...
Napisał(a)
Jeszcze zależy z kim oglądasz horror.Mi Ring (ten japoński)bardzo się podobał,tylko nie bałem się przy ogladaniu,bo kolega opowiadał o seksie z głównym trupem(ta dziewczyną).Tutaj akcja osiaga apogeum a z drugiej strony kolega opisuje stosunek z zombie.Tak samo było jak oglądałem Blair witch Project cz.1 po raz drugi.Ja staram się wczuć w klimat a reszta obmyśla głupie historyjki i śmieje się.
Bosy,jestem z okolic Tomaszowa Lubelskiego.Bardzo blisko granicy z Ukrainą.Z tego co słyszałem to np.w Krakowie zamiast:"Pójdziemy na dwór?" mówia "Pójdziemy na pole?".Śmieszne są takie różnice językowe.
Bosy,jestem z okolic Tomaszowa Lubelskiego.Bardzo blisko granicy z Ukrainą.Z tego co słyszałem to np.w Krakowie zamiast:"Pójdziemy na dwór?" mówia "Pójdziemy na pole?".Śmieszne są takie różnice językowe.
...
Napisał(a)
Mulambo widzę że się znasz trochę, co polecasz ?
edit: Ja jestem z Łodzi i słyszałem że poza łodzią to na pętle tramwajową nie mówi się krańcówka tak jak u nas, a na bułki francuskie( takie długie) nie mówi się bagietki. Czy to prawda?
P.S- Piła 3 dobra, ale nic nowego, to raczej moim zdaniem triler a nie horror, obejrzałem bo mnie ciekawiła 1 i 2. Muszę przyznać że Piła 1 jak dotąd mi się najbardziej podobała
Zmieniony przez - Kazik86 w dniu 2007-02-23 13:29:15
edit: Ja jestem z Łodzi i słyszałem że poza łodzią to na pętle tramwajową nie mówi się krańcówka tak jak u nas, a na bułki francuskie( takie długie) nie mówi się bagietki. Czy to prawda?
P.S- Piła 3 dobra, ale nic nowego, to raczej moim zdaniem triler a nie horror, obejrzałem bo mnie ciekawiła 1 i 2. Muszę przyznać że Piła 1 jak dotąd mi się najbardziej podobała
Zmieniony przez - Kazik86 w dniu 2007-02-23 13:29:15
...
Napisał(a)
Mulambo jakie filmy o mafii polecasz?
...
Napisał(a)
Sory że się wtrącę, Crazy frog a chodzi Ci o mafie taką typową z lat trzydziestych czy też o gangi uliczne?
Zmieniony przez - Kazik86 w dniu 2007-02-23 13:47:44
Zmieniony przez - Kazik86 w dniu 2007-02-23 13:47:44
...
Napisał(a)
Widzę że Baby wróciła i od razu geje zmienili swoje podejście
Nareszcie mogę w spokoju siedzieć na forum nie oglądając się za siebie
Nareszcie mogę w spokoju siedzieć na forum nie oglądając się za siebie
http://www.sfd.pl/temat287876/ No Limits Toruń
MMA/Vale tudo
...
Napisał(a)
Ktoś pytał o filmy o mafii ? hrhrhrh
Scarface, the Goodfellas, Once upon a time in America, the Godfather, Casino, wiecej nie pamiętam ale może mi cos do głowy wpadnie
kolejnosc przypadkowa, ale to podstawa w tej kategori filmów
Scarface, the Goodfellas, Once upon a time in America, the Godfather, Casino, wiecej nie pamiętam ale może mi cos do głowy wpadnie
kolejnosc przypadkowa, ale to podstawa w tej kategori filmów
...
Napisał(a)
Od Pily wlasnie sie zaczela cala dyskusja moja dyskusja o horrorach. Dla mnie rowniez nie ma w tym filmie nic z horroru. A ogladalem tylko 1-ke, bo 2 pozostale czesci (z tego co slyszalem) sa zrobione na zasadzie "wiecej tego samego". Jedynka byla dobra, dlatego, ze byla swego rodzaju ciekawostka, swiezym pomyslem w opanowanej remake'ami Ameryce. Ale 2 i 3 to juz tylko kopie.
A z filmow ktore moge polecic? Moze zaczne od tych mafijnych. Tutaj bede musial troszke poszukac, bo raczej nie jest to gatunek w ktorym jest duzo nieodrytych perelek. Wszyscy znaja "Ojca Chrzestnego", "Chlopcow z ferajny" czy "Donnie Brasco". Zeby znalezc cos mniej znanego, ale dobrego bede musial troche poszukac.
Natomiast jesli chodzi o filmy, ktore mi sie szczegolnie podobaly - zwracam uwage na okreslenie "mi", gdyz mam dosyc specyficzny gust i niektorym moje ulubione filmy moga sie zupelnie nie podobac, no ale w kazdym razie moge z czystym sumieniem polecic:
1. 25-a godzina
2. 36 (francuski kryminal policyjny)
3. Donnie Darko (baaardzo specyficzny, nie kazdemu sie podoba)
4. Hazardzisci (z Nortonem i Damonem)
5. Intacto
6. Memento
7. Lustrzana maska (kolejny bardzo specyficzny film)
8. Miasto zaginionych dzieci (i jeszcze jeden , jeden z moich ulubionych filmow)
9. One Point 0 (i jeszcze jeden, cos dla informatykow)
10. Przebudzenia (z genialna rola De Niro)
11. Zakladnik (z Cruisem, jedna z jego lepszych rol)
12. Siedem (najlepszy thriller jaki widzialem, ale dosyc znany)
Tyle chyba na razie wystarczy.
A z filmow ktore moge polecic? Moze zaczne od tych mafijnych. Tutaj bede musial troszke poszukac, bo raczej nie jest to gatunek w ktorym jest duzo nieodrytych perelek. Wszyscy znaja "Ojca Chrzestnego", "Chlopcow z ferajny" czy "Donnie Brasco". Zeby znalezc cos mniej znanego, ale dobrego bede musial troche poszukac.
Natomiast jesli chodzi o filmy, ktore mi sie szczegolnie podobaly - zwracam uwage na okreslenie "mi", gdyz mam dosyc specyficzny gust i niektorym moje ulubione filmy moga sie zupelnie nie podobac, no ale w kazdym razie moge z czystym sumieniem polecic:
1. 25-a godzina
2. 36 (francuski kryminal policyjny)
3. Donnie Darko (baaardzo specyficzny, nie kazdemu sie podoba)
4. Hazardzisci (z Nortonem i Damonem)
5. Intacto
6. Memento
7. Lustrzana maska (kolejny bardzo specyficzny film)
8. Miasto zaginionych dzieci (i jeszcze jeden , jeden z moich ulubionych filmow)
9. One Point 0 (i jeszcze jeden, cos dla informatykow)
10. Przebudzenia (z genialna rola De Niro)
11. Zakladnik (z Cruisem, jedna z jego lepszych rol)
12. Siedem (najlepszy thriller jaki widzialem, ale dosyc znany)
Tyle chyba na razie wystarczy.
...
Napisał(a)
Tony Mulambo akurat te wszystkie widzialem
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mafia_movies
Moze ktorys z tych jest wart polecenia.Trzeba przyznac ze troche ich wyszlo juz
Kazik wolalbym o mafii ale jak jakimis fajnymi o gangach tez nie pokardze
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Mafia_movies
Moze ktorys z tych jest wart polecenia.Trzeba przyznac ze troche ich wyszlo juz
Kazik wolalbym o mafii ale jak jakimis fajnymi o gangach tez nie pokardze
...
Napisał(a)
Nietykalni - klasyka, ale mi się średnio podobał, Godfellas to też klasyka i mój ulubiony film o mafii, z gangsterskich ulicznych że tak powiem to chłopaki z sąsiedztwa( nie mylić z chłopaczkami- z tą komedią), Więzy krwi, (perypetie Los vatos locos) -chodzi o Więzy krwi Bound by Honor (AKA Blood In, Blood Out... Bound by Honor / Honor nade wszystko) (1993)
Poprzedni temat
AMATORSKIE highlighty
- 1
- 2
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- ...
- 161
Następny temat
Randy Couture - wywiad
Polecane artykuły