SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

dieta

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 665

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 327
pytanie czy taka dieta będzie dawała skutki przy odchudzaniu ?? (znaleziona w internecie)
Dzień 1

Śniadanie:
surówka owocowa - wszystkie owoce dozwolone oprócz bardzo kwaśnych (np. cytryny), osłodzona miodem
Obiad:
200 g polędwicy wołowej, upieczonej na różnie bez tłuszczu z uduszoną marchewką i 1 dużym ziemniakiem ugotowanym w łupinie
Kolacja:
kromka razowego chleba z margaryną, zielona sałata w dowolnej ilości z dodatkiem pomidorów i cebuli polana oliwą i octem winnym

Dzień 2

Śniadanie:
szklanka soku pomarańczowego, jajko na miękko, kromka chleba razowego, posmarowanego margaryną
Obiad:
Surówka z ogórka, sałaty, papryki czerwonej i cebuli przyprawiona do smaku szczyptą soli, octem winnym i oliwą
Kolacja:
200 g ugotowanych szparagów, kalafiora lub brokuł polanych łyżeczką roztopionego masła. Do tego kromka razowego chleba

Dzień 3

Śniadanie:
100 g płatków owsianych z mlekiem, łyżeczka miodu
Obiad:
150 g makaronu z mąki razowej, duży pomidor, ząbek czosnku, 2 łyżki oleju, 50 g twardego żółtego sera, pietruszka. Makaron ugotuj, pomidora podsmaż na oliwie i przypraw rozgniecionym czosnkiem, solą i drobno posiekaną zieloną pietruszką. Tym sosem polej odcedzony makaron i posyp odrobiną startego żółtego sera
Kolacja:
200 g ugotowanych szparagów (kalafiora, brokuł, ewentualnie kalarepy) przyprawionych oliwą i octem winnym, do tego kromka razowego chleba

Dzień 4

Śniadanie:
2 kromki razowego chleba, 2 łyżeczki margaryny, pół zielonego ogórka,
Obiad:
duży zielony ogórek, 150 g chudego twarogu, sól. Ogórek obrać, przepołowić, wydrążyć. Masę ogórkową wymieszać z twarogiem, posolić. Obie połówki ogórka wypełnić masą i na 2O minut wstawić do piekarnika. Piec w temp. 200 stopni. Na deser - banan
Kolacja:
2 kromki razowego chleba, 2 łyżeczki margaryny, 200 g duszonej lub pieczonej chudej wołowiny lub cielęciny

Dzień 5

Śniadanie
: chudy jogurt ze 100 g truskawek, ewentualnie pół łyżeczki miodu
Obiad:
100 g ryżu, ćwierć litra mleka, jabłko, 30 g rodzynek, cynamon, cukier waniliowy, miód. Ryż z obranym jabłkiem i rodzynkami ugotować na mleku z odrobiną wody. Przyprawić do smaku cynamonem, miodem i cukrem waniliowym
Kolacja:
ćwiartka kurczaka upieczonego na rożnie bez tłuszczu i skóry. Do tego sałata, przyprawiona sokiem z cytryny lub octem winnym
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 2977 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68706
wez lepiej poczytaj tematy podwieszone i sam uloz diete pod siebie bo widac ze niemasz zadnego pojecia o tym

"No explanation needed.. 2018 will be nothing but HUGE .."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 327
no prawda pojęcie na ten temat mam małe ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 2977 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 68706
http://www.sfd.pl/Zbiór_linków_działu_Odchudzanie-t418943.html 

"No explanation needed.. 2018 will be nothing but HUGE .."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Posiłki około aerobów, BCAA

Następny temat

Soki

Fruzelina