SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rabi

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2660

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
Siemanko. Jako ze zaczynam prowadzic na SFD dziennik w dziale UNS, zrobie sobie takze jeden tutaj, moze dotrze do wiekszej ilosci ludzi co zwiekszy prawdopodobienstwo ze komus to sie przyda W takim razie:

Siemano wszystkim, jestem Rabi. Nie bede sie zanadto rozwodzil o mnie, bo mam juz tutaj temat ktory zapewne komus kogo bedzie to w ogole interesowalo rozwieje wszelkie watpliwosci :D Powiedzmy ze ten temat, jest kontynuacja tamtego, tylko teraz zamieni sie to w dziennik treningowy. Oto link

http://www.sfd.pl/Rabi-t960550.html

I pare fotek powiedzmy z mniej niz ostatniego roku





























Zmieniony przez - Rabi20 w dniu 2014-10-09 11:57:11
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
TRENING

Barkins

1. Wznosy hantli stojac - 15 x 15-20 (10kg)
2. Wnosy hantli lezac na lawce - 10 x 8-16
3. Wyciskanie na sownicy - 5 x 5 - 20
4. Odwrotne rozpietki stojac z linkami wyciagu - 15 x 20
5. Wznosy w bok na maszynie sziedzac - 10 x 20

Kapturkins

Sztruksy z hantlami stojac - 3 x 10 ( 1 powt 1 sek w szczycie, 2 powt 2 sek w szczycie itd do 10) 2 x 20 dynamicznie

Lydka

Wspiecia na palce siedzac - 5 x 25

Do tego wczesniej mialem troche ponad godzine interwalo kardio nazwimy to tak. W zyciu tak sie nie wypocilem i zakwasy na wewnetrznym udzie pojawily sie 2h po tym treningu wiec dzisiaj mialy byc nogi ale zrobilem barki xD Bo nog bym nie dal. Na barki trening i pompujacy i ciezki i ogolnie fajny na mase. Dzien uwazam za udany pod wzgledem treningow, ale styrany do tego bede bo oprocz tego wszystkiego dochodzi ponad 11h w pracy, dzisiaj nocka, wiec jak przetrwam to bedzie gitarra

KORYTO

10 jaj, 200g lososia wedzonego, 800g kuraka, 600g ziemniakow, 200g wafli ryzowych, 200g maki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
I zeby nie bylo tak pusto, wypiska z wczoraj, bo dzis raczej treningu nie bedzie jako takiego

TRENING

BARKINS

1. Wznosy w bok na maszynie - 10 x 25-30
2. Wznosy w bok hantlami stojac - 10 x 8-20
3. Odwrotne rozpietki z linkami wyciagu siedzac oparty o lawkie cyckima - 10 x 25
4. Wznosy hantla oburacz przed siebie jak koniobicie xD - 5 x 20

Triceps + Biceps

1. Kosmacze kudlacze (linki wyciagu) - 3 x 30
+
2. Modlitewnik maszyna siedzac - 3 x 20

3. Narciaz jednoracz - 3 x 8-12
+
4. Wznosy hantli stojac oburacz, rozne konty i ulozenia dloni - 3 x 10

5 i 6 - zrobilem chyba dwie serie bica siedzac na boki oburacz i jedna francuza hantlami siedzac i musialem juz spierniczac z silki bo bym przegapil muminki na pulsie xD

Trening elegancki, pompa naprawde bardzo dobra jak na tak bezczelnie niskie weglowodany xD no wiec gitarra

KORYTO

10 jaj, 800g lososia, bulka, frytki z maka, plasterek sera co smierdzi jak mi skarpy po poligonie

SUPLEMENTACJA

brak








Zmieniony przez - Rabi20 w dniu 2014-10-09 12:00:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
Dzisiaj zabiegany dzien, duzo pracy, ale jakos potrenowac mi sie udalo.

TRENING I

Pleckinsy

1. Sciaganie drazka wyciagu - 5 x 8-30
2. Podciaganie na drazku nachwytem - 5x10
3. Wioslowanie na wyciagu siedzac - 5 x 10-20
4. Wioslo hantlami lezac - 5 x 20
5. Sciaganie linek wyciagu oburacz - 3 x 20
6. Sciaganie linek wyciagu jednoracz - 3 x 20

Tricepsik

1. Kosmacze kudlacze - 5 x 30
2. Kosmacze kidlacze zza glowy - 3 x 30 - 100
3. Dips maszyna - 3 x 30 - 50

Taki trening poszedl pierwszy. Oba miesnie trenowane w tym tygodniu juz byly, chyba plecy 2 razy kurde xD no ale fajnie wchodzilo a wiadomo co sie robi jak fajnie wchodzi xD

TRENING II

KULASY

1. Wyprosty na czworki siedzac - 7 x 10 - 30
+
2. Ugiecia na dwojki siedzac - 7 x 20
3. Wypychania na sownicy - 4 x 20+
4. Uginania lezac na dwojki - 5 x 20

Niby taki sobie do dupy trening, ale na wypychani sie zabilem. Wszystko przed oststnia seria bylo do odlaczenia miesnia, a ostatnia seria to 400kg samych talerzy, 20x 400kg zjazd 80kg i robilem praktycznie bez przerwy a kolega zdejmowal talerze kazdy po 20 kilo w takim czasie jakim zajelo mu obejscie maszyny dookola i tak zjechalismy chyba do 3 20kg na stronie i powiem ze bylo to dosyc bolesne i pompa byla calkiem calkiem. Brawa dla kolegi, bo nie cwiczy nawet roku a juz dal rade machnac tez taka serie jak ja moze z odrobine mniejsza iloscia powtorzen, a chlop nie ma nawet 20 lat. Tak wiec trening wyglada na dupny ale byl wykonany solidnie i jestem bardzo z niego zadowolony.

KORYTO

100g ryzu, 500+g winogron, 200g owsa, 10 jajek, 200g lososia, 600g piersi
No, od dzis zaczynam jesc ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
TRENING

klatka

1. Wyciskanie na hamerze siedzac - 6 x 15+
2. Wyciskanie sztangi na plaskiej - 4 x 3 - 10
3. Wyciskanie hantli skos dodatni - 5 x 20+
4. Rozpietki skos dodatni - 3 x 10+
5. Rozpietki na bramie - 5 x 15+

Trening byl dzis zbedny bo klatka byla juz w tym tyg robiona ale wyszlo ze jednak zamiast odpoczynku pokatuje cycka, wiec polecialem na mniejszych obciazeniach w wiekszosci terningu i rozkoszowalem sie ostra pompa :)

KORYTO

200g shreddies, 200g owsianki, 1kg ziemniakow, 800g piersi, 5 bialek jaj 5 calych jaj, trochu winogron i wazywa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 523 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 37436
Witaj. fajnie to wszystko wyglada i napewno będę sledzil, pozxrawiam i powodzenia.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
A to pewnie, zapraszam :D Dzisiaj dzien bez treningu. Jutro w menu plecki. Juz sie nie moge doczekac. Mam nadzieje dac rade troszke ciagow porobic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 471 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13168
czołem mutancie, robi się tu konkret ekipa
powodzenia, w sumie to zdrowia przede wszystkim :)

life is about challange.
started my way to bb competion.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Witam. Powodzenia w robieniu formy, ostrzegam jednak że w tym dziale jakiekolwiek przejawy pimpu firm suplementacyjnych nie będą akceptowane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
Dzieki ox! I vice dywersja xD

Hubert witam w dzienniku :D Czyzbym gdzies pimpowal jakies suplementy? Jesli tak to tylko mi powiedz gdziez to zrobilem, zebym wiedzial na przyszlosc, a jak nie to nie wiem czemu tylko mi to piszesz :P To jak bym przyszedl do Ciebie w odwiedziny a Ty bys powiedzial, siema rabi milo ze wpadles, tylko nie ukradnij mi nic i nie zbalamuc zony :D hyhyhy Zadnych "pimpow" raczej nie przewiduje a hamskich wrecz nie trawie. Jesli chodzi o zdjecie gdzie stoi pucha BCAA to smialo je wywal, bo tak szczerze to jak wrzucalem foty to nawet nie pomyslalem o tym, tylko o motto. Bo wiesz musze wmawiac sobie ze jestem przystojniak, moze jak bede to robil wystarczajaco dlugo to w to uwierze xD Tak czy siak zwroce baczniejsza uwage :D Pozdro byku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
TRENING

Klaczitsu

1. Wyciskanie sztangi na plaskiej lawie - 5 x 5 - 10
2. Wyciskanie hantli skos dodatni - 5 x 10 - 20
3. Pompki na poreczach - 3 x 10 - 44 xD apteczna dokladnosc hehe
4. Wyciskanie na hamerze siedzac - 3 x 20+
5. Rozpietki na bramie - 12 x (nie liczylem powtorzen, ale bylo napewno za kazdym razem powyzej 15, robilem do mega palenia i jeszcze 5)
6. Wznosy hantli na klatke stojac - 3 x 10 - 20
7. Rozpietki na skosie dodatnim lezac - 3 x nie wiem ile, kombinowalem, zmienne tempo, przytrzymania, bez roznicy

Taki sobie nawet niezly trening mimo ze brakowalo mi dzis sily i motywacji to spompowac bylo trzeba to co trzeba wiec to zem ja uczynil i oraz azali wzdy udalo sie xD

KORYTO

100g owsa, 200g czokopops, 1kg ziemniaki, 600g kuraczaka, jakies cztery pomidorksy, 5 jajek, to zjadlem dotychczas, w planie jeszcze jajcy napewno

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1144 Wiek 185 dni Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 19662
Poniedzialkowy

TRENING

Klasycznie poniedzialek, to klata xD

1. Wyciskanie sztangi na plaskiej lawce - 4 serie wprowadzajace i potem 180 x 4 a ostatnia to 200 x 1 / drop do 140 x 5 / 100 x 10 / 60 x 20
2. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - 5 x 10 - 20 (w pierwszej serii 50 x 20, malo ale szybko po dropie na plaskiej wskoczylem, potem tendencja spadkowa i po 3 seriach zwiekszylem kont lawki)
3. Rozpietki na bramie - 12 x 25+ (zmienialem polozenie linek co 3 serie)
4. Wyciskanie na hamerze siedzac - 3 x nie liczone do zalamania kazda seria
5. Rozpietki hantlami na skosie dodatnim - 3 x 12 - 20 (zaczalem od 40kg hantli na 16 i zchodzilem z ciezaru dodajac powtorzen)
6. Wyciskanie okraglej belki skos dodatni chwyt mlotkowy waga belki 50kg lub moze z deczko wincyj - 3 x 55 - 69 (dynamicznie na mega ultra pompe)

Bok naramiennego

1. Wznosy na bok barku na maszynie siedzac - 10 x 20
2. Wznosy hantli stojac - 10 x 15

Tak zakonczylem dzisiejszy trening, byl bardzo ladnie pompujacy i calkiem ciezki takze. Waga ze 103+- skoczyla na 106+ w tydzien, a nie zalalem sie a wrecz wszyscy mi mowia ze jakby sie podcielo odrobinke. Na razie jednak ani jedno ani drugie mnie nie interesuje, chce jak najmocniej zrobic kazdy jeden trening, kazda serie, kazde powtorzenie, zniszczyc to miecho az bedzie odchodzic od kosci platami i do tego porzadnie jesc zeby sie wszystko odbudowalo i w ten sposob nabudowac wszedzie po rowno dorodnego miecha coby nie wygladac juz jak dziewczynka

KORYTO

10 jaj, 600g steka ze krowy, 200g piersi ze kuraka, 500g ryzu tylko taki niby belriso, sam cukier xD do tego puszka mandarynek, 600g ziemniakow, paczka pringelsow, wazywa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening Lekka ocena Split

Następny temat

trening + sw

nutloveb