SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

push pull opinie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 194

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1192
Cześć,

Planuję zmianę planu od przyszłego tygodnia i mam zamiar uderzyć w push/pull.
Wiek: 26
Wzrost: 180
Waga: 82
Staż: 5lat +
Przez ostatnie 2 miesiące robiłem plan jak poniżej. Wstępnie napisany plan na zdjęciu obok. (3 razy w tygodniu trening)
Pare pytań do nowego planu:
- kontynuować wyciskanie płasko na klatke? (przez ostatnie 2 miesiące było robione)
- w 2 dniu dorzucić coś na tył barków?
- Kontynuować dalej martwy ciąg i podciąganie ? Czy może lepiej szukać jakiś alternatywnych ćwiczeń.
- jaka ilość powtórzeń/serii jest najbardziej odpowiednia dla tego planu? Rozumiem 12-14 serii na duże partie mięśniowe ale jak z powtórzeniami i intensywnością treningu jako całości?

Rekordy:
Klatka - 117kg
Martwy - 150-160kg
Nogi - nigdy nie sprawdzałem, ale 100+





Zmieniony przez - Alius w dniu 2019-01-03 13:49:25

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Tak bazy nie zmieniaj czyli martwy, drążek, przysiad itd Trzon zostaje bez zmian możesz zmieniać zakresy, tempo lub dodatki.

Jak jesteś w stanie notować progres w tym wyciskaniu leżąc to jak najbardziej kontynuuj.
Przy czym skup się na tym przysiadzie żeby go trochę podciągnąć bo w porównaniu do reszty czyli wl i mc wypada dość słabo

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1192
rion10
Tak bazy nie zmieniaj czyli martwy, drążek, przysiad itd Trzon zostaje bez zmian możesz zmieniać zakresy, tempo lub dodatki.

Jak jesteś w stanie notować progres w tym wyciskaniu leżąc to jak najbardziej kontynuuj.
Przy czym skup się na tym przysiadzie żeby go trochę podciągnąć bo w porównaniu do reszty czyli wl i mc wypada dość słabo


Ok w takim razie zostawiam podstawowe ćwiczenia. Lekko zmieniłem plan i wygląda teraz tak:
Ilości powtórzeń i serii są ok? Dodać coś jeszcze ?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Aż prosi się żeby do treningu A przełożyć nogi i wyjdzie push pull i możesz spokojnie wykonywać je na zmianę.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1192
Nie za bardzo rozumiem. Z 2 dnia nogi przerzucić na dzień 1? Oba ćwiczenia czy po 1 tu i tu ? Trochę krótki trening w 2 dniu będzie w takim razie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Daj przysiad, wyciskanie, prostowania w treningu 1, a w drugim dasz martwy,wiosłowania, uginania i wyjdzie Ci push pull. I będziesz zadowolony z takiego podziału.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1192
rion10
Daj przysiad, wyciskanie, prostowania w treningu 1, a w drugim dasz martwy,wiosłowania, uginania i wyjdzie Ci push pull. I będziesz zadowolony z takiego podziału.


Bardzo długi trening a w takim razie wyjdzie, a b krótki. Mając nogi, klatke,barki i triceps 1 dnia, prostownik, plecy biceps 2 dnia.
Tak to teraz wygląda:


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 3277 Napisanych postów 51169 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 690312
Ja bym do tego drugiego treningu dał zamiast przyciąganie drążka do klatki wiosłowanie sztangą lub hantlą bo masz już drążek w planie to ściąganie niepotrzebnie go zdubluje.
I dodał uginanie nóg jak masz możliwość.
W push wywal tą suwnicę, a daj 5 serii siadów, tak samo z unoszeniem bokiem je wywal a daj 5 serii żołnierskiego.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę - który wybrać?

;