SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Stałe obciążenie w treningu na siłę???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2329

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1236
Witam. Chciałbym się zapytać, czy podczas treningu jeżeli wykonuję np 6 powtórzeń to mam "dorzucać" ciężar czy ćwiczyć w tym ćwiczenu tym samym?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3062 Wiek 30 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 29715
możesz ćwiczyć bez progrsji i robić pare serii po tyle samo powtórzeń z tym samym ciężarem, lub zwiększać ciężar zmniejszając ilość powtorzeń w ćwiczeniach złożonych a w izolowanych obciążenia te same

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 402 Napisanych postów 5586 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 39428
zalezy, czy bedziesz w stanie wykonac poprawnie technicznie te powtorzenia... Ja na przyklad cwicze z progresja, czyli wraz z kolejnymi seriami, zmniejszam liczbe powtorzen, a dokladam ciezar. Nie wiem jednak, czy jest sens cwicznia tym sposobem zaczynajac od zaledwie 6 powtorzen - na szesciu mozesz skonczyc, ale zaczac powinienes na moje oko od 10, 12...

Ile trzeba wlozyc pracy by najlepszym byc? Tysiace godzin, 300 poza domem dni...

Moj dziennik crossfit:

http://www.sfd.pl/Dziennik__Z_crossfitem_po_formę-t857818.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3062 Wiek 30 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 29715
w ćw. złożonych zaczynać od 8 a kończyć na 1, a w izolowanych 8- 6 powtorzeń

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 297 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6229
Nie należy na każdym treningu dochodzić do jednego powtórzenia.
Możesz tak: 8,6,4,3,3,3
albo tak: 8,6,5,4,4,4
albo tak: 8,6,4,3,2,2,2
a niektórzy ekstremiści ćwiczą na jedynkach: 6,3,2,1,1,1
wyjątkowo wyczerpujący trening: 8,5,3,1,3,3,3,3
Na jednym treningu na ciężarze 0,8 CM lub większym wykonuje się łącznie 10-20 powtórzeń.
To wszystko dotyczy dużych partii mięśniowych, bicepsa nie należy aż tak męczyć.
Oczywiście to są metody wybitnie siłowe i raczej dla zaawansowanych.

Zmieniony przez - Knr w dniu 2004-06-09 23:21:40

Właśnie obraziłem Twoje uczucia religijne

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1236
Więc moze być na siłę taki plan? Bo już sam nie wiem jedno m owią żeby ćwiczyć tricepsy z klatką, ale ja mam co do tego mieszane uczucia. La oceńcie.


PONIEDZIAŁEK

Klatka

1. wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 serie 6 powtórzeń
2. wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 3 serie 6 powtórzeń (45º)
3. rozpiętki ze sztangielkami 3 serie 6 powtórzeń (30º)


Tricepsy

1. francuskie wyciskanie sztangi na ławeczce leżąc 4 serie 6 powtórzeń
2. Pompki w podporze 4 serie 6 powtórzeń


Brzuch

1. wedle uznania 4 serie po 20 powtórzeń

WTOREK

Najszerszy grzbietu

1. podciąganie na drążku do klatki 4 serie 6 powtórzeń
2. wiosłowanie gryfem prostym (nachwyt) 4 serie 6 powtórzeń
3. przyciąganie końca półsztangi do klatki 3 serie 6 powtórzeń

Przedramiona

1. uginanie nadgarstków ze sztangą (ręce oparte na nogach) 4 serie po 6 powtórzeń (podchwyt)
2. to co wyżej (nachwyt)


CZWARTEK

Barki

1. Wyciskanie sztangi (lub sztangielek, ale na siłę chyba lepsza sztanga) z klatki siedząc 4 serie 6 powtórzeń
2. Podciąganie sztangi do brody (tu idzie też na kaptury) 3 serie 6 powtórzeń
3. Unoszenie rąk ze sztangielkami bokiem w górę w opadzie tułowia 3 serie 6 powtórzeń

Bicepsy

1. unoszenie ramion ze sztangą łamaną 4 serie 6 powtórzeń
2. unoszenie ramion ze sztangielkami na przemian siedząc 4 serie 6 powtórzeń



PIĄTEK

Czworogłowe ud

1. przysiady ze sztangą na górnej części mięśni czworobocznych 4 serie 6 powtórzeń
2. wyprostny nóg na maszynie siedząc 4 serie 6 powtórzeń

Dwugłowe ud

1. Martwy ciąg na prostych nogach 4 serie 6 powtórzeń

Łydki

1. „wznoszenie” się na palcach ze sztangą na kolanach siedząc 5 serii 6 powtórzeń (nie chcę robić wersji ze sztangą na górnej części mięśni czworobocznych bo kręgosłup i tak jest mocno obciążony treningiem)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3062 Wiek 30 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 29715
w izolowanych zwiększ liczbę powtorzeń do 8 bo szkoda stawów z zapasem 1, a w złożonych zastosuj progresje bez zapasu
przykład dla 5 serii: 10,8,6,4(3),2(1) (bez zapasu)
-4 serie 10-6-4(3)-2(1) (bez zapasu)

Zmieniony przez - Onkelfaka w dniu 2004-06-10 22:34:58

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1236
Onkelfaka (jak sie pomymiłem to sory) a co sądzisz o trenowaniu tricepsów z klatką, ja zawsze ćwiczyłem biceps z klatką, a tricepsy z barkami, ale tak poradził mi Michaił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3062 Wiek 30 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 29715
połączenie triceps z klatką jest dobre, a połączenie barki z tricem, a klata z bicem też jest ok, ale lepiej jest chyba biceps połączyć z plecami

Zmieniony przez - Onkelfaka w dniu 2004-06-10 22:41:43

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1236
ok widze ze sie orientujesz w temacie, a moze poradzisz mi co zrobić żeby powiększyć bicepsy bo z rękoma u ,mnie nie najlepiej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3062 Wiek 30 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 29715
nic, poprostu ćwiczyć i dawać mięśniom czas na regeneracje, zmieniać ćwiczenia co jakiś czas, a efekty przyjdą

Zmieniony przez - Onkelfaka w dniu 2004-06-10 22:46:21

pozdrawiam, Witek "Onkel" Pomećko

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Doradzcie... proszę :(

Następny temat

Biceps

BF