SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening na siłe i wytrzymałość

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 413

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25
Witam
Przeglądnołem forum i nie znalazłem odpowiedniego tematu.
Mam 16lat chciałbym sobie troche, nazwe to wypracować mięśniew domowych warunkach . Jestem kompletnie zielony w tym temacie co mam ćwiczyć jaki niedrogi sprzet warto mieć .
Głownym celem jest wyrobienie klatki bicepsu i kaloryfera nad którym juz od miesiąca pracuje . Chodzi mi o to że moje ciało nie jest idealne mam tak zwane wystajace rzebra a nie chce tego zakrywać tłuszczem .
Proszę o pomoc z góry dziekuje.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 117 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1429
Następny sezonowiec

ALBO PODNOSZĘ ALBO GINĘ W WALCE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25
Nie sezonowiec tylko chce sie zapiać na sztuki walki w przyszlym roku albo pod koniec tego . Dlatego chce być lepiej zbudowany mieć siłe i wytrzymać nacisk . Jakby kolega uprawaił sporty extremalne to by wiedział o co chodzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2351 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45122
Pod SW są specjalne treningi siłowe , ale w twoim przypadku zrób obwodówke z podwieszonych tematów. Poprawia kondycje jesli wykonujesz dobrym tempem i ogólnie przyzwyczaja do trenigu. A wszystkie magiczne plany typu a6w , milion pompek , 2 miliony przysiadów sobie odpuść

-