SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta redukcyjna a miesnie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3857

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 65
jak zachowaja sie miesnie podczas diety redukcyjnej i cwiczen?? urosna, zmaleja, pozostana bez zmian??

ja jestem zielona dlatego pytam specjalistow:P:P
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2510 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 10258
To zależy od planu treningowego, diety, stopnia otłuszczenia, stażu treningowego, etc. Wiele rzeczy można nazwać "redukcją" tylko dlatego, że takie było założenie osoby biorącej się za siebie. Ostateczne efekty zależą jednak od bardzo wielu czynników.

"Go ahead, make my day..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
przy deficycie kalorycznym w 99 przypadkach na 100 zmniejszą się
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2510 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 10258
BTW, Tyka. Co ja robiłam "źle", że mi urosły? Niewiele, ale jednak - miałam wzrost LBM na redukcji przy deficycie kcal. Czy to tylko "prawo początkującego"?

"Go ahead, make my day..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 229 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1161
Prawo początkującego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816