SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prosze o rade przy łączeniu grup

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 801

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 564 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6363
Witam, chcialbym skonsultowac moj program na mase, jako tako cwiczen jeszcze dobranych nie mam, wszystko wyjdzie w praniu, wciaz sie zastanawiam, narazie wybralem nastepujace polaczenia grup miesniowych:

Poniedzialek - nogi - to moja najslabsza partia wiec specjalnie daje w poniedzialek, kiedy po weekendzie (przynajmniej w teori) powinienem byc wypoczety i swierzy

Sroda - grzbiet, biceps, przedramie - tutaj chyba wiadomo, moze daruje przedramie, zalezy jak mocno bedzie pracowac przy wczesniejszych cwiczeniach

Piątek - barki i triceps, oraz same łydki, musze popracowac nad nimi

I zostaje kwestia brzucha, myslalem nad poniedzialkiem i piatkiem, ale nie wiem czy dojde do siebie przed cwiczeniami na grzbiet w srode

Czy takie polaczenie ujdzie? tzn wiem ze kazdy ogranizm jest inny, tylko pytam czy nie lamie tutaj jakichs swietych zasad widera itp

Klatke odpuszczam bo musze nadgonic reszte zeby wygladac w miare harmonijnie. Dietka jest, staz - na powaznie 2 lata



Zmieniony przez - Theril w dniu 2006-07-16 20:34:02

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

AIM HIGHER

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 68 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2609
Myślę, że do łamania zasad można zaliczyć "odpuszczenie klaty". Skoro resztę masz słabiej rozwiniętą to i tak powinna "dogonić" klatkę, przynajmniej ja bym ćwiczył.

Następnie uda oraz łydki robiłbym jednego dnia.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 333 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1472
Nie odpuszczaj klaty bo będziesz żałował, przynajmniej klata będzie Twoją mocną stroną

pon. nogi to ok jak chcesz w pon, przed nogami bym zrobił barki i kaptury
wt. wolne
śr. plecy, bic, przed
czw. wolne
piąt. klata, tric
sob. wolne
niedziela. wolne

brzuch gdzieś wepchnij (chodź ja nigdy nie robie w dzień pleców bo nie lubiałem z prostownika przechodzić na brzuszki (kiedyś bo teraz i tak długo nie ćwicze)

Real muthaphuckkin G’s...

http://www.sfd.pl/temat277184/ - chcesz więcej wyciskać na klate?-WEJDŹ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 852 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 18301
cwicz tak jak eazy-e napisale i bedzie sii

.:: Kaito Stalowa Wola ::.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 564 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6363
no wlasnie brzuch z grzbietem odpada u mnie, czyli odpuszczenie klatki to blad...jakos nie przekonaliscie mnie
w poniedzialek zrobie cale nogi, a dodatkowo w piatek poprawie, lydki regeneruja mi sie dosyc szybko, tylko czy lepiej zrobic 1 intensywny trening na lydki czy 2 lzejsze w tygodniu

Zmieniony przez - Theril w dniu 2006-07-16 21:52:02

AIM HIGHER

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 333 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1472
to poco zadajesz pytania jak niechcesz się przekonać.
Tu nikt Cię nie przekonuje tylko daje dobre rady


A pozatym najpierw se ułoż pożądną rozpiske a dopiero później ćwicz bo taki trening co się zmienia z dnia na dzień (raz zrobie to a drugim nie zrobie tego wcale nie jest dobrym rozwiązaniem) jest nie zadobre.





To Twój wybór


pozd

Real muthaphuckkin G’s...

http://www.sfd.pl/temat277184/ - chcesz więcej wyciskać na klate?-WEJDŹ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 68 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2609
Załóżmy, że będziesz ćwiczył jeszcze sporo czasu na siłowni i osiągniesz oczekiwaną masę mięśni ramion, pleców itd. będziesz z nich całkowicie zadowolony, w tym czasie nie ćwiczyłeś klaty i wszystko jest na dobrym poziomie.

Teraz załóżmy, że będziesz sporo jeszcze czasu cwiczył na siłowni i rozbudujesz sobie pozostałe partie, ponadto nie przestająć ćwiczyć klaty będziesz miał piękną klatkę i bardzo dobre pozostałe partię, wtedy nie bedzie widać dysharmonii mimo, że klatka bedzie bardziej rozbudowana.
Mam nadzieję, że zrozumiale napisałem przesłanie .

Wracając do łydek, wydaję mi się lepszy jeden porządny trening aniżeli dwa byle jakie.

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Ma byc na 3 dni???
Priorytet na nogi.
Za dobra klata?

moj podzial:
Pon: Nogi, lydki

Sroda: bary, biceps, triceps(waski wycisk zeby nie stracic klaty.

Pt: grzbiet, przedramiona, rozpietki na skosie w superserii z wyciskaniem
sztangielek na skosie(ten sam ciezar)3 serie 15+15powt(mega pompa mur
beton, ale nie powiekszysz raczej specjalnie masy. Gestosc i takie tam
to i jooo.

Jesli chodzi o klate to jest nie tyle olana co robiona z naciskiem na wewnetrzne partie, ktorych nigdy za wiele, tak jak np bocznych barkow.

Na nogi moge doradzac jak dostane poprzedni ich trening.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 564 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6363
ostatni trening na nogi to gestosc:

prostowanie nog w siadzie 3x12
przysiady ze sztana szerokie 5x12
prostowanie nog w lezeniu 4x12
syzyfki 4x20
wspiecia na palce stojac 3x20
wsp na palce siedzac 3x20

do dyspozycji mam generalnie wolne ciezary +drazek, tron, stojaki na przysiady, wiadomo podstawa


ah zapomnialem dodac dotychczas cwiczylem programem na gestosc by Michail, troszke zmodyfikowanym pod sprzet ktory mam na silce


Zmieniony przez - Theril w dniu 2006-07-17 15:10:35

AIM HIGHER

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Fizycznie rzeczujmujac gestosc co by oznaczala? Kapilarnosc???

Odpowiedz jest krotka:
1) zwieksz ciezary Na 6-10 powt, wiecej serii rozgrzewkowych po 6-10 powt
2) zmien kolejnosc cwioczen
3) przez jakies 3 tygodnie nie dodawaj niczeho na wiecej powt.

Dokoladnie widze to tak:

-siady progres od 05%:10,10,10,10,10,10,6-10koniec
-uginanie nog:4s*6-10
-prostowanie nog:4s*6-10
-eksperymentuj na lydki

po 3 tygodniach doloz przysiady przednie(lekko)3*20powt

po nast 3 tyg: tydzien przerwy/tylko lydki i cykl "masy- sily"
- po to bys w przyszlosci mial lepsza aktywacje jednostek motorycznych

-siady progres od 05%:5,5,.....,5,5,5,2-5koniec
-uginanie nog: 7s*3powt
-eksperymentuj na lydki

po 4 tygodniach tydzien przerwy/tylko lydki

Ten sam plan jaki robisz, ale na 8-12 powt

Po 4 tygodniach poeksperymentuj bogatszy w nowe doswiadczenia...ale nie przesadz!

Uff! A mialo byc ktotko!

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 564 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6363
dzieki wielkie! :] sog w tym dziale juz nie wejdzie, z reszta grup juz sobie poradze, pozniej wrzuce caly trening, musze jeszcze pomyslec

AIM HIGHER

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kajak %-)

Następny temat

Trening na mase do oceny..