SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kolejna dieta nooba do zj**ania ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1298

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 255
...zjadania oczywiście :P

witam.

17lat, 55kg, ~175cm, ekto

Mam duze watpliwosci co do tej diety... a więc:

Śniadanie I (7:00 - 8.30)

- Płatki owsiane - 100g (3,3g/3,2g/4,8g)
- Mleko 3,2 % - 250ml (8,3g/5g/12,3g)
- Rodzynki 20g (0,5g/0,1g/14,3g)
- Orzechy włoskie 20g (3,2g/12g/3,6g)
- 2 jajka na twardo (12,5g/10g/0)
Razem: 27.8g/30.3g/35g

Śniadanie II (10:35)w

- Chleb razowy 100g (5,6g/1,7g/51,5g)
- Szynka z indyka 50g (8,5g/0,8g/0,05g)
- Ser twarogowy chudy 50g (10g/0,3g/1,8g)
Razem: 24g/2,8g/54g

Obiad - (14:00 - 15:00)

- Makaron 125g
- Ser twarogowy chudy 175g,
- Kefir 2% 150g
Razem: 50g białka, 8g tłuszczu, 91g ww

Obiad II lub przed treningiem (17:00 - 18:00)

100g ryzu
Jakies warzywa
B 7g, T 0g, W 150g

Kolacja (19:00 lub 20:30)

Twaróg chudy 150g
Rodzynki - troche
- Mleko 3,2 % - 250ml (8,3g/5g/12,3g)
- 3 jajka na twardo (19g/15g/0)

60g, 6g, 18g

RAZEM
~170g bialka
~60g tłuszczy
~335g ww

---

mleko 3,2 bo takie stary dostaje z kopalni i nie bede kupowal specjalnie innego jak mam tego pełno w domu.

kurczaka w diecie nie zapisalem bo bede go jadl rzadziej niz czesciej... starzy mnie finansowo nie wspieraja wiec tak moze raz na tydzien sobie sprawie... proszę o konstruktywne zj**anie.(zjechanie) Pozdro.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 132 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12311
W płatkach owsianych btw masz złe
powinno być:
Płatki owsiane górskie - 130g, w 100g - białko 11,9g, tłuszcze 7,2g, węglowodany strawne 69,3g, kalorie 211

w innych produktach nie wiem, zresztą masz tutaj poczytaj i posprawdzaj
https://www.sfd.pl/Wagi_produktów-t198648.html

i tutaj masz kalkulator
http://optymal-btw.webpark.pl/kalkulator.html
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 7150 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 84652
a na mięcho, rybki to sie obraziłeś? bo na samym serku to za daleko nie pojedziesz.

"Chęci i cierpliwość to wielbłądy, które mogą
Cię przewieźć przez każdą pustynię"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 255
ok, na mięsko sie nie obrazilem - zreszta napisalem cos na ten temat w pierwszym poscie, na rybki tez nie choc nie przepadam, ale bede chyba musial sie przelamac; oprócz danych dot. b/t/w (akurat to jest mniej istotne) macie jeszcze jakies zalecenia??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 5239 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 75867
Witam
Co do diety, spróbuj tak:

Śniadanie I (7:00 - 8.30)
- Płatki owsiane
- Mleko
- Orzechy włoskie
- jajka na twardo

Śniadanie II (10:35)
- Chleb razowy
- Ser twarogowy póltłusty
- warzywa
- Kefir 2%

Obiad - (14:00 - 15:00)
- Makaron
- miecho/ryba
- warzywa
- oliwa z oliwek

Obiad II lub przed treningiem (17:00 - 18:00)
ryz
mięcho
owoc

Kolacja (19:00 lub 20:30)
bialka jajek/chude mieco/ryba
ryż/mamkaron

Przed snem
ser twarogowy

"Wszystkie rzeczy są trujące i nic nie jest bez trucizny,
Jedzenie i picie ponad miarę jest również trujące." - Paracelsus
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE-t369407.html
http://www.sfd.pl/JAJO-t429538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 900 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12247
Heh, ciężko będzie zrobić mase bez mięcha.. Moim zdaniem za mało warzyw i owoców (w każdym posiłku oprócz okołotreningowych powinno sie cos z tego znaleźć). 2 Obiad jest z dupy, dodaj jakieś białko i zdrowe tłuszcze (jak nie masz kasy na mięso, daj tutaj jakieś jajka, tune, ew. ser biały i sobie skomponuj z tego jakis posiłek), warzywa wywal (chyba, że w ten dzień akuart nie trenujesz). Zaraz po treningu zjedz sobie 1-2 banany, i wypij wode z miodem. I pamiętaj żeby nie olewać posiłu potreningowego, najlepiej go spożyć ok. 30-60min po trenignu. W miare możliwości staraj sie unikać twarogu, o wiele lepszym źródłem białka są jajka, potem tuna (w sosie własnym). Mleko 3,2% nie jest wcale takie złe, różnica pomiędzy takim 3,2% a takim np 0,5% jest naprawde niewielka, nie ma większego znaczenia, które z nich wybierzesz. Ryż albo brązowy albo paraboliczny (biały tylko po treningu).

~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 900 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12247
Dodaj jeszcze jakiś posiłek przed snem, głównie białko + zdrowe tłuszcze, ogranicz w nim węgle do min. a najlepiej je w ogóle wywal.

~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 900 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12247
Swoją drogą, to sorry, ale jakoś cięzko mi w to uwierzyć, że jesteś aż tak biedny, żebyś nie mógł uciułać sobie kasy na jakiekolwiek mięcho na przynajmniej jeden posiłek w dniu. Nie musi być to koniecznie filet z kurczaka, możesz kupić sobie jakieś tańsze mięso.

~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 255
ok dzieki za wszystkie odp, postaram sie zastosować do waszych porad ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

helo everybody!

Następny temat

18-latek szybka utrata wagi

Water