SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problemy z porannym wstawaniem

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 16370

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 53403
Witam

Mam bardzo duzo problemy z budzeniem sie rano. Spie codziennie 8-9 godzin i niemoge sie podniesc z lozka. To sie staje nienormalne. Jesli niemusze wstac od pracy np. tak jak dzisiaj to spie do godziny 12. Dokaldnie 11 - 12 godzin. Czesto mowie sobie wieczorem ze wstane godzine wczesniej i zaczne to robic regularnie ale rano nic z tego Czasami niepamietam ze wylanczalem budzik , albo ze mnie wszyscy pokolei w domu budzili. Poradzcie cos ....

Pozdro

Bóg, Honor, SFD

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 595 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 106488
zma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 551 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13632
Kładz sie szybciej spac
Sprobuj ZMA.

>>MARECKI<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2097 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 69594
ZMA

Cytat roku by pio091: Ja mam 16 lat jestem w czasie cyklu metka jest cool ale musisz ją codziennie wypocić (zmniejsza skutki uboczne)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1300 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16151
luknij http://www.sfd.pl/temat184783/ 

W gruncie rzeczy jestem fajny ale w morde też potrafie dać
Fight Division Grudziądz Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 53403
koshmarek wlasnie w tym senk ze ja sie klade wczesnie spac :] 24.00 juz spie... na 9 mam do pracy .. chce wstac o 8.00 i nigdy mi sie nieudaje .. potem musze wszytsko robic w biegu i sie spieszyc ...

Bóg, Honor, SFD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 53403
Hmmmm ZMA mowicie ... generalnie tez o tym myslalem ... SOG4u

No wiec ZMA cos jeszcze?

Bóg, Honor, SFD

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 74 Napisanych postów 16119 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 160511
ZMA z pewnością załatwi sprawę - nic więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 49424
Całkiem możliwe , że masz niedobory jakiś minerałów, witamin. Polecił bym ci jak chłopaki wyżej ZMA - suplementacji ciągłem po 2 tabsy przez np okres 3 miesięcy + witaminy całodniowe i myśle , że będzie ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 260 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6605
Możesz mieć krzywą przegrodę nosową - problemy z oddychaniem w trakcie snu. Problemy z oddychaniem przez nosek ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1300 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16151
******l to wstawanie. Zmień robote i wstawaj później hehe.

W gruncie rzeczy jestem fajny ale w morde też potrafie dać
Fight Division Grudziądz Team

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy warto to spróbowac

Następny temat

150 tys PLN do wygrania

injelly