SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pojedyncze pytania

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1137

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20
Witam, SFD czytam od długiego czasu. Odkąd pojawił się dział Ladies, regularnie czytam, inspiruję się Waszymi przemianami. W szczególności podziwiam wiedzę, fachowość i zaangażowanie oblique i Martucci.

Jako że nie prowadzę obecnie dziennika (i nie zamierzam w najbliższym czasie) chciałabym zaproponować wątek na pojedyncze pytania Ladies, nie prowadzących dzienników.

Moje pytania (zarówno do moderatorek i uczestniczek forum):

1. Staram się odżywiać wg low carb. Problemem jest ospałość, nie mogę się skoncentrować na trudniejszych zadaniach, jestem łatwo poirytowana. Jednocześnie czytałam, że tego typu stan w dietach typu low carb powinien przechodzić po tygodniu-dwóch. Ja się zmagam od półtora miesiąca, moje życie zawodowe i intelektualne w zastoju.

2. Problem nr. 2 - na rybę, mięso czy jaja nie mogę już patrzeć. Czuję się strasznie zmęczona i ociężała po każdym posiłku.

3. Jedzenie ilości jedzenia proponowanych na forum (5 posiłków & 700 g warzyw dziennie) jest bardzo obciążające dla żołądka. Dla mnie są to nieustanne zaparcia na zmianę z biegunkami, wzdęcia, ogólne zmęczenie)

Moje pytanie do forumowiczek i moderatorek:
Czy miałyście/ macie tego typu objawy? Czy mogę liczyć na to, że przejdą?
Jak walczyć z brakiem energii? (żeby normalnie funkcjonować??)
Czy macie problemy z żołądkiem/jelitami w związku z dietą i jak sobie z nimi radzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
hej,

wklej rozpiskę diety www.dietetyk.sfd.pl , to dziewczynom będzie łatwiej odpowiedzieć na Twoje pytania

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
4nn Instruktor Sportu
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 18856 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 105215
Podałaś za mało informacji, napisz swój rozkład kcal i BWT, rozpisz dietę i najlepiej jakbyś jeszcze wypełniła dane z ankiety.
My na różnych LC normalnie funkcjonujemy na co dzień i trenujemy

"Don't let go, Never give up,
It's such a wonderful life"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20
ok. 1500 kcal/dzień
ok. 140 g białka, <50 g węgli /dzień
intensywne treningi aerobowo-wytrzymałościowe (klub fitness) 5 x tydzień, czystej siłki nie robię
przy czym treningi nie stanowią problemu (gorsza wydolność, jak to na low-carb, ale nie ma dramatu), problemem jest wydolność intelektualna

dziewczyny, na pewno nie mam idealnej diety (nie jem 5 posiłków, ale max 4 - i już przy 4 jest ciężko), często się załamuję, i zamiast tego mięsa/ryby, które mi przez gardło nie przechodzi, jem limitowany przez moderatorki nabiał (twarożek/jogurt/twaróg), po którym się swoją drogą dużo lepiej czuję, nic mi nie staje na żołądku; często omijam warzywa w posiłu(bo brzuch mi się robi jak bania po warzywach); idąc do kuchni na zaplanowane śniadanie 3 jaja + cukinia - rezygnuję, bo po takim śniadaniu będę leżeć w łóżku zdychać, zamiast pracować, przez następne 2 godziny - na rzecz jogurt albo co czasem też się zdarza kawa+miód+mleko .

stąd też moje pytania - chciałabym się dowiedzieć, jak dajecie sobie radę na tego typu diecie, zwłaszcza pod kątem życia zawodowego (osłabienie, intelektualna ospałość ), oraz ewentualnych dolegliwości żołądkowo-jelitalnych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
No nie dziwne, że nie masz siły jedząc 1500 kcal dziennie. Do tego z tego co piszesz, to dieta też kuleje, a pozbawiając się warzyw sama fundujesz sobie problemy.

Uzupełnij te dane, o które prosiła 4ann.
http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html

p.s. 700 gram warzyw to są np. 3-4 dorodne pomidory.Da się chyba taką ilość w ciągu dnia zmieścić

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2011-10-16 22:24:57

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
takie ww nie ma specjalnie sensu na intensywnych treningach, sam mozg zuzywa ok 100g ww dziennie, przy intensywnych treningach rowniez z palcem w nosie spalasz ok 100g ww taka jest prawda
Dieta LC o tak niskiej ilości ww ma sens jedyne u osób bardzo otyłych, lub i z syndromem metabolicznym
Zejście do niskiego poziomu BF można osiągnąć rowniez na diecie z ww, a generalnie przy intensywnych treningach niskie ww nie powinno sie utrzymywać dłużej niż tydzień bez ładownia inaczej nie mozna prowadzić intensywnych treningów.

Przeciwnicy tego typu diet właśnie zwracają uwagę, ze mózg potrzebuje ww by funkcjonować i jeżeli nie ma jego wystarczającej ilości z jedzenia będzie rozkładać białko na cukry , przy zlej diecie LC wraz z intensywnym treningiem zaczniesz spalać własne mięśnie. Zamiast stac sie maszyna spalającą tłuszcz stałaś się maszyna spalającą białko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20
Wiek : 26
Waga : ok, nie mam wagi, nie mam centymetra, ale jest tego sporo za dużo, niestety, będzie z 70 kg
Wzrost : 170 cm

W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : to samo, co wyżej

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: różne formy aerobiku (Hi-Lo, Step); z elementami siłowymi (Pure Pump, ABT) bądź wytrzymałościowo - siłowymi (TBC) ok 5 X tydzień; + zajęcia typu joga/streching;
Swego czasu chodziłam głównie na siłkę stosując plany typu ACT (wszystkie mięśnie w jednej sesji); ale szczerze preferuję ćwiczenie na mniejszych ciężarach do upadłego, pod różnymi kątami, w różnych ilościach, w różnym tempie; również ze względu na stawy;
Wiem, że na tym forum tradycyjnego aerobiku się nie promuje

Co lubisz jeść na śniadanie:
Na śniadanie jadam: omlet z 3 jaj+ warzywa/ patelnia z resztkami mięsa z poprzedniego dnia + warzywa + oliwa z oliwek (jeśli mięso chude)
Co lubisz jeść na obiad : na obiad jadam mięso (wołowina/kurczak/indyk)/ ryba + warzywa + oliwa z oliwek(jeśli mięso chude); to samo na pozostałe posiłki
Co jako przekąskę : nie jadam
Co jako deser : nie jadam
Ograniczenia żywieniowe : uczulenie na mleko
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : bardzo dobry; miesiączkuję mniej więcej wychodzi (nie do końca regularnie), problemy z kolanami (nie mogę biegać)
Preferowane formy aktywności fizycznej: tak jak wyżej, różne rodzaje fitnessu, wytrzymałościowo-siłowe, dla relaksu joga/streching/
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : nie stosuję/ nie stosowałam
Stosowane wcześniej diety : kopenhaska swego czasu; low carb; generalnie s***ny metabolizm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 178 Napisanych postów 65575 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 188925
to dodaj sobie ww do diety przy tej ilosci ruchu nie odchudzasz sie tylko spalasz miesnie
zostaniesz chudzielcem z wielkim brzuchem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 20
obluque,
dzięki za wypowiedź;
postaram się dodać umiarkowane ilości węgli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Mnie z kolei zastanawia, czy masz przynajmniej JEDEN logiczny powód, dla którego wpakowłaś się w dietę bardzo-nisko-węglowodanową...

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja Mulantki

Następny temat

Jak pokierować dziewczynę?

Zestaw 1