SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1805

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

75

Wzrost

176

Cel treningowy

masa

Staż treningowy na siłowni

6 miesięcy

Uprawiane inne sporty

kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

full siłownia

Dieta

dopiero układam

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

fbw
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6747
Witam
Mam pytanie dotyczące treningu, jakieś 2-3 miesiące ćwiczyłem treningiem fbw traktora bardzo mi się podobał.Ćwiczyłem bez diety,nieregularnie,nieraz kilka godzin snu ze względu na szkołę i treningi.Żadnych przyrostów nie było siła troszeczkę wzrosła.Teraz chcę ułożyć dietę i zacząć ćwiczyć odpowiednio ze względu na ilość czasu(wakacje).Zastanawiam się czy mogę jeszcze przez 2 miesiące ćwiczyć tym fbw czy powinienem znaleźć nowy trening?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 736 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17120
FBW można zawsze poćwiczyć, zwlaszcza po powrocie - ale moglbys go troche zmodyfikowac zeby nie prowadzic monotoni cwiczen.

to nie szkło jest ostre, to ludzka wyobraźnia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6747
ok, dzięki za odpowiedź, dodać jakiś ćwiczeń czy jakieś pozamieniać?.Jeszcze jedno pytanie do dorzucania obciążenia jak ćwiczyłem tym planem to co trening dorzucałem obciążenie(najmniejsze obciążenie jakie mam 1,25kg)Czyli np. co trening przy wyciskaniu leżąc dorzucałem 2.5kg po kilku/kilkunastu treningach nie byłem w stanie tego podnieść.Dokupić lżejsze obciążenia czy dorzucać te 2.5kg raz w tygodniu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 736 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 17120
Dorzucaj, gdy czujesz, że Cię stać na podnoszenie takiego ciężaru - nic ponad siły, bo szkoda kontuzji. A co do ćwiczeń - wprowadź zamienniki ćwiczeń,zmień tempo itd żeby zaskoczyć organizm jakoś i żeby sprawić, że nowy bodziec spowoduje kopa dla organizmu !

to nie szkło jest ostre, to ludzka wyobraźnia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 39811
Flat

Ty sie nie zastanawiaj,bo sprawa jest bardzo prosta.
plan juz masz(jesli wczesniej nie sugerowalem,to obetnij jeden dzien i trenuj tylko 2 x tyg.-najlepiej w inne dni,jak KB)

TYLKO TYM RAZEM,PRZYLOZ SIE DO TRENINGU,ODZYWIANIA I ODPOCZYNKU-
LEPIEJ,NIZ POPRZEDNIM RAZEM.
to wszystko.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6747
Ok, dziękuje za pomoc.Treningów kb nie mam w wakacje więc będę ćwiczyć 3 razy w tygodniu.Dzisiaj postaram się ułożyć dietę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6747
Cześć,dietę już ułożyłem od poniedziałku ruszam z treningami.Mam kilka pytań
1.Jakie są najlepsze ćwiczenia na brzuch,można ćwiczyć z obciążeniem?robiłem brzuszki wciskane,nożyce
2.Jakie ćwiczenie na łydki?
3.Czy mogę ćwiczyć łydki i brzuch 3x w tygodniu?
4.Czy mogę podnosić się nachwytem i podchwytem na tym samym treningu 3x w tygodniu?
5.Z przysiadem u mnie jest bardzo słabo czy jest sens dorzucać 1kg obciążenia np. co trening na tak dużą partię mięśni?
6.Dodać jakieś aeroby?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 230 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1639
1. Odwiedz atlas cwiczen i wybierz
2. j/w (wznosy na palcach polecam)
3. Nie nie mozesz, masz plan FBW to sie go trzymaj i nie kombinuj
4. j/w
5.TO NAJWAZNIEJSZE CWICZENIE KAZDY PROGRES JEST DOBRY I MA SENS
6. Jak na mase to lepiej nie, ale jak bardzo chcesz to uwzglednij to w diecie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 332 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 6747
ok dzięki można dodawać jakoś obciążenie na brzuch bo w powtórzeń w 1 seri miało być chyba 15 to trochę mało
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc :)

Następny temat

Trening wytrzymałości podciągania przy pomocy wyciągu.

BF