SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Moja dieta do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1456

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 402 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2783
Posilek 1 ( przed szkola )

platki owsiane z mlekiem i suszonymi rodzynkami
orzechy
ser twarogowy chudy
warzywa

Posilek 2 ( w szkole )

w pojemniku : kawalek chudego miesa, ryz polany oliwa z oliwek, warzywa, orzechy
/
jesli nie bede mial pojemnikow : chleb razowy z maslem, kawalkiem chudego miesa z kurczaka,
salata, pomidor, ogorek, papryka, orzechy


Posilek 3 ( przed treningiem )

kawalek chudego miesa z kurczaka,
ryz/kasza


Posilek 4 ( po treningu )

chudy ser twarogowy z ryzem ,
owoc

Posilek 5 ( podwieczorek )

ryba
warzywa
orzechy

Posilek 6 ( kolacja )

jajka
warzywa z oliwa z oliwek


picie: woda mineralna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
możesz zobaczyć do działu kuchnia mnóstwo smacznych i ciekawych przepisów
oliwa do krótkiego smażenia
nie popijaj najlepiej niczym

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 16636 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 66627
pierwsze 3posilki sa ok.

ale po trneingu dalbym rybe/mieso z ryzem iw arzywami
na podwieczorek dal jaja,warzywa,orzechy
a przed snem twarog z oliwa i warzywami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
przydałoby się podać wzrost wage wiek i cel

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 402 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2783
Posilek 1 ( przed szkola )

platki owsiane z mlekiem i suszonymi rodzynkami
orzechy
ser twarogowy chudy
warzywa

Posilek 2 ( w szkole )

w pojemniku : kawalek chudego miesa, ryz polany oliwa z oliwek, warzywa, orzechy
/
jesli nie bede mial pojemnikow : chleb razowy z maslem, kawalkiem chudego miesa z kurczaka,
salata, pomidor, ogorek, papryka, orzechy


Posilek 3 ( przed treningiem )

kawalek chudego miesa z kurczaka,
ryz/kasza


Posilek 4 ( po treningu )

mieso/ryba z ryzem ,
owoc

Posilek 5 ( podwieczorek )

jajka
warzywa
orzechy

Posilek 6 ( kolacja )

twarog
warzywa z oliwa z oliwek


koles08:
Nie moze byc warzyw przez i po treningu : ))

S.M.P.A:

Wiek : 17
Waga: 63
Wzrost : 174
Cel: masa i sila

Zmieniony przez - skaxskax w dniu 2010-01-18 10:16:13

Zmieniony przez - skaxskax w dniu 2010-01-18 10:17:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 97 Napisanych postów 2782 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 15058
Witam,

Proteiny przedtreningowe ograniczylbym do tych latwo przyswajalnych i dalbym szanse im sie wstepnie przetrawic i wpasc do krwiobiegu a nie zalegac w zoladku. Zamiast miesa w tym posilku moze warto by zainwestowac w jakas odzywke bialkowa. Nie jest to koniecznosc ale na pewno warto. Ryz > kasza w posilku przedtreningowym, wyzszy indeks insulinowy i mniej blonnika.

Ja rozumiem ze to dieta na mase, poza kurczakiem istnieja rowniez czerwone miesa bogate w kreatyne i o wyzszej kalorycznosci, dlaczego by nie sprobowac.

Doloz z 40g weglowodanow do wieczornych posilkow pozwola Ci uwolnic testosteron podczas snu w wiekszej ilosci i szybciej nadbudowac miesnie po treningu. Zalanie tluszczem raczej Ci nie grozi wiec nie ma sie czego obawiac.

W ogole to kazdy jest inny i trzeba zawsze troche kombinowac obserwujac rezultaty. Pozdrawiam :)

P.S. Ja tez lubie oliwe z oliwek ale to nie jest tluszcz z ktorym nalezy przesadzac w diecie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 402 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2783
Khaine :

Ta odzywke bialkowa to mowisz ze przed treningiem tak? W tych tematach pisali ze rano tez dawac, wiec jak? 2 razy dziennie?
A poza tym narazie chce bez odzywek wiec skupmy sie na suchej diecie, jakie moge dac bialko latwo przyswajalne zamiast miesa? ;p

O jakich miesach czerwonych mowisz, w ktorym posilku i czy codziennie?

Moga byc wieczorem wafle ryzowe? To tam ma troche tych wegli,a ja innego pomyslu nie mam... no bo co, chleb razowy zjesc wieczorem?

I jeszcze pytanko: co z otrebem pszennym? Stosowac? Ja i tak "robie kupe" 3-4 razy dziennie ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 402 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2783
Odswiezam :P
Khaine moglbys na te moje pytanka podpowiadac? :) Bo w sumie to zalatwimy i dieta od jutra startuje :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
odżywkę możesz dać i rano i przed treningiem jeśli nie masz innego źródła

wołowina to bardzo dobre rozwiązanie ilie razy zależy od funduszy

wafle w ogóle wywal stawiaj na ww o niskim ig kasze owsiane ewentualnie żytni chleb

możesz otręby dodawać do śniadania łyżkę nie zaszkodzą

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 402 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2783
No dobra narazie tej odzywki nie chce stosowac ... wpierw chce te diete porzadnie w zycie wporwadzic. Ok no to daje jadlospis juz poprawiony:

Posilek 1 ( przed szkola )

-platki owsiane z mlekiem,suszonymi rodzynkami i lyzka otrebu pszennego
-orzechy
-ser twarogowy chudy
-warzywa

Posilek 2 ( w szkole )

w pojemniku : kawalek chudego miesa, ryz polany oliwa z oliwek, warzywa, orzechy
/
jesli nie bede mial pojemnikow : chleb zytni z maslem, kawalkiem chudego miesa z kurczaka,
salata, pomidor, ogorek, papryka, orzechy


Posilek 3 ( przed treningiem )

-kawalek chudego miesa z kurczaka/wolowina
-ryz/kasza


Posilek 4 ( po treningu )

-pierś z kurczaka/ryba/wolowina
-ryż
-owoc

Posilek 5 ( podwieczorek )

-jajka
-warzywa
-orzechy

Posilek 6 ( kolacja )

-chleb żytni
-twarog
-warzywa z oliwa z oliwek

Zmieniony przez - skaxskax w dniu 2010-01-18 19:23:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 429 Napisanych postów 56364 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 184874
no wygląda całkiem ładnie

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 402 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2783
Ok dzieki :D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brak potu=brak efektu?

Następny temat

Dietka redukcyjna do sprawdzenia.

nutloveb