SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

help

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 638

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1433
czesc, na profesjonalnej silowni cwicze juz ponad 3-4 miechy przykladajac sie do treningow na poczatku jak to na poacztku pompa byla teraz jest slabiej ale 7 poty wyciskam nadal.

Co do diety mam btw. 2g-b. 1.7g-t, 3.3g-ww
i tu moje pytanie waga niestety stoi w miejscu chce ja podniesc w ww jakims gainerem czekam na propozycje.

zalezy mi takze na sile.

dlatego mam pytanie do was czy pomoze mi ktos, doradzi jaki suple dodac na sile, koledzy z silowni mowia bym zakupil treca cm3 1250 oraz jakis no bouster.
dlatego pisze tu aby mi expercji doradzili.

do tej pory nie mialem duzo odzywek tylko jakis mono i bialko ale to bylo kiedys i robione bez sensu.
teraz wiem ze bialko itepe sa do uzuppelnienia diety a ja ja chce podniesc o pare g na poczatek, nie piszcie mi o zwiekszeniu kcla bo ja juz ledwo to wocinam..

przykladowa dieta;

sniadanie rano; 100g platkow oswiasnych, jajko albo 2, lyzka miody, troche cynamonu, robie z tego placki owsiane smaze na oliwie. garsc rodzynek mala.
wyjscie do pracy przed 6, o 10 sniadanie w pracy przewaznie chleb razowy albo blka razowa z nasieniami, maslo extra, warzywa, tu sie staram jesc z 100g piersi z kurczaka, czasem szynka z indyka..
herbata.

po 14-15 w domu
100g ryzu, 100g piersi, warzywa, lyzka oliwy

16-18 trening
po treningu lipa.. wiem ze tu trza uzupelnic nieco wief pewnie jakis gainer, dlatego czekam na wasze sugestje

1h po treningu 100g ryzu oraz 100g cycka

z 2-3h potem 100g sera chudego oraz 2 lyzki oliwy
i sen z 7-8h


wiek 23
waga 70 ~
wzrost 177
cel masa sila
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 742 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
jest jeszcze wczesnie ale jesli czujesz juz stagnacje to samo mono Ci wystaczy np

http://www.sfd.pl/sklep/Vitalmax_Creatin_Monohydrate-opis223.html

ten gainer na potreningowy bedzie idealny i tani - http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_Mass_Activator-opis26680.html

jeśli chodzi o białko - sprawdzone badaniami i tanie http://www.sfd.pl/sklep/VitaFitSFD_WPC_Protein_ECONO_80-opis26459.html  za 8 zł drozej masz tą samą wersje tylko ze lepiej smakowo

pomper Ci jest zbedny na takim etapie

ewentualnie aakg solo ale mysle zebys odpuscił
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
"bułka z nasieniami" )))))))

ja bym sie bała tego jeść

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 13475 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 83559
Kobieta i sie boi jeść bułke z nasieniem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11510
Proponuje zmienić bułkę z nasieniem na żytni ha ha!

Do tematu:
Nie zapominaj, że posiłki jemy co 2-3 godziny, musisz być regularny. Jeżeli II posiłek jest o 10 a III 15, to już 5 godzin!

Jakie masz zapotrzebowanie? Poza tym wklej ankietę, bo średnio wiadomo co i jak.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie: GAINBOLIC 6000 sam czy z białkiem

Następny temat

Co na II CYKL ?

Fruzelina