SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Peja sie przybił :>

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 320346

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 480 Wiek 29 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4980
No, no Heheheh
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 451 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9243
pogodzili sie peja i kaczor , peja chociaz podpakowal przydalaby mu sie redukcja moim skromnym zdaniem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Peje To, to czy zredukuje sie czy zaleje sie fatem to jeden chooj on robi HH a siłka to tylko taki dodatek

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 431 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 5597
Oby nie wyglądał jak Notorious B.I.G
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
pokaz fotke albo linka, bo nie wiem co to lub kto to

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ASNF Moderator
Ekspert
Szacuny 4580 Napisanych postów 49015 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 522729


Notorious B.I.G to nieżyjący już gruby raper i gangster (odwieczmy wróg 2Paca Shakura)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 30 Napisanych postów 3053 Wiek 111 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 12449
Jaki typ