SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomoc jak cwiczyć i czy oplaca się?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3587

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 172 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3328
Wiek [16]
Waga [65]
Wzrost [167]
Cel do osiągnięcia (Masa, Rzeźba,)
Staż ( >0 )
Aktywność fizyczna (nie za bardzo duża :/ raczej dom, czasem trochę poćwiczę pompki, i inne jakieś tam :])

Mam takie pytanko jestem zielony w te klocki i chcę sobie w warunkach domowych trochę poćwiczyć :]
Ale żeby były tego jakieś wyniki.
Do tej pory robię sobie codziennie pompki (mało 3x15 np. albo więcej trochę ale mało)

Więc co mam robić? Jakie ćwiczenia w domu proponujecie mi? Ile ich?
Jeszcze mogę w domu u kolegi z nim robić wyciskanie sztangą :] (amatorko zrobiona ta sztanga nie prawdziwa :P ale jest)

I jak seryjki jakieś robić? Czy co? Robić jakąś rozgrzewkę przed wyciskaniem? Przed robieniem pompek?

Napiszcie co i jak. Dzięki wam z góry za pomoc :]

P.S Czytałem na forum różne tematy jak ćwiczyć itp. ale nie kumam większości :/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 172 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3328
Dysponuje:
Sztanga,
1 Sztangielka :/
I ławeczka :] więc na klate mogę brać :/
I tyle więc co?
Jak poustawiać sobie z tych ćwiczeń co dałem wyżej?

Edit:
Przemasso czekam na odp.

Zmieniony przez - Stylezzz w dniu 2009-10-08 17:40:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 251 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5240
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący