SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Rabi Bikini Fitness

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 20453

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1139 Wiek 138 dni Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19648


Siemano wszystkim, jestem Rabi. Nie bede sie zanadto rozwodzil o mnie, bo mam juz tutaj temat ktory zapewne komus kogo bedzie to w ogole interesowalo rozwieje wszelkie watpliwosci :D Powiedzmy ze ten temat, jest kontynuacja tamtego, tylko teraz zamieni sie to w dziennik treningowy. Oto link

http://www.sfd.pl/Rabi-t960550.html

I pare fotek powiedzmy z mniej niz ostatniego roku


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 7808 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 40642
SebastianMielecki
Czym starczy człowiek mniej śpi.


Nieprawda. Czym młdoszy tym więcej śpi naraz poźniej sie uśrednia liczba godziń snu a na emeryture trzeba to rozkładac nawet na 2-3 drzemki dziennie , co sam wiem na przkładach zdrowych starszych ludzi bo organizm już dochodzi do fazy końcowej swego istnienia i potrzebuje więcej regeneracji i fazy są też inne niektóre krótsze ale za to jest ich więcej a w naszym wieku seba yo 6 h przy treningach zrobi robote.Ale Rabiemu dochodzi jeszcze to że pracuje nocą i jego organizm pracuje na odwrót że tak powiem bo za nocy jest aktywny a za dnia sie regeneruje i to jest tak naprawde najgorsze co może być.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1139 Wiek 138 dni Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19648
Nie moge wrzucic fotek ani w ogole edytowac pierwszego postu xD No ale tutaj podam linki

http://zapodaj.net/52f5773f6f52b.jpg.html
http://zapodaj.net/c044610f127d0.jpg.html
http://zapodaj.net/4631aeb216545.jpg.html
http://zapodaj.net/4ca06f1612b13.jpg.html


A tu wypiska z dzisiaj

TRENING I

Plecy



Ogolnie to nie bede rozpisywal serii bo szlo bardzo intuicyjnie. Byly to praktycznie same sciagania wieloooma roznymi chwytami i wiosla jednoracz czy to hantlami czy wyciagiem, cuda niewidy rozne, zeby uderzyc w jak najzewnetrzniejsze i jak najnizsze rejony pleckow i tak je sobie jechalem z 2 godzinki.

TRENING II

Klaczitsu

1. Wyciskanie hantli na skosie dodatnim - 5 x 8 - 25 (wszystko 50kg hantle)
2. Rozpietki na skosie dodatnim - 5 x 10 - 16 (wszystko 34, niektore z kilkusekundowym zatrzymaniem na dole)
3. Wyciskanie na hamerze siedzac - 3 x 1 x 20, potem zrobilem z dwoma talerzami na strone i drop na jeden 10 x 10, trzecia seria poszly 3 talerze na strone i rymsly 16 razy, potem zjazd na 2 8 razy, zjazd na jeden, 10, przerwa 3 glebokie wdechy i wydechy, 10, przerwa jak wczesniej 10, przerwa jak wczesniej 10
4. Wyciskanie na maszynie skos dodatni - 3 x 20
+
5. Rozpietki na bramie - 3 x 20
6. Wyciskanie na smitchcie skos bardzo dodatni - 3 x rozne chwyty, zmiana nawet w trakcie serii, powtorzen nie liczylem, po talerzu na stronie i robilem do zajechania, czesto zmieniajac tempo wykonywania powtorzen
+
7. Wznosy hantli przed siebie ino troche bokiem i troche w ogole inaczej stojac xD - 3 x 20

Lydziocha

1. Wspiecia na palce siedzac - 5 x 10-50

Oba treningi weszly zaj**iscie. Nieskromnie przyznam ze po raz pierwszy jestem zadowolony z progresu jakiejs mojej grupy miesniowej, a chodzi mi o plecy. Nie dosc ze mozg miesien w jakis dziwny sposob po urlopie polepszyl sie o wiele az nie moge uwierzyc, to jeszcze dzis przypozowalem sobie w miejscu gdzie widzialem w lustrze swoje plecy i kurde no xD nie moge sie doczekac jak to bedzie wygladalo w przyszlym roku, a jeszcze troche poprawie

KORYTO

13 jaj, 600g lososia, 2 bulki, paczka zelek (pol po 1 treningu pol po 2), 200g swini

Zmieniony przez - Rabi20 w dniu 2014-10-06 21:26:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 362
siema Rabi

Będe tu stałym bywalcem, powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 9580 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 34564
Czesc ;) Liczylam na zdjecia w stroju startowym bikini - gdzie one ?;(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 8935
Zdjęcia można dodawać w znaczniku
niestety zapodaj net na to nie pozwala i każe wstawiać linki żeby wchodzić na stronę
poniżej okna do wpisywania odpowiedzi jest również możliwość dodawania zdjęć z dysku na serwer sfd.

Zmieniony przez - UNS-SUPPLEMENTS w dniu 2014-10-07 07:39:44
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 316 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1337
Siema wariat. Bede zagladal ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1139 Wiek 138 dni Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19648
No probowalem dodawac zdjecia do posta z dysku i nei szlo. Teraz i tak po ptokach bo sie go nie da edytowac, chyba ze Ty mial bys 2 minuty i to ogarnal bo widze masz napis na zolto to moze idzie za tym moc xD Poprostu wrzucic je pod tekstem w pierwszym poscie i gitarra ;]
Jol kopson, jak poszla praga pro xD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 316 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1337
Ty odpuscilem..
nie zrobilem dobrej , zadowalajacej mnie formy, a na tym poziomie to dla
mnie wstyd wyjsc nie w szczycie formy.
chyba rozumiesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 857 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 112304
Siema Rabi, wpis do powiadomek.

Powodzenia!

Zmieniony przez - Mortalus w dniu 2014-10-07 11:15:28

Osc.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 710 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 7822
Rabi po MŚ wracam i masuje co by chudo na FIBO nie wyglądac I musze nad michą popracowac bo widzę: świnia, łosoś, żelki, skoro taki mix to musisz mieć nie tylko hardcorowe treningi ale i kubki smakowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1139 Wiek 138 dni Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 19648
Kopson, kumam, perfekcjonista xD Mort dzieki mam nadzieje ze sie spodoba lub przyda :D

Adam, wiesz ja np wlasnie jem twarog xD Ty zarazisz czyms mnie, ja czyms Ciebie i wyjdziemy na fibo to przyjdzie big rammy po autografy xD
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Wojciech Kroczek - dziennik treningowy

nutloveb