SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sen a spalanie tłuszczu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 183

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 110 dni Przeczytanych tematów 1716
Witam czy sen sam w sobie ma wpływ na proces spalania tłuszczu? Czy jak nie spie to tez spalam tluszcz?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3631 Napisanych postów 62390 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 675671
Sen zdecydowanie ma wpływu na całe nasze życie i funkcjonowanie, więc oczywistym jest, że pośrednio wpływa również na spalanie tkanki tłuszczowej. Jeżeli będziesz na tyle zmęczony, że nie będziesz w stanie wykonać treningu, to spalisz mniej tkanki tłuszczowej, stracisz mięśnie, będziesz się gorzej czuł. Ma to również wpływ na zmniejszenie spontanicznej aktywności fizycznej. Poza tym, nieprzespana noc powoduje, że nasza tarczyca wkłada w niedoczynność, co przekłada się na nasz metabolizm i kształtowanie sylwetki.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5939 Napisanych postów 74330 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 624103
Podczas snu organizm również spała kalorie . Wiec pośrednio również może wpływać na spalanie tłuszczu .Jednak musimy sobie zdawać sprawę ze sen ogólnie jest nam absolutnie niezbędny i żeby spełniał swoje zadanie musi trwać nieprzerwanie odpowiednio długo. Zapewnienie sobie optymalnej dawki snu poprawia samopoczucie, zdrowie metaboliczne, sprawność intelektualną i kondycję fizyczną, rzutując przy okazji na wygląd. Spać należy 7 – 8 godzin . Długość snu to akurat sprawa indywidualna . Najważniejsze jest aby dbać o higienę snu .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10535 Napisanych postów 10177 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 312217
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 135 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 52597
jak masz deficyt to ten proces chudniecia nastepuje powoli caly czas i nie tylko w czasie snu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10246 Napisanych postów 116976 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381271
Procesy w organizmie zachodzą non stop nawet podczas snu. Sen tym bardziej ma na to wpływ, sa abdania które pokazuja że jak lepiej sypiamy to lepiej spalamy tkanke tłuszczową ale jak to bywa im więcej będziesz spał to nie do konca to też będzie zdrowe, wszędzie to optimum musi być

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Interwały + aeroby?

Zestaw 1