SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początkujący potrzebuje pomocy

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1835

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 93
Wiek: 16
Wzrost: 176 cm
Waga: 60 kg
Staż na siłowni: początkujący
Aktywność sportowa: Trenuję piłkę nożną od 3 lat. Dwa/Trzy treningi w tygodniu + mecz

Witam. Pod koniec grudnia kupiłem Ławeczkę + gryf prosty (10kg) oraz talerze-łączna waga 25kg. Niedługo mają dojść nowe 2x 10kg. Na nogi mam dodatkowy odważnik 25kg (na sztandze nie zawiesi się bo on nie służy do ćwiczeń, ale można go wykorzystywać)
Niestety nie mieszkam w mieście i zbyt czasochłonne jest dojeżdżanie na siłownie. Za 3 miesiące rozpoczynam sezon piłkarski.
Chciałbym do tego czasu wzmocnić swoje mięśnie. Oczywiście ćwiczyć chcę do czasu aż zbraknie mi motywacji albo zdrowia.

Stażu praktycznie nie mam, w szkole chodziłem na wf'ach na siłownie i trochę mi się plecy wyrobiły (bo nikt na tym stanowisku nie pracował). Nogi mam dosyć silne (tak mi się wydaje). Prostowanie nóg na maszynie do trenowania mięśni czworogłowych ud - na tym 80kg mogę podnieść (więcej nie było), a seriami to raczej po 50kg. Klatę mam słabą, robiłem pompki 1,5 roku temu, max 60 więc lipa. Od tego czasu raczej nie pracowałem. Jeżeli chodzi o brzuch to też są problemy. Przez jakiś czas robiłem brzuchy, dziennie ponad 300. Robiłem je źle... mam teraz bardzo słaby kręgosłup, po 15min klęczenia w kościele, pocę się.

Chciałbym aby ktoś mi mógł rozpisać jak mogę ćwiczyć bezpiecznie i dobrze na tym co mam(+hantle 2x 5kg). Paralitykiem nie jestem, ale mam świadomość że dużych ciężarów dźwigać nie mogę. Jestem chyba także ektomorfikiem. Mimo diet które opracowywał mi kolega (studiuje dietetykę, jakoś tak) nie tyje. Od 4 lat waga 60kg.




Zmieniony przez - Barrozo w dniu 2015-01-02 19:23:52
Ekspert SFD