SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POMOCY !!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1028

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 321
Witam. Jestem nowy i zielony w tych sprawach. Mam 26 lat, 180 cm wzrostu i ważę aż 106 kg. Mam duży brzuch i ogólnie jestem nie zadowolony ze swojego wyglądu. Chciałbym schudnąć i dobrze wyglądać. Nie mam dostępu do siłowni, jedynie w domu mogę ćwiczyć bez sprzętu. Posiadam rowerek stacjonarny. Ile kalorii powinienem jeść żeby schudnąć i w jakich proporcjach. Proszę o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 146 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2927
Zacznij od przeczytania https://www.sfd.pl/[art]_PIERWSZA_REDUKCJA__PRZYGOTOWANIE_DO_DIETY.-t681908.html 

Zawsze bierz pod uwagę fakt, że możesz się mylić.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 321