SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gainer

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2064

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5430
Witam
mam mały problem co do dobrania gainera jako uzupełnienia diety.
Sporo o tym ostatnio czytałem i im więcej się wgłębiam w ten temat tym bardziej nie wiem co wybrać
Z tego co czytałem to nic nie zastąpi dobrego odżywiania i właśnie w tym jest problem. Przez kilka ładnych lat byłem wegetarianinem. Dopiero gdzieś od 1,5 roku wstecz zacząłem jeść mięso. Od razu mówię że wcinam tylko drób, żadnej wołowiny ani wieprzowiny (prócz parówek, pasztetów ). nie jem też gotowanego mięsa. Ostatnio sporo pochłaniam piersi z kurczaka i różnego rodzaju kotletów.
...aha, jem też sporo nabiału (mleko, ser).
Oczywiście ćwiczę na siłowni od 3 miesięcy regularnie (rok temu ćwiczyłem przez okres wakacji)
Proszę o pomoc ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5430
przyznam się że tego jeszcze nie obliczyłem.
Teraz nie mam zbytnio czasu, lecz w czwartek lub piątek napiszę. i Wtedy już chyba będzie można mi jakoś pomóc;P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 9947 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52544
I w czym masz problem?

W zaleznosci od brakow, jakies posiadasz.

Stawialbym na swg4000/gain body/ewentualnie jakis bulk, z racji wiekszej ilosci bialka (jesli juz brac, to imo ok. 25%+).