SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Sabak90 / REDUKCJA FATU

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2691

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 739 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5681
Witam! Mam na imie Adrian. W tym roku koncze 20 lat. Jestem studentem I roku ekonomii.

Do rzeczy..

Ok tydzien temu zaczalem redukcje. Jednak przez ten tydzien chyba nic nie poszlo nawet Tak wiec w celu wyeliminowania lub chociaz zmniejszenia bledow zywieniowych, treningowych, etc postanowilem zalozyc dziennik.

INFO:
1. Wiek 20 lat
2. Wzrost 179-180cm
3. Waga ok 83kg
4. Pas ok 91cm
5. Biceps ok 37cm

To z takich wazniejszych.

Dlaczego chce redukowac?

Widac bedzie po fotkach, na zywo ja widze to troche inaczej. Na pewno mam co redukowac. Z wazniejszych powodow:
* Coraz wiecej osob zwraca mi uwage ze przytylem, a nigdy wczesniej mi sie to nie przytrafilo, zawsze od dziecka bylem chudzielcem z niedowaga
* co sie tyczy do koncowki pkt wyzej, gdy ostatnio zobaczylem zdjecie sprzed ok 2 lat, bylem w szoku jak niski bf wtedy mialem. W pasie <80

Zdjecia zrobione dzis rano:

1.



2.



Co na teraz?

PLAN

Split 4x/ tydzien

Pon PLECY
Wt KLATKA
Sr HIIT (jeszcze nie robilem, dopiero zaczne spokojne interwaly, zwiekszajac z czasem)
Czw NOGI, BARKI
Pt HIIT ?
Sob BIC, TRIC
Nie raczej wolne

Po kazdym treningu, procz tego z nogami jakies aero, raczej roweryk z 10-15 minut, max do 20. Jak z HIITEM to nie wiem bo nigdy nie robilem jeszcze. No i zastanawia mnie trening nóg, bo po ostatnim mialem zakwasy kilka dni i o zadnych HIICIE nie bylo mowy. Chyba bede robil ten trening malo intensywny. Sam nie wiem.

DIETA

Nie mam ustalonej. Wszystko na oko. Niczego nigdy nie wyliczam.

W skrocie:

Mniej wegli, raczej tylko rano i PRZED/ POtreningowo. Tak samo w dni z HIITEM, rano i przed/ po HIICIE.