SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wybór celu treningowego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 626

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 41 dni Na forum 40 dni Przeczytanych tematów 32
Pytanie tak jak w temacie, powracam do treningów (staż - treningi raczej hobbystyczne przez 3 miesiące) i pytanie do was w moim przypadku lepiej zacząć od masy czy redukcji?
186 cm wzrostu
77 kilo wagi
w pasie 87cm







Zmieniony przez - shamia w dniu 2021-10-17 14:17:55
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2913 Napisanych postów 51298 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 346122
Masz sporo tłuszczu, więc na początek przydałoby się kilka tygodni redukcji. Tak na oko 10-12.
1

TRENER PERSONALNY/DIETETYK ONLINE. POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGOW ONLINE.
KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23683 Napisanych postów 16620 Wiek 41 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 259736
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7897 Napisanych postów 80429 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 679965
Jw
Redukcja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5052 Napisanych postów 69378 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712532
Poziom tkanki tłuszczowej rzeczywiście jest dość wysoki. Wynika to również z tego, że mięśni jest niewiele. Również jestem tego samego zdania, co koledzy w swoich wypowiedziach powyżej. Zdecydowanie warto zejść z poziomem tkanki tłuszczowej nisko, po to, aby później mieć dobry start do budowy dobrej jakości mięśni. Im poziom ten jest wyższy, tym niestety dojdzie do większego otłuszczenia organizmu w trakcie budowania masy mięśniowej.

https://www.sfd.pl/Body_fat__znaczenie_w_budowaniu_masy_mięśniowej-t1132868.html
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 41 dni Na forum 40 dni Przeczytanych tematów 32
Dzięki panowie za pomoc, zjeżdżam do 1800 kcal dziennie. Zobaczymy co się uda :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7897 Napisanych postów 80429 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 679965
To już nie przesadzaj z tym deficytem . Oblicz zapotrzebowanie i utnij 300-500 kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5052 Napisanych postów 69378 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712532
Skąd pomysł z tym, żeby wprowadzać wręcz głodówkę? Już na samym początku widać, że z Twoją dietą jest coś nie tak jak być powinno. Z tego też względu sugeruję opisać wszystko dokładnie w tym temacie lub ewentualnie założyć nowy pod tym kątem.

1. Bardziej dokładne wypełnienie formularza ankiety działu:

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

2. Obliczenie zapotrzebowania kalorycznego z dokładnego wzoru:

https://www.sfd.pl/Obliczanie_dziennego_zapotrzebowania,_redukcja-t1214289.html

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24737 Napisanych postów 22710 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 365641
shamia
Dzięki panowie za pomoc, zjeżdżam do 1800 kcal dziennie. Zobaczymy co się uda :D

to ma być zdrowa redukcja, a nie głodówka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 16489 Napisanych postów 128130 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440185
redukcja, cos pewnie mięśnia wpadnie jak dopiero zaczynasz.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5052 Napisanych postów 69378 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 712532
Jesteś osobą początkującą i widząc już początkowe założenia ilości kalorii, które chcesz spożywać widać podstawowy błąd. Z tego względu, tak jak pisałem, warto przeanalizować całość diety.

Jeżeli Twoje odżywianie wygląda źle, to zakładać możemy, że trening również leży, a jeżeli dwie podstawy kształtowania sylwetki wyglądają słabo, to nie ma szans na to żeby uzyskać jakieś efekty w kierunku redukcji tkanki tłuszczowej. Zapraszam do działu trening dla początkujących:

https://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Produkty gotowe do zjedzenia

Black weekend