SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

co dalej??? prosze o pomoc

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1003

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 14
witam

zacznę od moich parametrów:):

wiek: 21 lat
wzrost: 183cm
waga: 93 kg

1 września postanowiłem sie odchudzać ponieważ gdy stanełem na wagę to sie przestraszyłem waga pokazywała 101kg... Zainwestowałem w ławczke, sztange oraz modlitewnik, zakupiłem karnet na basen oraz zasiągnołem rade w sklepie z odżywkami gdzie zakupiłem SPALACZ TŁUSZCZU "SCORCH MAN".

Dziś mamy 10 października i waga wynosi 93kg, także są wyniki, jestem po technikum gastronomicznym także diete sam sobie ustaliłem, jem mało ale często 5-6 posiłków, nie jem słodyczy, ziemniaków, białego pieczywa żadnych fast-food itp.

chce osiagnąć wage około 85kg i teraz moje kilka pytań na które chciałbym uzyskać odpowiedź:

- Czy mam dalej brać spalaćz tłuszczu, chodzi mi o to że ten co teraz brałem skończył mi się, czy zrobić przerwe w podawaniu spalacza.
- Jeśli już brać spalacz to czy ten sam czy inny?(jaki polecacie)

- Czy zaiwestować w jakies inne odżywki? Myślałem o jakieś odżywce białkowej.(lub co innego polecacie na obecny stan)

Co do aktywności fizycznej:

na mojej domowej "siłowni" spędzam co drugi dzien czyli, wtorek, czwartek, sobota. Przed przystąpieniem do ćwiczen mam rozgrzewke 20-30 min wraz z rozciąganiem, oraz 2 wstepne serie na dana partię mięśni rozgrzewkowe. Ćwiczenia biorę z http://www.kulturystyka.pl/atlas/

Pozatym gram w piłke siatkową w srody i piątki po 2h, a w niedziele gramy w piłkę na jednym z pobliskich orlików.
A w poniedziałki chodze na basem pływam około 30 basenów.

Prosiłbym o pomoc, może coś zmienić, może cos dodać, może odjąć.
Głównie chodzi mi o schudnięciu ale też chiałbym jakoś wyglądać, chodzi mi o przyrost masy mięśniowej:)
Ekspert SFD