SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta do oceny - dziewczyna

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3339

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 114 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1214
Dieta redukcyjna. Cel diety to zbicie tłuszczu z brzuszka ponieważ jest on nieproporcjonalnie większy od reszty ciała. Oprócz diety wieczorem będe robić a6w.Chciałabym dorzucić jakieś areoby ale nie znam się na tym za bardzo. CZY RANO PRZED SZKOłA MOżE BYć "ROWEREK" Z PODPARTYMI łOKćMI/łOKCIAMI (nie wiem jak to sie pisze)?? JEżELI TAK TO ILE MINUT POLECACIE??

Mam 17 lat, 175cm wzrostu i ok 61kg.
Wyliczyłam swoje zapotrzebowanie kaloryczne przy średniej aktywności fizycznej i wyszło ok 1200kcal. (61kg*24=1464; *0,9 kobiety=1318; *1,1-1,2aktywnosc fizyczna=ok 1500; * 0,8=1200kcal)

Ułożyłam sobię diete.Nie wiem czy jest ona dobra ale ogólnie mam kiepskie warunki, ponieważ dojeżdzam do szkoły ponad 40km i mam przez to rozwalony dzień.Przeważnie wstaję o 5 rano a wracam 15,30 17,30 19,00 (w zależności od dnia)
Dietę ułożyłam na dzień w którym wracam o 15,30.Jeżeli powrót będzie późniejszy to poprzestawiam sobie kolejnośc 5 i 6 posiłku.

Posiłek1 - 5,30 - 200ml kakao lub 200ml mleka z musli - ok 180kcal
Posiłek2 - 9,00 - 1 kromka chleba razowego, margaryna, plasterek sera żółtego, topionego lub polędwica sopocka - razem ok 180kcal
Posiłek3 - 11,00 - jabłko - ok 50kcal
Posiłek4 - 13,00 - jak posiłek nr 2 - 180kcal
Posiłek5 - 15,30 - 10dag ziemniaków lub 5dag ryżu,10dag gotowanego kurczaka lub wątróbka drobiowa,surówka - ok 250kcal
Posiłek6 - 18,00 - jak posiłek nr 2 (zamiast sera, wędliny może byc 1 ugotowane jajko) lub 200ml mleka z musli - ok 180kcal
Posiłek7 - 20,00 - jogurt owocowy z łyżka otrębów - ok 100 kcal

Razem - 180+180+50+180+250+180+100=1120kcal