SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zbyt ciężki trening?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1117

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30
Witam. Ostatnie wizyty na siłowni przyprawiają mnie o przysłowiowy ból głowy. Ćwiczę już z pewnymi krótkimi przerwami ok 1,5 roku jednakże regularne treningi (3 dni w tygodniu) są prowadzone od 2 miesięcy. Problemem jest brak widocznego przyrostu siły (na początku duży wystrzał, na płaskiej z 70kg na 84kg) jednakże z z każdym kolejnym treningiem robię mniejszą ilość podciągnięć na drążku, ciężar na klacie się zatrzymał itp np. wcześniej robiłem 14/12/10/10/8 powtórzeń, teraz jestem w stanie wykonać 4 serie po 10-8 powtórzeń. Kolega zasugerował mi że może to być spowodowane przetrenowaniem, zbyt ciężkim planem treningowym, proszę o wyrażenie swojej opinii na ten temat. Jak sobie z tym poradzić?
Wiek 20
Waga 83
Wzrost 186
Cwiczę treningiem ABA/BAB
A
-Podciąganie na drążku (40 powtórzeń w jak najmniejszej ilości serii)
-Wycisk na płaskiej 8/8/8/8
-Martwy ciąg 8/8/8/8
-Przysiady 8/8/8/8
-łydki na maszynie 3x 30
-Wycisk sztangi na maszynie na barki 8/8/8/8
-Ćwiczenie "21" na biceps (4 serie)

B
-Pompki na poręczach 8/8/8/8
-Wycisk na skosie 8/8/8/8
-Wiosłowanie sztangą 8/8/8/8
-podciąganie sztangielek w opadzie tułowia 8/8/8/8
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 8/8/8/8
-uginanie ramion z hantelka na modlitewniku 4x 8 na każdą rękę
-uginanie młotkowe 1x8
-ściąganie wyciągu 8/8/8
-brzuszki z obciążeniem 4x 12
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
A jak wygląda u Ciebie sprawa z dietą i regeneracją ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 434 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5527
Pewnie niedojadasz albo za malo spisz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30
Cześć,
Dziękuję za tak szybką odpowiedź. Sprawa z dietą wygląda tak że jestem na usługach stołówki (notabene przymusowe, często syfiaste jedzenie). Uprzedzę pytanie- NIE jestem w więzieniu :D. Z samych wydawanych posiłków nie idzie osiągnąć żadnych efektów tak więc codziennie dodatkowo zjadam jakąś ukradkiem ugotowaną pierś z kurczaka, serki wiejskie, masła orzechowe z waflami ryżowymi tak aby te 3300kcal wyszło (z naciskiem na dużą ilość białka). Zazwyczaj nie jadam słodyczy- jedyne jakie raz na jakiś czas zjem są do lody/ sorbety. Piję tylko wodę. Biorę również jabłczan kreatyny CM3 (8g w treningowe/4g NT)
Snu jest faktycznie niewiele- ok 5h w nocy oraz drzemka 3-4h (!) w okolicach przedpołudnia.
Czy istnieją jakieś specyfiki które mogą mi pomóc? Przyznam szczerze że wolałbym nie szprycować się żadną chemią ani specyfikami takimi jak kofeina/napalm itp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
To już wiesz gdzie leży problem. Dieta i regeneracja leży więc i progres siłowy jest słaby i ogólnie treningi wypadają słabo.

Szczerze mówiąc trening jest lekki

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 26 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30
Powiem tak, gdyby progres leżał to bym był zadowolony gdyż obecny stan umięśnienia mi odpowiada, byle by go podtrzymywać (i siłę) jednakże z dnia na dzień wydaje mi się że jestem coraz słabszy :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5177 Napisanych postów 59048 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 725855
skoro nie jesz jak należy, nie śpisz jak należy to zmęczenie się kumuluje z powietrza energii na trening czy regeneracji nie zdobędziessz

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z klatką.

Następny temat

Jaką kombinację treningu lepiej wybrać

Nutlove-choco