SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Powrót do formy po chemioterapi

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3706

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

65

Wzrost

176

Cel treningowy

Przybranie na masie

Staż treningowy na siłowni

Brak

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Ławeczka treningowa,siłownia

Dieta

Brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak(?)

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

Brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 305
Cześć ;)
Od razu chciałbym powiedzieć,że nie znam się na tym i chciałbym uzyskać od was konkretne porady ;>
A więc tak.Pół roku temu wykryto u mnie raka,od razu chemioterapia a wiadomo podczas niej organizm każdego jest wyniszczany i traci sie duzo na wadze,u mnie było to aż 10kg w 4 miesiace mimo,że starałem się dobrze jeść ale wiadomo,szpitalne jedzenie szalu nie robi.
Po chemioterapii przeszedłem poważna operacje,brzuch rozcięty od mostka w dół jakieś 25 cm.
Wiem,że trzeba odczekac troche czasu aż się wszytko zagoi żeby zaczac trenować i chciałbym w tym czasie wszystko sobie ułożyć tak jak powinno wyglądac,diete i plan treningów,ewentualnie zaopatrzyć się w jakieś suplement.
Przed choroba prowadziłem aktywny tryb zycia,jeździłem na rowerze,biegałem,trenowałem siatkówkę i okazyjnie grałem w kosza.W domu posiadam drążek i również przez kilka miesiecy trenowałem na nim.Jednak od pół roku kompletnie nic nie robilem ;c

Planuje kupić ławeczke treningową lub wybrać się na siłownie,nie wiem co lepsze.

Nie chce wyglądać jak jakiś koks a chciałbym przybrać troche masy mięsniowej i po prostu lepiej wyglądać bo teraz wyglądam strasznie ;<
W skrócie chciałbym uzyskac od was porady jak ułożyć dobrą diete,plan treningowy i od czego zaczelibyście na moim miejscu.