SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kiedy suplementy do tej diety?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2680

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 102 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6974
Czy moglbym prosic ktoregos z modow o "wstawienie" do podanej nizej diety suplementow,tzn. kiedy co brac, mam do dyspozycji:
- Kreatyne Prolaba - powiedzmy 350g
- Glutamine Advantage RX (nie peptyd) - 500g
- Whey Protein HDT 6lb (to chyba na noc tak? )

Mam z tym problem poniewaz przygotowuje sie na IKF w szczecinie (cos jak AWF) i z tego powodu codziennie z rana biegam jak d**** po lesie zeby uzyskac potem jak najlepszy czas na ten zasrany 1 km. I nie wiem kiedy co brac, czy przed biegami czy po, czy po treningu a przed rowerkiem cos brac czy nie.Kompletnie nie mam pojecia.

7:00 Pobudka
7:30 Bieganie (około 1,5km)
8:00 (100g) płatków kukurydzianych + (0,5l) mleka + 1 jajko
11:00 (100g) ryżu + (100g) piersi kurczaka
12:00 Siłownia
13:30 Rowerek stacjonarny (35-40 minut)
14:30 (150g) makaronu + (100g) piersi kurczaka
17:30 (100g) ryżu + (100g) chudego twarogu
20:30 (130g) tuńczyka + (?g) 2 kromki pieczywa ciemnego + 1 jajko
22:30 40g odżywki białkowej
23:00 Spac

W dni beztreningowe dokrecam 30 minut na rowerku z rana zaraz po bieganiu. Prosze takze o napisanie kiedy co brac w te wlasnie dni.

Podliczyłem wszystko w tych tabelach w exelu i wyszło:
359g węglowodanów
191g białka
23g tłuszczu

Czy ta dieta jest w ogole ulozona prawidlowo?
czy moze zjesc cos przed bieganiem?
czy codzienne jezdzenie na rowerku nie przeszkadza w niczym? czy to moze za duzo? (jezdze na rowerku dopiero od 3 tygodni i zgubilem juz polowe galaretki z brzucha :) )

Moje dane sa w profilu ale podam je tutaj
wzrost 187
waga ~ 76
staz treningowy - okolo 2 lat
trening 3 razy w tygodniu (poniedzialek , sroda , sobota)

pozdrawiam



szymczyk

szymczyk

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 102 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6974
Jesli sie nikomu nie chce pisac to moze tylko ktos powie czy tak bedzie dobrze:

glutamina rano po przebudzeniu 5g i po treningu 5g
kreatyna przed bieganiem 5g i po treningu 5g
bialko na noc

szymczyk

szymczyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 3655 Wiek 78 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20217
Po pierwsze nie napisales co orpocz egzaminu z biegania jest Twoim celem. W diecie masz mniej niz 5 g ww na kg masy ciala wiec masy w ten sposob nie zbudujesz (do tego spory wysilek aerobowy to uniemozliwia). Tym samym nie wiem czemu wybrales taki a nie inny zestaw suplementow. Moglbys to jakos uargumentowac ?
Przyjmujac jednak ze obstajesz przy swoim proponuje :
dieta wyglada ok, przesun tylko posilek z 11 na 10:30 lub silownie o 30 minut pozniej. Godzina po takim posilku moze byc za malo. Co do suplementow. Proponuje raczej, 4 g glutaminy po bieganiu i przed treningiem. Kratyna wystarczy 2 razy po 3 g (Trust me) zaraz na czczo oraz po treningu na silowni. Bialko jak slusznie napisales przed spaniem. Napisz wiecej szczegolow odnoscie Twoich celow to bedzie mozna napisac cos wiecej.

***Moderator Działów : Dla Zupełnie "Zielonych" & Fitness***
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 102 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 6974
A wiec jest tak:

Miałem około 3,5 miesiaca przerwy od silowni, regularnie cwicze na silce od 2 miesiecy.
Co do wyboru suplementow to kupilem je już wczesniej , jeszcze zanim zdecydowalem się zdawac na IKF.
Po wroceniu na silke czyli od 2 miesiecy trenowalem na sucho, postanowilem ze suplementy zostawie "na pozniej" tzn chcialem się przyzwyczaic z powrotem do silki i wrocic do poprzednich i tak marnych rozmiarow J. Od jakis Jak już napisalem od 3 tyg jezdze na rowerk stacjonarnym aby zgubic resztki tluszczu na brzuchu. I także od 3 tygodni biore HMB ultimata co by nie spalic tych moich marnych obwodow.
Już wczesniej zalozylem sobie ze w czerwcu zaczne robic mase (wiem ze to nie najlepsza pora ale wczesciej szkola - kursy - matura i takie tam i nie miałem czasu).
Tyle ze zbieglo się to z tymi przygotowaniami w biegach na ikf.

Jak już napisalem moim celem jest zrobienie masy a te bieganie to cel poboczny J
Gadalem z qmplem z którym się przygotowuje na ikf i powiedzial ze teraz będziemy biegac co 2 dzien.
Czy podczas w ogole jest sens robienia masy wlasnie gdy biegam co 2 dzien? , jeśli tak to napisz jak możesz kiedy biegac, czy w te dni co treningi czy w dni miedzy treningami.
Zaznaczam ze nie sa to jakies maratony biegackie, biegamy z qmplem po około 1,5 km.
Napisales ze za duzo aerobow i utrudniaja one robienie masy.Do aerobow zaliczaja się także biegi tak? Czy chodzilo ci tylko o rowerek.
Czyli podczas robieni masy nie uzywa się rowerka tak? Czy może uzywa się go, tylko minimalnie.
Za malo weglowodanow - wiec cos się wymysli i będzie wiecej J może wiecej platkow z rana i czegos tam jeszcze, albo jeszcze jeden posilek gdzies wcisnac?

Biegal będę jeszcze przez 2 tygodznie. Potem egzaminy i koniec z tym scierwem. Może dopiero wtedy zaczac brac suplementy? Choc chcialem je brac także aby poprawic jeszcze troche wyniki w biegu ale jeżeli jednoczesnie nie można robic masy i biegac to zostawie je na pozniej.


szymczyk

szymczyk

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co to daje?

Następny temat

browarki raz na tydzień

BF