SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Moj plan treningowy :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 835

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Men

Wiek

16

Waga

69

Wzrost

185

Cel treningowy

Sila/Masa

Staż treningowy na siłowni

Po dluzszej przerwie od wrzesnia zaczalem.

Uprawiane inne sporty

-

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Lamana, Sztnga, sztangielki, Modlitewnik, Lawka/skos, W najblizszym czasie drazek

Dieta

Cienko

Zażywane suplementy

-

Ostatnio przerabiany plan

Cos podobnego do tego

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przy ostatnich seriach : Przysiad 65, martwy 65, wyciskanie na lawce 60
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1388
Witam chcialbym przedstawic swoj plan ktory zaczalem robic . Cwicze 3 razy w tygodniu na kazda partie miesni
Poniedzialek:
Klatka + Nogi
Wyciskanie Plaskie 12/10/8/6
Skos ze sztanga 12/12/12/12
Skos z hantelkami 12/12
Rozpietki 12/12/12/12

Przysiady 12/10/8/6
Nozyce 12/12/12/12
Reszta Lydki

Sroda:
Biceps + Barki
Uginanie ramion ze sztanga 12/10/8/6
Hantelki 12/12/12/12
Uginanie opadzie ramion 12/12/12/12
Modlitewnik 12/12/12

Wyciskanie żolnierskie 12/10/8/6
Podnoszenie hantelkami w bok 12/12/12/12
Podnoszenie w przod sztanga 12/12/12/12

Piatek :
Plecy + Triceps
Martwy Ciag 12/10/8/6
Wioslowanie 12/12/12/12
Podciaganie konca sztangi 12/12/12/12

Pompki na poreczach 12/12/12/12
Wyciskanie francuskie lezac sztanga 12/12/12/12
Prostowanie w opadzie tulowia 12/12/12/12
Francuskie jednoracz 12/12

Prosilbym o poprawki bo jestem pewien ze ten plan jest fatalny .

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Plan zdecydowanie niepoprawny.Na Twoim etapie zaawansowania korzystaj z gotowych planów-
tematy podwieszone(wytłuszczony druk).

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
P3ch

Powiem tak zawsze korzystaj z najprostszego rozwiązania względem swojego poziomu wytrenowania i wtedy na bieżąco , możesz kontrolować siebie uczyć się organizmu o stopniowo zwiększać objętość treningową .

Chyba że jesteś osobą która w danym sezonie ćwiczy to powiem tak , trenuj jak chcesz , ale zastanów się czy to ma sens i nie lepiej gdzie indziej spędzić ten czas .

Co do planu proste FBW 2 zestawy i trenuj lub prosty split 3 dniowy z podziałem na push/pull/leg .

Tu i tu , skupiasz się na samych podstawach , minimum izolacji .

A pracujesz na takimi czynnikami jak .

Technika
systematyka
odżywianie
wypoczynek .

tyle .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1388
Dzieki za wypowiedzi. Moglibyscie jeszcze mi podesłać wedlug wasz najlepszy plan dla mnie ? Byłbym wdzieczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1388
3 x tyg. (conajmniej dzien przerwy pomiedzy sesjami)

1.
- przysiad 5x5 (objetosciowo)
- cw.pom.na uda (wyciskanie nogami na suwnicu;wykroki;wchodzenie na stopien;bulgarian split squat)
- cw. z grupy "posterior chain"
("zuraw";unoszenie tulowia z opadu;"dzien dobry";pull-throughs)
- cos na lydki

2.
- wyciskanie na lawce 5x5(objetosciowo)
- drugie wyciskanie(inny kat,inny sprzet)
- wyciskanie w staniu lub wznosy bokiem
- pompki na poreczach lub francuz w lezeniu

3.
- mc (klasyk) 5x5 (objetosciowo)
- drazek 30p TOTAL lub 50p TOTAL
- wioslo
- face pull 2 x 15-20
- cos na bic
- cos na brzuch

Otoz znalazlem wlasnie ten plan, co wy na to? . Chcialbym w nim jeszcze zrobic male zmiany co do niektorych cwiczen bo poprostu nie mam takiego sprzetu . Do prawie kazdych partii widze sa po 2 cwiczenia czy to jest odpowiednie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Bierz i trenuj , przecież ci go podałem w czym problem ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1388
No w sumie podales, wybacz :) Za duzo tego naotwieralem i juz sam nei widzialem kto mi co podal.. :D Chodzi o to ze facepull nie mog e wykonac, na drazku rowniez nie mam mozliwosci podnoszenia sie na plecy . Jakimi cwiczeniami moglbym je zastapic? I jak pytalem wczesniej czy wedlug Cb to nie bd za malo tych cwiczen na partie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1388
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Daj jakieś unoszenie na boki hantli i zamiast drążka " invert row " patrz youtube - zero filozofii .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 229 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1388
Ale w sumie czy ten plan bedzie odpowiedni, na niektore partie miesni widze po jednym cwiczeniu . Co do tego 5x5 to dajmy na to wyciskam 70 na klatke te 5 razy to mam robic tym ciezarem 5 serii? 0 progresji ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rodzaj treningu

Następny temat

Początkujący-redukcja masy.