SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z bicepsem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 816

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 619
Witam. Ćwicze od 1,5 roku, przez ten czas zrobiłem kilka cykli, obecnie jestem na cyklu Shock Therapy, BCAA Activlabu i Beta Bolic Hi Teca. Jestem na tym cyklu juz 3 tydzien. Miałem teraz dłuższą przerwę od odzywek ok 4 misiecy.
I mam mały problem z bicepsem bo odnosze wrażenie że wgl mi nie rośnie na tym cyklu. Od czasu kiedy zacząłem ciwczyc łapka urosła mi 6,5 cm. I odnosze wrazenie ze sie zastrzymała. Zmieniałem trening, cwicze teraz łapy raz w tygodniu biceps z tricepsem. Mogłby mi ktoś zapodać jakieś ciekawe i skuteczne ćwiczenia?
Z góry dzięki

Aby do piątku...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 972 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 26955
Trochę informacji by się przydało o tobie. Wklej ankiete, podaj swój cały plan i ciężary z jakimi robisz ćwiczenia podstawowe.

Módl się tak jakby wszystko zależało od Boga, pracuj tak jakby wszystko zależało od ciebie.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 619
.WIEK: 19 lat
2 .WAGA:74 kg
3 .WZROST:177 cm
4 .WYMIARY:
-Biceps:36,5 cm
-Klata: 108 cm
-Udo:59 cm
- Łydka: 40 cm
-Talia:85 cm
5 .STAZ NA SILOWNI: 1,5 roku
7 .DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: CM3, Nitrobolon, Horse Power, i typowe masówki do tego
8. .POZIOM BF% ok 15%
10 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ektomorfik, cieżko mi przytyć, jednak jak już cwicze to mam tendencje do zalewania sie tłuszcykiem
11 .WYNIKI SILOWE
-Klata:105 kg
-Przysiad: 120 kg
-Mc: nie wiem nie cwicze teraz martwego
Moj plan treningowy:
Niedziela: Biceps, triceps, przedramie
Wtorek: Klata, brzuch
CZwartek: Barki, plecy
Piątek: Nogi
Co do mojego treningu łapy, to wygląda on tak:
1. Uginanie hantli stojąc z supinacja 4 serie 12,10,8,6 powtórzen- ciezar 10, 12 kg
2. Prostowanie ramion na wyciągu-triceps
3. Uginanie sztangi za głowy-triceps, ciezar 20-25 kg
4.Uginanie ramion sztangą stojąc, ciezar 20-25 kg, 3 serie
5. Wyciskanie w wąskim uchwycie, ciezar 40-50 kg
6. Uginanie hantli o kolano, ciezar 10 kg.
I to mniej wiecej tak wygląda, chodzi mi o to ze juz od ok 3 miesiecy nie zauwazyłem wgl progresu w centymetrach, dlatego ostatnio ponad miesiac cwiczyłem trenigniem dzielonym ale to tez nie wiele pomogło.

Aby do piątku...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 619
Oczywiście cały czas celem mojego treningu jest masa i powiekszanie wymiarów;p

Aby do piątku...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 619
Może ktoś odpisać, chociaż ocenić plan treningowy bicepsa i tricepsa, byłbym wdzieczny...

Aby do piątku...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
aż kolego cieżko odpisywać pierwsza sprawa to coś tak sie wczuł w branie suplementów, czy uważasz że one przyspiesza efekty, ale pomoga,to tak nie działa jedzenie to podstawa a nie jakies proszki ok sa to narzedzia dla ludzi ćwiczacych tylko najpierw naucz sie nie posługiwać i dowiedz sie kiedy sie posługiwac.

teraz co do planu ten plan bez urazy (niedenerwuj sie - bo w żaden sposób niechce cie urazić) jest beznadziejny na maxa- zero podstawowej wiedzy, wiec radze ci nie cwicz nim już wiecej, (a wystarczyło by przynajmniej przeczytac atlas cwiczen to by tak nie wygladał) wiedza to podstawa kolego.

co do twojego problemu - odpowiem ci krótko, przepalasz miesien i za niedługo bedą flaczki weidc wracaj tu szybciutko to postaramy sie dogadac i jakiś plan sie ułozy i kilka linków to ważnych informacji dostaniesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1557
dieta jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 60 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 619
Dieta jest, nie mam konkretnie rozpisanej ale jem to co powinienem i staram sie jej pilnować.
Tomasz, dlaczego uważasz, że plan jest beznadziejny? Ćwiczyłem nim rok czasu i było ok, przybrałem przez ten czas 14 kg masy. No i nie mów mi że mam zero podstawowej wiedzy, bo sie mylisz. Zmieniałem plan treningowy juz kilka razy, ćwiczyłem treningiem dzielonym i też był problem. Uważasz ze przpalam mieśnien, a tak nie jest. Regeneracje każdej partii mięśni jest, taka jaka powinna być.

Aby do piątku...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 147326
uważasz inaczej, uważasz że jest dobrze to ja sie nie wtracam pewnie sie myle powodzenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bieganie

Następny temat

Czym zastąpić to ćwiczenie?

WPC zestaw