SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wielka Prośba dotycząca planu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 557

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Wiek 22 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 930
Witam. Bardzo bym was prosił o ułożenie mi planu lub w znacznie dużej części pomóc mi go ułożyć, układałem już sporo tych planów ale wszystkie były do dupy .. :( czytałem o FBW i o tych innych ale cały czas coś nie tak robiłem.

Tutaj podam linki z moimi planami:
http://www.sfd.pl/Trening_na_4_8_tygodni._-t739155.html
http://www.sfd.pl/Plan_na_2_miesiące._-t739091.html

były jeszcze 3 ale to już nawet nie podaje bo tam to już w ogóle jest masakra.. teraz już trochę poduczyłem się co i jak i jak czytałem to sam się załamałem.. :P Ale i tak jestem Zielony ..

Podam tutaj najważniejsze informacje o mnie które mogą się przydać do układania planu

Waga : 68

Wzrost : 164

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na słowni : 7 miesięcy

Uprawiane inne sporty : sztuki walki, jazda na rowerze

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : sztanga/sztangielki drążek ławka ( Siłownia w piwnicy)

Dieta : staram się jesć zdrowo

Przeciwwskazania medyczne : ---

Zażywane suplementy : ---

Jutro Jak coś mogę być dostępny na forum oraz gadu-gadu (10846024) po godzinie 16 ewentualnie będę na pewno 19-20

Bardzo was proszę, pomóżcie mi ułożyć coś konkretnego. Aby stopniowo naprawdę zrobić bardzo dobrą muskulaturę :) bo jak mówiłem 7 miesięcy to ćwiczyłem chaotycznie i mięśnie się jak wiadomo na początku szybko rozwinęły więc teraz chciałbym coś ćwiczyć z planem żeby dalej to ciągnąć a nie spalić mięśnie czy jeszcze gorzej.. jakiejś dysporcjii się nabawić lub kontuzji.

Mam do użytku : 5 sztangielek, 2 sztangi, drążek (Sporo różnych pozycji podciągania się), ławeczka(stopniowana), gryf łamany, Odważniki o łącznej wadze 80 KG może 90
Ekspert SFD