SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy plan nowe polaczenie prosze o rady

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1238

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3008
1. stały ciężar
2. tak
3. tak, o to chodzi, rób tak jak ci napisałem, po połączenie przysiadu przedniego i mc się dobrze sprawdza, mc i tylniego już gorzej, z góry ci mówię że na przedni będziesz brał mniej kg niż na tylni, efekty będą dobre.

Nic nie smakuje tak dobrze, jak zwycięstwo z samym sobą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
Mam jescze pytania co do poprawnej techniki wykonywania cwiczen(bo niewiem czy dobrze robie):
1. Wyciskanie lezac (uchwyt szeroki, lokcie nie za szeroko bo gdy je zwezam nie bola mnie barki, opuszczam sztange tak na wyskosc sutkow lekko dotykajac nie odbijajac)

2.Martwy ciag (od ugietych rob robie, kregoslup prosto, potem prostuje sie i spowrotem odstawiam. I tu pytanie czy po odtsaiwniu mam pusisc sztange i wyprostowac sie bez niej nie pyszczac i od pocztaku cwiczenie?)

3.przysiad ( czy mam robic pelny przysiad az do samej ziemi czy taki 3/4 zakresu ruchu?)

4. wyciskanie na barki (opuszczac sztange do brody, czola czy kaltki i jak szeroko rozstawaic rece)

5. pomki na poreczach (pochylac sie do przodu?)

6. wioslowanie (pochylac sie mocno i przyciagac do sztange tak do pempka?)

7. i we wszytskich cwiczeniach faza pozytywna szybko a negatywna powoli i kontroluje ruch



Zmieniony przez - udyron w dniu 2011-12-23 17:13:08

Zmieniony przez - udyron w dniu 2011-12-23 17:15:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3008
1. musisz pamiętać o robieniu mostka, tzn ścisnąć łopatki, zachowac naturalną krzywizne kregoslupa i stabilnie rozstawic nogi, ruch powinien być właśnie na wysokości sutków i ich dotykać, jednocześnie nie odbijając; faza negatywna wolna, druga ekspolzywna

2. nie puszczasz sztangi, ale ma ona się zetknąc na chwile z podłożem, stąd nazwa martwy ciag - zaczynasz od martwego punktu

3. pełny, "ass to the gras''

4. opuszczasz sztangę do klatki, ręce ustawiasz z przodu na szerokość barków, nie za wąsko ani za szeroko

5. w wersji na triceps nie pochylasz się, ale pamiętaj aby spiąć łopatki

6. powiem tak, im bardziej się pochylisz i szerzej złapiesz, będą większą część pracy wykonywały plecy, mniejszą ramiona; pochyl się do około 45 stopni i wiosłuj do wysokości mostka, wiosłuj podchwytem

7. tak, choć nie zawsze będziesz dawał radę ;)

Nic nie smakuje tak dobrze, jak zwycięstwo z samym sobą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
a mam robic te pompki z wersja na triceps czy na klatke?

i zaskoczony jestem z t tym opuszczaniem do kaltki slyszlaem ze tak sie nie powinno wykonywac :/ moglby ktos jeszcze sie wypowiedziec?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12010 Napisanych postów 121029 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1400672
1. jak wyciskać
http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=2284
2. dotykasz posadzki i do góry z powrotem
3. do samej ziemi, poczytaj artykuł w dziale paqulina chyba zdrowe kolana
4. opuszczasz do klatki, ręce ciut szerzej niż na szerokość barków
5. http://www.sfd.pl/Dipsy__poprawna_technika-t669384.html
6. wiosłowanie czy yates rows?
7. tak
Przy dipsach i klatki i tricepsy pracują

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3008
Jeśli chodzi o pompki na poręczach, to podobnie jak przy wiosłowaniu, pochylenie odgrywa rolę. W pozycji prostopadłej do podłoża bardziej pracują tricepsy, a im bardziej się pochylisz, tym większą część pracy wykonuje klatka. Ty masz robić wersję na triceps w tamtym założeniu, gdzie nie pisze 'dipsy' ;)

Nic nie smakuje tak dobrze, jak zwycięstwo z samym sobą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 158 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1796
Jakby mógł ktos jeszcze sprawdzic ten plan i powiedziec czy jest to dovre FBW na mase to zaczynam go od 2 stycznia stosowac

1.
Przysiad przedni 4s
Martwy Ciąg 4s
Wyciskanie płasko/Dipsy 3s
Podciąganie podchwytem 3s
Brzuszki z obciążeniem 3s
2.
Przysiad tylni 4s
Podciąganie nachwytem 3s
Wiosłowanie podchwytem 3s
Wyciskanie sprzed głowy 3s
Pompki na poręczach 3s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12010 Napisanych postów 121029 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1400672
1.
Przysiad przedni 4s
Martwy Ciąg 4s
Wyciskanie płasko 3s
Podciąganie podchwytem 3s
Brzuszki z obciążeniem 3s
uginanie nadgarstków 2s
2.
Przysiad tylni 4s
Podciąganie nachwytem 3s
Wiosłowanie podchwytem 3s
Wyciskanie sprzed głowy 3s
Pompki na poręczach 3s
łydki 2-3s
dipsy a pompki to jest to samo

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 420 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3008
Od kiedy dipsy i pompki na poręczach to jest to samo? Dipsy to odmiana i tyle, coś jak wiosłowanie i yates rows ;) nacisk kładziony na inne mięśnie, zaangażowane do pracy przy danym ciężarze. Łydki i nadgarstki w tej chwili są niepotrzebne.

Nic nie smakuje tak dobrze, jak zwycięstwo z samym sobą.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12010 Napisanych postów 121029 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1400672
Dla mnie jest to samo.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak cwiczyc na posladki????????????helpppppppp

Następny temat

Problem z brzuchem.

Whey vit