SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co sadzicie o tym planie??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 832

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2634
KLATKA PIERSIOWA

-WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 3x(12,10,8,8)
-WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 3x(12,10,8,8)
-ROZPIĘTKI 2x(12,10,8,8)

TRICEPS

-WYCISKANIE „FRANCUSKIE"SZTANGI 2x(12,8)
-WYCISKANIE „FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU 2x(12,8)
-PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 2x(12,8)

BICEPS

-UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT „MŁOTKOWY")3x(12,10,8,6)
-UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 2x(12,10,8)
-UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 3x(12,10,8,6)

PLECY

-PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU PODCHWYTEM 3x10
-PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 3x(12,10,8)
-SKŁONY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ NA KARKU 3x(12,10,8)

BARKI

-Wyciskanie sztangi zza głowy 3x(12,10,8,6)
-Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x(12,10,8,6)
-Unoszenie ramion w przód ze sztangą 3x(12,10,8,6)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Program treningowy,nie dla początkującego.
Tylko lolki nie trenują nóg

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2007-12-15 11:20:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2634
nogi w porownaniu do reszty mam zrobione....3 razy w tyg gram w siatkowke...
ale ogolnie plan jest dobrze ulozony??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Za dużo ćwiczeń na ramiona,brak ćwiczeń na tylny akton barków i mięśni brzucha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 92 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2634
postaram sie to zmienic:P brzuch tez robie tylko nie uwzglednialem jego z planie...
jeszcze jedno pytanie: da sie jakos polaczyc redukcje z masowka?? czy jak bede robil aeroby to zrzuce zbedny fat przy zachowaniu masy??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2189 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 19606
Masówka i redukcja to 2 sprzeczne sprawy wiec nie da się je połaczyć i nie da sie robić ich 2 naraz. Przy reduckji troche masy Ci zejdzie ale nie tej mieśniowej tylko tej z tuszczykiem Najlepiej zrób najpierw reduckje a potem masówke z odpowiednią dietą zeby Cie nie zalało i będzie ok
POWODZENIA :)

nie p******- ZARZUCAJ!!!!
Z GÓRY PRZEPRASZAM ZA MOJE BŁEDY WYNIKAJĄCE Z BRAKU SŁOWNIKA ORTOGRAFICZNEGO W DOMU
SPAM http://www.sfd.pl/-t458742.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Własciwie przeprowadzona redukcja,polega na zrzuceniu nadmiaru tkanki tłuszczowej,przy utrzymaniu maksymalnej masy mięśniowej.Oba cykle treningowe,rządzą się własnymi prawami,szczególnie w zakresie odżywiania.Nie da się chodzić w sandałkach po kałużach i mieć suche stopy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dopiero zaczynam

Następny temat

Plan na pol roku

Fruzelina