SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zerowy bilans kaloryczny - porady

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 169

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 83 Wiek 1 rok Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1144
Cześć i czołem. W przyszłym miesiącu będę kończył mase i planuje przejść na mniej więcej zero kaloryczne w celu utrzymania masy mięśniowej. Pytanie tyczy się tego czy trenując raz w tygodniu uda mi się zachować dotychczasową wypracowaną masę. Trenował bym wtedy planem fbw z tym że raz w tygodniu. Nie jestem typową osobą początkującą a coś bardziej na pograniczu osoby początkującej a sredniozaawansowanej

Aktualnie trenuję planem ppl

Push 1
Wl 3x8
Wyciskanie hantli skos dodatni 3x10
Landmine press 3x10
Wznosy bokiem wyciąg 3x12
Wyciskanie francuskie siedząc wyciąg 3x10

Pull 1
Podciąganie podchwyt 4x6
Przyciąganie uchwytu wyciągu dolnego jednorącz 4x10
Wznosy w opadzie 3x15
Uginanie o kolano (bicek) 3x10
Przedramię uginanie podchwyt 3x15
Deska

Legs
Wyprosty jednonóż na prasie jednonóż 4x10
Przysiady 4x8
Wykroki 4x10
Uginanie nóg na prasie (2głowe) 4x10
Wspięcia na palce 4x10

Push 2
Wyciskanie hantli leżąc 3x10
Rozpietki skos dodatni 3x10
Wyciskanie hantli siedząc 3x8
Wznosy bokiem 3x10
Wyciskanie francuskie hantli leżąc 3x10

Pull 2
Mc 4x6
Wiosło hantla 4x10
Przyciąganie uchwytu wyciągu górnego 4x10
Powell raise 3x15
Bicek na wyciagu dolnym (głowa długa) nie pamiętam jak nazywało się to ćwiczenie 3x10
Allachy 3x10



Zmieniony przez - Młody Adonis w dniu 2024-03-19 17:32:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6511 Napisanych postów 62304 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777680

Z tego co wpisałeś wynika, że aktualnie trenujesz 5 razy w tygodniu, a chcesz zmienić na 1 dzień treningowy.
Wydaje mi się, że częstotliwość treningu raz w tygodniu może być nie co za mała.