SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odchudzanie, jakie odżywki, suplementy?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2076

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 20
Cześć.
Od tygodnia stosuję dietę i chodzę na treningi, aby schudnąć.
Chciałabym włączyć do tego odżywki/suplementy, które pomogą mi osiągnąć cel szybciej i efektywniej.
Niestety jestem zupełnym laikiem w tej dziedzinie, stąd moje pytanie - co warto brać w czasie odchudzania?
Myślałam o kupnie spalacza tłuszczu, nie wiem jednak jaki jest dobry dla kobiet, czytałam trochę o Animal Cuts, czy to dobry wybór?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18
Dołączam się do pytania ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 110
Regulamin i obowiązkowa ankieta, miłe Panie: https://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t1066636.html
Jakikolwiek spalacz po tygodniu ćwiczeń absolutnie zbędny, a nawet niewskazany. Na sukces składa się przede wszystkim prawidłowe odżywianie, wspierane przemyślanym treningiem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6520 Napisanych postów 36028 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 679732
Odpowiedni trening i odpowiednia dieta będą na tym etapie wystarczające.