SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening kazdej parti - dobrze ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 520

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 162 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6024
Witam , cwicze od 2 tyg planem takim, co 2 dzień Pon , sroda , piatek , niedziela , wtorek , i tak w kółko. Co 2 dzien systematycznie.

Cwicze kazdą partię dlaczego kazdą ? według mnie plan pon , sroda , piatek jest lipny np . klata w pon i czekac 7 dni do ponownego cwiczenia ? bezsensu , jak dlamnie. Dlatego cwicze co 2 dzien takimi seriami.

BICEPS - Uginanie sztanga łamaną [ Robiłem kiedyś , prostym 180 cm "7 dni ręki zginac nie mogłem :( " ]
12 , 10 , 8 , 8

2 seria , hantlami tyle samo seri

Klatka , wyciskanie na płaskiej 12 , 10 8 , 8 , rozpiętki 12 , 10 , 8 , 8

Barki , unoszenie sztangi 12 , 10 , 8 , 8
Plecy , wiosłowanie 12 , 10 , 8 , 8
triceps sztanga 12, 10 , 8 , 8 , i jednoręcz hantelka 12 , 10 8 , 8

Nogi , narazie nie cwicze brzuchu bo nie widze sensu narazie.

Trening trwa 1 godzinę i 30 min.

Diety , nie prowadzę ale staram się jej zdrowo. tzw , nie jem słodyczy [ Kiedyś 2 czekolady dziennie ] teraz , ani grama cięzko było mi to rzucić , w dodatku mając tego w chacie sporo to nie jest takie łatwe ale dałem rade :D Tak , samo gazowane rzuciłem. Piję , niegazowane wody. Biore witaminy reguralnie , 2 dni temu dorzuciłem ryz i jem z serkiem. Jajca , od jutra zaczynam jesc codziennie po 5.

To chyba , na tyle. Powiedzcie , mi czy jest sens dalej tak cwiczyć .

Pozdrawiam :D



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 65

Wzrost: 170

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 2 tyg :D

Uprawiane inne sporty: Nic

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Sztanga 180 , sztanga łamana 120 , hantelki , ławka , prasa do nóg.

Dieta: Staram sie

Przeciwskaznania medyczne: Ni ma :P

Zażywane suplementy: w planach :D

...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
powiem tak chcesz pomocy postaraj sie pomoc sobie sam masz tu zbiór linków wraz z gotowym planem treningowym- minimalny wysiłek

http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny_:_-t742268.html 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan do poprawy/oceny

Następny temat

Trening na rzeźbe do oceny ;-)

MenS