat ma roczną S60, czesc czesci jest sciagana bezposrednio ze Skandynawii i ceny sa naprawde wysokie.
Czesci do Audi i VW jest kupa, wiec nie ma z tym problemów.
W zaleznosci od modelu czesci eksploatacyjne zawieszenia sa dosc tanie.
Najlepsze zawieszenie miały C4 (pierwsze A6 byly robione z tym zawieszeniem). Jest nie dozajechania. Z nowszymi modelami nie ma tego problemu, wystrzegac nalezy sie dobitych C5 z konća lat 90ych.
Polecane artykuły