SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pompki jako uzupełnienie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1994

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 274 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1383
w zasadzie o co chodzi z tymi pompkami ? słyszałem nie raz , że ludiz traktują pompki tak samo jak brzuszki , zatem ćwiczą tą partię codziennie. W momencie gdy chodzę na siłownię , zrobienie paru pompek w dniu nietreningowym coś mi da? a może przez nie nie dam wypocząć organizmowi ?

Jak to jest? pozdrawiam !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 500 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10030
Hmmm, ja myślę, że lepiej nie przemęczać klatki podczas odpoczynku. Poza tym, pompki, to prawie to samo co wyciskanie.

Ale niech wypowiedzą się Ci, którzy się lepiej znają ode mnie.

A tak w ogóle to poco Ci te pompki?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3023 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13688
pompki jak je już chcesz robić to po treningu klaty od razu po treningu ale po co ci one ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 803 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11735
Jeżeli trenujesz klatkę na siłowni zgodnie z planem to nie można robić pompek codziennie.
Po ćwiczeniu na siłowni mięśnie muszą mieć czas na regenerację i dlatego też nie można robić żadnych pompek...
Słyszałeś, że ludzie robią pompki i brzuszki co dziennie --> Głupota
Każdy kto ćwiczy na siłowni i ma plan nie ćwiczy nic co dziennie... Ludzie którzy nie ćwiczą na siłowni robią sobie w domu pomki, brzuszki, podciągania co dziennie żeby poćwiczyć całe ciało

Podsumowując --> Ćwiczysz na siłowni zgodnie z planem, nie uzupełniasz nic w ciągu tygodnia tylko dajesz czas na regeneracje mięśniowi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 274 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1383
wiesz co bo zainteresowałem się tym ogólnie i bardzo podzielnymi opiniami na temat pompki vs sztanga ( wyciskanie ). Wiem też ,ze kumpel z roku ćwiczy Karate Oyama lat 10 prawie i ma typową sprawnościówkę, w tym pompki ławeczka szwedzka itp . Robi tak jakąś ilośc pompek .. na siłowni nie ćwiczy .. a 75 kg weźmie ok 10 razy się deklaruje . Jego waga to wlasnie w granicach 75 kg

a niech i chłopak tyle ciśka chodzi mi o to czy pompki w okresie odpoczynku coś dadzą , czy dorzucić je codziennie po pare serii w domu, moze połączyć na silowni z treningiem klatki na wzmocnienie ?

Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 803 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11735
Pompki co dziennie nic nie dadzą a tylko zaburzą regeneracje mięśnia
Jeżeli dobrze Ci wchodzą pompki to możesz je wrzucić do planu jako oddzielne ćwiczenie (np. zamiast jakiegoś wyciskanie) Chociaż ja w tym nie widzę sensu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 274 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1383
no spoko , dostałem chyba odpowiedź. ok dzięki ... jeszcze wieczorem przy okazji jak dobrze pojdzie wrzuce fotki i ocenicie na co nalezy w moim przypadku zwrócić większą uwagę co ? czy lepiej do działu GALERIA ZDJęć ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 803 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11735
Skoro już założyłeś tutaj temat to myślę, że nikt nie będzie miał nic przeciwko temu żebyś wrzucił kilka fotek (aby nie zaśmiecać w dziale "galeria zdjęć" Jeżeli wrzucisz z chęcią pomogę i udzielę Ci jakichś wskazówek

Zmieniony przez - patryk x2 w dniu 2008-04-06 18:17:46
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 274 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1383
to może zanim zdjęcia trening do wglądu

1dzien ( klatka/biceps )
klatka :
1:wyciskanie sztangi ławka prosta (piramidalny)
2:wyciskanie sztagi na ławce skośnej ( piramidalny)
3:wiciskanie na maszynie siedząc przed siebie
kazde ćwiczenie 4 serie przedział 8-12 powt

biceps:
1:uginanie ramion ze sztanga prostą stojąc 4x10
2:modlitewnik 4x10
3:naprzemienne uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 4x10

II dzień treningowy (plecy, barki )

plecy :
1:podciąganie na drążku do klatki * najszerszy uchwyt, 4x12powt
2:wyciag : sciąganie drążka za kark - piramidalny
3:wyciąg : sciaganie drązka do klatki - piramidalny
4:wiosłowanie ze sztanga w opadzie nachwytem 4x10

barki :
1:wyciskanie sztangi stojąc naprzemiennie , od klatki- od karku po 8 powtr
2:wymachy ramion w bok ze sztangielkami
3: maszyna - tylne głowy barków
4: kaptury , naprzemiennie maszyna - sztanga

III dzien treningowy (nogi,triceps)
nogi:
1:przysiady ze sztanga 4x10
2:wypady ze sztangielkami 4x10
3: maszyna na dwógłowe \
4: łydki

triceps :
1:sciaganie drążka w staniu 4x10
2: maszyna - siedząc ,wyprosty na wyciągu
3: sztangielki zza głowy stojąc

that's all

Pozdro i czekam na zje**
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 803 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11735
Jedyne uwagi to, że na biceps robisz 12 serii a to zdecydowanie za dużo jak na twój staż Rób sobie 3 ćwiczenia po 3 serie, lub 2 ćwiczenia po 4 serie a wyjdziesz na tym lepiej Z tricepsem jest podobnie, z twoim stażem należy robić do 10 serii.

Zmieniony przez - patryk x2 w dniu 2008-04-06 18:44:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 274 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1383
hm a czy ja podałem staż ? :DD
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Klata i biceps

Następny temat

uginanie ze sztanga - rozne chwyty

BF