SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Opinia planu na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 630

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1036
1. Klatka + triceps
Wyciskanie sztangi plasko 3x15
Wyciskanie sztangi na skos 3x12
Pompki 3x30 ( 8 sekund sie opuszczasz, podnosisz sie 1-2sekundy, co oznacza ze faza ekscentryczna wolniejsza pozwoli to Ci uzyskac lepsze efekty w jakosci muskulatury ze wzgledu na wieksze zaangazowanie wlokien miesniowych, a jako ze jest to cwiczenie bez obciazenia to tymbardziej dla Ciebie korzystne)
Rozpietki 3x20

Wyciskanie francuskie lezac 3x12
Sciaganie wyciagu gornego podchwytem 3x20 *
Pompki tylem 3x30 ( i tak samo jak w zwyklych pompkach 8sekund w dol, 1-2 w gore)

Plecy + biceps+przedramiona
przenoszenie hantla w poprzek laweczki 3x20
martwy ciag 3x15
wioslowanie w opadzie tulowia 3x12
szrugsy z hantlami 3x30

Uginanie stojac 3x12
modlitewnik 3x20 (male obciazenie)
mlotki 3x12

Uginanie nachwytem siedzac 3x30
uginanie podchwytem siedzac 3x30
zwijanie palcami sztangi 3x50

Barki:
Wyciskanie sztangi siedzac ( sprzed glowy) 3x15
Podciaganie wzdluz tulowia 3x10(8sekund w dol, 1-2 w gore)*
unoszenie bokiem 3x20

Nogi:
przysiady ze sztanga na barkach 3x15
martwy ciag na prostych nogach 3x10
syzyfki 3x20
wspiecia na palce 3x50

*jakies inne ćwiczenia jakbym mógł prosić bo nie mam przyrządu do nich

1.Plan jest dobry czy do bani na mase
2.Ilość seri jest dobra czy za duzo za malo?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 64-67 kg

Wzrost: 180cm

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 7-8 miechow

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka (-/+ gryf prosty i lamany hantelki obciązenie 90 kg,potem mam zamiar kupic drązek i prase

Dieta: narazie brak

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 5816 Wiek 22 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 40957
czego tak dużo powtórzen?, tak ćwiczyłes swoj czasu jaki na siłce jestes?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1036
taki trening ulozyl mi pewien uzytkownik na www.kulturystyczni.pl 
a co zly plan na mase?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 442 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3222
1. Klatka + triceps
Wyciskanie sztangi plasko 3x15 (zacznij od skosu w górę, powt 15/12/10/8 zwiekszajac ciezar co serie)
Wyciskanie sztangi na skos 3x12 (potem plaska 15/12/10/8, chociaz efektywniej byloby gdybys zamiast plaskiej cwiczyl skos glowa w dol)
Pompki 3x30 (to bardziej trening na barki i tricepsy niz na klatkę, ja bym zamienił to na unoszenia hantla zza głowy leżąc na ławce tylko górną częścią pleców, poszukaj a zobaczysz jak)
Rozpietki 4x12 (rób to cwiczenie głeboko, dokładnie i technicznie, a lepiej podziała niż walczenie z przesadnym ciężarem)

Wyciskanie francuskie lezac 3x12 (4 x 10)
Sciaganie wyciagu gornego podchwytem 3x20 (4 x 10)
Pompki tylem 3x30 ( i tak samo jak w zwyklych pompkach 8sekund w dol, 1-2 w gore) (za duzo powt)

Plecy + biceps+przedramiona
przenoszenie hantla w poprzek laweczki 3x20 (to robiles w poniedziałek na klatkę, więc teraz już nie zrobisz, zamiast tego popodciągaj się różnymi chwytami, lub wyciag gorny...)
martwy ciag 3x15 (4 x 15/12/10/8)
wioslowanie w opadzie tulowia 3x12
szrugsy z hantlami 3x30 (a szrugsy to przypadkiem nie na barki....?)

... nie mam czasu dalej sprawdzac bo ziomek przyszedl, ale pewnie tez tragedia, powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1036
czyli co w planie podanym przezemnie jest pare niedociągnieć? móglby ktos dalej sprawdzić?


Zmieniony przez - qlimax0150 w dniu 2010-04-13 15:01:39
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WYTRZYMAŁOŚĆ W DOMU

Następny temat

Poprawa formy po cc - prosze o pomoc

Whey vit